Τα Lapbooks στην εκπαιδευτική διαδικασία
O Bellotto, ο Fileccia (2017:38-39) όρισε τα lapbook ως ένα εργαλείο μάθησης που επιτρέπει στους μαθητές να διασκεδάζουν, να είναι δημιουργικοί και να μαθαίνουν μέσα από μια πρακτική εμπειρία. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλά μαθήματα όπως η Φυσική, η Ιστορία και τα Μαθηματικά κ.λπ., και βοηθούν τους μαθητές να επαναλάβουν αυτά που μαθαίνουν και να δημιουργήσουν ένα αρχείο που περιλαμβάνει τη δική τους δημιουργική εργασία. Η δημιουργία αυτού του αρχείου βελτιώνει επίσης άλλες δεξιότητες των μαθητών, όπως χειρωνακτικές δεξιότητες, ανάκτηση πληροφοριών, αναθεώρηση, σύνοψη και παρουσίαση αποτελεσμάτων έργων. Ο Fileccia (2017) τονίζει ότι το πιο σημαντικό πλεονέκτημα των lapbook είναι ότι τα παιδιά μαθαίνουν πράττοντας και επισημαίνει ότι αυτά τα βιβλία βελτιώνουν τις πληροφορίες ανάμνησης των μαθητών που έχουν αποκτήσει. Ομοίως, οι Cañas και Medina Melcón (2017) υπογράμμισαν πρακτικές σχετικά με τα lapbook στα δημοτικά σχολεία στο Μεξικό. Ανέφεραν ότι τα lapbook ήταν αποτελεσματικά στην αξιολόγηση των μαθησιακών διαδικασιών, στην ουσιαστική μάθηση και στην οργάνωση της μάθησης από τους μαθητές.
Παρακάτω μπορείτε να βρείτε δύο δικά μου Lapbook