Σε συνθήκες επείγουσας εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, εκπαιδευτικοί και εκπαιδευόμενοι αξιοποιούν τα ήδη διαθέσιμα μέσα για να υποστηρίξουν τη συνέχιση της μάθησής τους. Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και οι Ανοιχτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι αποτελούν δύο κρίσιμες συνιστώσες που μπορούν να υποστηρίξουν την εξ αποστάσεως διδασκαλία σε περιόδους κρίσης, δημιουργώντας μαθησιακά περιβάλλοντα που υποστηρίζουν την επικοινωνία των εμπλεκομένων και τη συνεργατική οικοδόμηση της γνώσης, ενώ ταυτόχρονα διευκολύνουν την πρόσβαση των μαθητών και ενισχύουν τη μάθησή τους. Επιπλέον, στην παρούσα εργασία αναπτύσσεται σύντομα ένα διδακτικό σενάριο αξιοποιώντας την E-me και το Φωτόδεντρο σε συνθήκες επείγουσας εξ αποστάσεως διδασκαλίας. Τέλος, αναφέρονται οι συνιστώσες των ψηφιακών ικανοτήτων DigComp2.0 που μπορούν να καλλιεργηθούν στους μαθητές στο παραπάνω πλαίσιο εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, προετοιμάζοντας ταυτόχρονα τους μαθητές ως ενεργούς δημοκρατικούς πολίτες
Implementation of “From Reading to Inclusion” (SOI-GR-385)