Updated on 26 Σεπτεμβρίου, 2025
26/9/2025
ΓΛΩΣΣΑ: Γράψαμε οδηγίες για το πώς γράφουμε μια έκθεση στο τετράδιο παραγωγής γραπτού λόγου. Επιπλέον, κάναμε σχεδιάγραμμα για την πρώτη μας έκθεση που θα τη γράψουμε στην τάξη τη Δευτέρα 29/9 με θέμα "Περιγράφω την αίθουσά μου".

Για το σπίτι:
- Μελετώ τις σημειώσεις και το σχεδιάγραμμα της έκθεσης στο τετράδιο παραγωγής γραπτού λόγου και προετοιμάζομαι για την έκθεση που θα γράψουμε τη Δευτέρα με θέμα "Περιγράφω την αίθουσά μου".
Οδηγίες για την έκθεση:
- Δε γράφω κάπου την έκθεση (οι εκθέσεις θα γίνονται πάντα στην τάξη στο τετράδιο παραγωγής γραπτού λόγου).
- Δε θέλουμε να αποστηθίσουν τα παιδιά την έκθεσή τους, αλλά να κατανοήσουν πώς φτιάχνω παραγράφους (βάζω την 1η λέξη πιο μέσα/ γράφω τη μία πρόταση δίπλα από την άλλη/ μιλάω για το ίδιο θέμα/αλλάζω παράγραφο, όταν αλλάζει το θέμα μου/ όταν αλλάζω παράγραφο, πάω στην ακριβώς από κάτω γραμμή και βάζω πάλι την 1η λέξη πιο μέσα- δεν αφήνω ολόκληρη γραμμή άδεια/ γράφω τουλάχιστον 2 προτάσεις σε κάθε παράγραφο) και να σκεφτούν ποιες πληροφορίες θέλουν να εντάξουν στο κείμενό τους (έχω εξηγήσει στα παιδιά ότι στην έκθεση αφήνουμε τη φαντασία μας ελεύθερη και δεν εστιάζουμε απαραίτητα σε αληθινά στοιχεία).
- Το σχεδιάγραμμα που φτιάξαμε είναι ενδεικτικό (δε σημαίνει ότι πρέπει να αξιοποιηθούν όλα όσα γράψαμε).
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Δεν κάναμε.
Για το σπίτι:
- Ξεκούραση! Δώστε έμφαση στην προετοιμασία της έκθεσης.
ΙΣΤΟΡΙΑ: Σελ. 11 (Δεν ξεχνώ να δω τα βιντεάκια που έχουν ανέβει στο blog)
Τη Δευτέρα θα κάνουμε Γλώσσα, Μαθηματικά, Ιστορία, Γυμναστική, Εικαστικά. Τα παιδιά θα πρέπει να έχουν μαζί τους το τετράδιο παραγωγής γραπτού λόγου, για να γράψουν την έκθεση. Επειδή θα είναι η πρώτη έκθεση των παιδιών και δε θέλω να αγχωθούν και να πιεστούν με τον χρόνο, ενδέχεται να υπάρχουν αλλαγές στο πρόγραμμα και κάποιο από τα υπόλοιπα μαθήματα να μη γίνει.
Ενημέρωση γονέων
Τη Δευτέρα 29/9 στις 13:20 θα πραγματοποιηθεί η πρώτη ενημερωτική συνάντηση. Στόχος της είναι να γνωριστούμε και να ενημερωθείτε για τον τρόπο που θα εργαστούμε φέτος. Θα χαρώ να σας δω όλους από κοντά!
Ελέγχουμε καθημερινά τις τσάντες των παιδιών για ανακοινώσεις που μπορεί να έχουν μοιραστεί. Παράλληλα, καλό είναι να κοιτάμε τις διορθωμένες ορθογραφίες, αντιγραφές, φυλλάδια και τετράδια (Γλώσσας και Μαθηματικών), για να παρακολουθούμε στενά τη μαθησιακή πορεία των παιδιών.
Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:
Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).
Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.
Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!!

