Κόλλησα μεγάλα χαρτιά Α3 μεταξύ τους και εξήγησα στα παιδιά πως αυτό το έκανα για να φτιάξουμε μαζί το “χαλί της καλοσύνης”, ένα χάρτινο χαλί όπου πάνω θα βάλουμε τρυφερότητα "Διαβάστε περισσότερα"
Το “σ’ αγαπώ” (6)
Αρχικά, διαβάσαμε το βιβλίο “Η Μίλι, η Μόλι και το Σ’ αγαπώ”. Πρόκειται για ένα βιβλίο που οι ηρωίδες εκφράζουν την αγάπη τους στους συγγενείς, φίλους και γείτονες που συναντούν "Διαβάστε περισσότερα"
Μια λυπημένη ζέβρα (5)
Την άλλη μέρα διαβάσαμε το παραμύθι “Μια λυπημένη ζέβρα” (Εκδ. Σαββάλας). Η ιστορία της ζέβρας μοιάζει με την ιστορία του τραγουδιού “μη μου παραπονιέσαι” που μάθαμε ήδη κι αυτό γιατί "Διαβάστε περισσότερα"
Το “δάκρυ” (4)
Στην αρχή έδειξα στα παιδιά κάποια χαρτόνια που είχα κόψει κι είχαν σχήμα “δάκρυ” χωρίς όμως να τους πω κάτι. Αντίθετα, τους τα έδειξα και τους ενθάρρυνα να κάνουν υποθέσεις "Διαβάστε περισσότερα"
Μη μου στεναχωριέσαι… (3)
Ξεκινήσαμε να επεξεργαζόμαστε και το συναίσθημα εκείνο που ονομάζουμε λύπη, στεναχώρια, θλίψη. Πώς ξεκίνησε όλο αυτό; Την πρώτη μέρα τους διηγήθηκα μια μικρή ιστορία και ζωγράφισα στον πίνακα κάποιες σκηνές. "Διαβάστε περισσότερα"
Νιώθω θυμό (2)
Την επόμενη μέρα ξεκινήσαμε την επεξεργασία του συναισθήματος του θυμού. Διαβάσαμε το παραμύθι “Μια θυμωμένη τίγρη” (εκδόσεις Σαββάλας). Κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης η νηπιαγωγός έθετε ερωτήσεις στα παιδιά όπως: "Διαβάστε περισσότερα"
Συναισθήματα πολλά (1)
Πρόγραμμα συναισθηματικής νοημοσύνης στο νηπιαγωγείο Μήθυμνας. Μετά το πέρας του προγράμματος σκοπός είναι τα παιδιά να είναι σε θέση να αναγνωρίσουν καλύτερα τα συναισθήματα τα δικά τους και των άλλων, "Διαβάστε περισσότερα"