Ελληνικά

6/10/2025

ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις σελ. 25- 26 Β.Μ. και γράψαμε στο τετράδιο.

Τα τετράδια παραγωγής γραπτού λόγου επιστρέφουν στο σχολείο, για να τα έχουμε εύκαιρα, όταν θα θέλουμε να τα χρησιμοποιήσουμε ξανά.

Για το σπίτι:

  • Αντ. (1 φορά) και Ορθ. τις κυκλωμένες λέξεις- φράσεις της σελ. 26 Β.Μ. (αίθουσα εκδηλώσεων, αυλή, βιβλιοθήκη, γραφείο διευθυντή, γυμνάζομαι, ηλεκτρονικός υπολογιστής, θρανίο, κασετίνα, μολύβι, ξύστρα, σβήνω, ψαλίδι)
  • Φυλλάδιο
  • Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη

Η 1η ενότητα στη Γλώσσα ολοκληρώθηκε, ωστόσο δε θα γράψουμε ακόμα επαναληπτικό. Θα προχωρήσουμε στη 2η ενότητα και θα ενημερωθείτε εκ νέου, όταν έρθει η ώρα.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις σελ. 16- 17 Τ.Ε.

Για το σπίτι:

  • Φυλλάδιο
  • Εξασκούμαι σε όλες τις προπαίδειες
  • Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη

Το φυλλάδιο που έχει μοιραστεί περιλαμβάνει τις ασκήσεις τόσο της Γλώσσας όσο και των Μαθηματικών. ΦΥΛΛΑΔΙΟ 6.10

ΙΣΤΟΡΙΑ: Κάναμε επανάληψη στην 1η ενότητα και λύσαμε επιλεκτικά κάποιες ασκήσεις από το Τ.Ε.

Την Παρασκευή 10/10/2025 θα γράψουμε επαναληπτικό στα μαθήματα της 1ης Ενότητας στην Ιστορία. Λόγω του ότι είναι το πρώτο επαναληπτικό των παιδιών σάς ενημερώνω για τις ασκήσεις που θα υπάρχουν:

  1. Αντιστοίχιση (Τα παιδιά θα πρέπει να γνωρίζουν τι προστατεύει ο κάθε θεός- θεά, τη βασική τους ιδιότητα)
  2. Κύκλωμα της σωστής απάντησης
  3. Σωστό ή Λάθος
  4. Ερώτηση ανάπτυξης (Τα παιδιά θα κληθούν να γράψουν τι γνωρίζουν για έναν συγκεκριμένο θεό --> Τα ενθαρρύνουμε να κάνουν πολλές, μικρές και απλές προτάσεις αντί για λιγότερες και μεγαλύτερες, για να μη χάνεται το νόημα!)

Σας υπενθυμίζω ότι έχει αναρτηθεί στις Ανακοινώσεις το Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα, το οποίο δόθηκε σήμερα και στα παιδιά σε έντυπη μορφή. ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Γ2 2025

Σήμερα τα παιδιά διακόσμησαν την τάξη μας με τις δημιουργίες τους, "τα κουτιά της Πανδώρας". Φρόντισαν μέσα στα κουτιά να βάλουν τις "κρυμμένες" συμφορές, όπως τον πόλεμο, τις αρρώστιες, την πείνα και την απάτη. Στον πάτο όμως κάθε κουτιού βρίσκεται η ελπίδα, η οποία φωλιάζει στις καρδιές των ανθρώπων και τους δίνει παρηγοριά.

Ελέγχουμε καθημερινά τις τσάντες των παιδιών για ανακοινώσεις που μπορεί να έχουν μοιραστεί. Παράλληλα, καλό είναι να κοιτάμε τις διορθωμένες ορθογραφίες, αντιγραφές, φυλλάδια και τετράδια (Γλώσσας και Μαθηματικών), για να παρακολουθούμε στενά τη μαθησιακή πορεία των παιδιών.

Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:

Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).

Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.

Καλή και δημιουργική εβδομάδα!!!