Ελληνικά

ΠΕΜΠΤΗ 21/11/2024 & ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22/11/2024

ΙΣΤΟΡΙΑ

Στην Ιστορία ξεκινήσαμε την Αργοναυτική Εκστρατεία.  Επιχειρήσαμε να φτιάξουμε μέχρι ένα σημείο σχεδιάγραμμα του μαθήματος. Μιλήσαμε με αφετηρία την πηγή εκτενώς για τις θυσίες στην Αρχαία Ελλάδα (και όχι μόνο) και για το θέμα των μαντείων και της μαντείας.

Για το σπίτι:

  • ΙΣΤ/ΒΜ/Σ50 Ολοκληρώνω προσεκτικά το σχεδιάγραμμα στο σπίτι.  Έπειτα μαθαίνω να λέω το μάθημα έχοντας μπροστά μου το σχεδιάγραμμα (κυρίως) αλλά και το βιβλίο για να συμπληρώνω κάποια σημεία. 
  • ΙΣΤ/ΤΕ/ Σ19 Α3
  • ΙΣΤ/ΤΕ/20 Α2

ΓΛΩΣΣΑ

Σήμερα ασχοληθήκαμε αρχικά με δύσκολα σημεία  στο φυλλάδιο για τους φθόγγους και τον τονισμό (Γραμματική # 4 είναι το σωστό).  Τα παιδιά συμπλήρωσαν στο φυλλάδιό τους την οδηγία συλλαβισμού σχετικά με το να μη χωρίζουν με παύλα τους διφθόγγους (είτε κύριους είτε καταχρηστικούς).

Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με Ποίηση από το Ανθολόγιο.   Με αφορμή το "Πρωινό Άστρο" του Ρίτσου και το "η Δική μου Προσευχή" συζητήσαμε για την ομοιοκαταληξία, την "ποιητική άδεια", την αμφισημία στα ποιήματα κ.α. Τέλος, για το πώς να προσπαθήσουν να γράψουν ένα δικό τους ποίημα (δόθηκε και σχετικό φυλλάδιο που θα πρέπει να επικολληθεί στο κόκκινο).

Για το σπίτι

  • ΑΝΘΟ/ΑΝΑΓΝΩΣΗ Σ34 και Σ76.
  • ΑΝΘΟ/Σ34 Ορθ. + Αντ. τη 2η στροφή.
  • ΑΝΘΟ/Σ35 την Ε1 στο βιβλίο
  • Στο κόκκινο απαντώ σε 3-4 γραμμές με βάση τα όσα έχουμε πει στην τάξη: Γιατί ο ποιητής μιλάει για το "θεό των σπουργιτιών και των παιδιών";
  • ΓΛΩ/ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ/ΦΥΛΛΑΔΙΟ Γράφω ένα δικό μου ποίημα

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Μετά από την επίλυση ενός προβλήματος από ΜΑΘ/ΒΜ στην τάξη, κάναμε μια πρώτη και σύντομη εισαγωγή στα κλάσματα. 

Για το σπίτι:

  • ΜΑΘ/ΒΜ/Σ. 54 Α3
  • ΜΑΘ/ΒΜ/Σ55 Α5 στο πράσινο
  • ΜΑΘ/ΦΥΛΛΑΔΙΟ/ Όλα εκτός από Α2.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Στο Εργαστήριο Δεξιοτήτων τα παιδιά συζήτησαν και πήραν το ένα από το άλλο μια μικρή "συνέντευξη" με θέμα "συναισθήματα στο σχολείο". δραστηριότητα που θα συνεχιστεί και την επόμενη εβδομάδα με εναλλαγή ρόλων. 

 

Καλό Σαββατοκύριακο!

 

Αφήστε μια απάντηση