English

30/9/2025

ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις σελ. 13- 14 Τ.Ε. και γράψαμε στο τετράδιο.

Τα παιδιά παρέλαβαν τις διορθωμένες εκθέσεις. Όπως σας είχα ενημερώσει και στη χθεσινή μας συνάντηση, θα δείτε αρκετά σχόλια κάτω από τα κείμενα των παιδιών. Ο λόγος είναι ότι θέλω να επιβραβεύσουμε την προσπάθειά τους, να τονίσουμε τα θετικά τους σημεία και να προτείνουμε διορθωτικές κινήσεις που μπορούν να εφαρμοστούν σε επόμενες εκθέσεις. Είναι σημαντικό να μελετήσουν τις παρατηρήσεις που έχουν γίνει. Γράφω μόνο σχόλια στη διόρθωση των εκθέσεων- δε βάζω ποτέ βαθμό στις εκθέσεις. Τις συγκεκριμένες παρατηρήσεις θέλουμε να μελετούν και πριν από τη συγγραφή των εκθέσεων που πρόκειται να ακολουθήσουν. Τα ορθογραφικά λαθάκια διορθώθηκαν επιλεκτικά και με τρόπο διακριτικό ("πιο αχνά"), έτσι ώστε να μην αποθαρρυνθούν τα παιδιά, βλέποντας πλήθος διορθώσεων στα κείμενά τους. Σε αυτήν τη φάση, εστιάζουμε στην ίδια την παραγραφοποίηση και όχι τόσο στην ορθογραφία.

Τα τετράδια παραγωγής γραπτού λόγου επιστρέφουν στο σχολείο, για να τα έχουμε εύκαιρα, όταν θα θέλουμε να τα χρησιμοποιήσουμε ξανά.

Για το σπίτι:

  • Ανάγνωση: σελ. 18 Β.Μ.
  • Αντ. (1 φορά) και Ορθ.: "Στην τεράστια αυλή... μέσα σ΄ αυτή"/ σελ. 18 Β.Μ.
  • Φυλλάδιο
  • Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη (+τις παρατηρήσεις από το τετράδιο εκθέσεων)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις σελ. 16-17 Β.Μ. και γράψαμε στο τετράδιο.

Για το σπίτι:

  • Φυλλάδιο
  • Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη

Το φυλλάδιο που έχει μοιραστεί περιλαμβάνει τις ασκήσεις τόσο της Γλώσσας όσο και των Μαθηματικών. ΦΥΛΛΑΔΙΟ 30.9

Επιπλέον, κάναμε Θρησκευτικά και Μελέτη Περιβάλλοντος. Σας ανεβάζω το τραγούδι "Ένας ίσον κανένας" που ακούσαμε με αφορμή το μάθημα των Θρησκευτικών.

Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι αύριο θα απεργήσω.

Την Πέμπτη θα κάνουμε Γλώσσα, Μαθηματικά,  Θρησκευτικά, Μελέτη Περιβάλλοντος, ΤΠΕ (Πληροφορική).

Ελέγχουμε καθημερινά τις τσάντες των παιδιών για ανακοινώσεις που μπορεί να έχουν μοιραστεί. Παράλληλα, καλό είναι να κοιτάμε τις διορθωμένες ορθογραφίες, αντιγραφές, φυλλάδια και τετράδια (Γλώσσας και Μαθηματικών), για να παρακολουθούμε στενά τη μαθησιακή πορεία των παιδιών.

Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:

Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).

Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.

Καλή συνέχεια!!!