Posted on 26 Μαΐου, 2020
DRANGOBALL
Οι σειρές βιντεοπαιχνιδιών Dragon Ball βασίζονται στη σειρά manga και anime με το ίδιο όνομα που δημιουργήθηκε από την Akira Toriyama . Η σειρά ακολουθεί τις περιπέτειες του Γκόκου καθώς εκπαιδεύεται στις πολεμικές τέχνες και εξερευνά τον κόσμο αναζητώντας τις επτά σφαίρες ευχαρίστησης γνωστές ως Dragon Balls. Τα παιχνίδια είναι διαφόρων ειδών, κυρίως παιχνίδια ρόλων , πλατφόρμες και παιχνίδια μάχης , αν και τα τελευταία έχουν γίνει τα πιο εμφανή. Ο ίδιος ο Toriyama σχεδίασε προσωπικά μερικούς από τους πρωτότυπους χαρακτήρες του βιντεοπαιχνιδιού, όπως το Android 21 για το Dragon Ball FighterZ [1] , το Mira και το Towa για το Dragon Ball Online[2] και Bonyū για το Dragon Ball Z: Kakarot . [3]
Από το 1986 , πολλά βιντεοπαιχνίδια που βασίζονται στην ιδιοκτησία έχουν κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία, με την πλειοψηφία να παράγεται από την Bandai . Τα περισσότερα από τα παιχνίδια των εποχών 16-bit και 32-bit εντοπίστηκαν και κυκλοφόρησαν σε ευρωπαϊκές χώρες όπως η Γαλλία , η Ισπανία και η Πορτογαλία λόγω των ισχυρών ακολουθιών που είχαν ήδη οι σειρές σε αυτές τις χώρες. Μέχρι το Dragon Ball GT: Final Bout του 1997 , κανένα από τα παιχνίδια Dragon Ball δεν εντοπίστηκε στην αγορά της Βόρειας Αμερικής, με εξαίρεση το Dragon Power που άλλαξε γραφικά λόγω της έλλειψης άδειας για το franchise.
Το 2000, η Infogrames απέκτησε την άδεια παραγωγής και κυκλοφορίας παιχνιδιών Dragon Ball για τη Βόρεια Αμερική και τη διεθνή αγορά. [4] Με την κυκλοφορία των δύο πρώτων τίτλων τους στο franchise, το Dragon Ball Z: The Legacy of Goku και το Dragon Ball Z: Budokai του 2002 , οι Infogrames διπλασίασαν τις πωλήσεις τους. [5] Τον Ιανουάριο του 2004, η Atari πλήρωσε 10 εκατομμύρια δολάρια για τα αποκλειστικά δικαιώματα των ΗΠΑ μέχρι τον Ιανουάριο του 2010. [6] Το 2008, η Atari ανακοίνωσε ότι έχουν πωληθεί πάνω από 12,7 εκατομμύρια μονάδες βιντεοπαιχνιδιών που βασίζονται στη σειρά από τον Μάιο του 2002. [7] Dragon Μπάλαήταν η κορυφαία κερδοφόρα ιδιοκτησία της Atari, κέρδισε 85 εκατομμύρια δολάρια το 2005 και αντιπροσώπευε πάνω από το 49% των ετήσιων εσόδων τους το 2008. [8] [9] Ωστόσο, με τη λήξη της συμφωνίας Atari το 2009, η Namco Bandai Games ανέλαβε τη Βόρεια Αμερικανικά και ευρωπαϊκά δικαιώματα διανομής, ξεκινώντας με τις κυκλοφορίες του Dragon Ball Z: Attack of the Saiyans , Dragon Ball: Raging Blast και Dragon Ball: Revenge of King Piccolo . [10]
Μέχρι τον Δεκέμβριο του 2014, περισσότερα από 40 εκατομμύρια βιντεοπαιχνίδια που βασίζονται στο franchise είχαν πωληθεί παγκοσμίως. [11] Η σειρά Dragon Ball Xenoverse πούλησε άλλα 10 εκατομμύρια μονάδες μεταξύ του 2015 και του 2018, [12] και το Dragon Ball FighterZ πούλησε πάνω από 5 εκατομμύρια μονάδες, [13] φέρνοντας τις πωλήσεις λογισμικού σε περισσότερες από 55 εκατομμύρια μονάδες που πωλήθηκαν. Επιπλέον, το κινητό παιχνίδι Dragon Ball Z: Dokkan μάχη έχει υπερέβη τα 250 εκατομμύρια downloads [14] και απέφερε συνολικά πάνω από $ 2 δις , [15] και το κινητό παιχνίδι Dragon Ball Legends έχει αποφέρει συνολικά πάνω από $ 140 εκατομμύρια .[16] Ησειρά βιντεοπαιχνιδιών Dragon Ball έχει αποφέρεισυνολικά ακαθάριστα έσοδα ύψους 6 δισεκατομμυρίων δολαρίων από το 2019.