Updated on 27 Νοεμβρίου, 2025
27/11/2025
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τη σελ. 39 Τ.Ε. και γράψαμε στο τετράδιο.


Για το σπίτι:
- Ανάγνωση: σελ. 53 Β.Μ.
- Αντ. (1 φορά) και Ορθ: ¨Τα δελφίνια, οι ακροβάτες... για συντροφιά"/ σελ. 53 Β.Μ.
- Ασκήσεις στο τετράδιο:
- Γράφω δίπλα από κάθε ουσιαστικό αν είναι ισοσύλλαβο ή ανισοσύλλαβο:
άλογο:
μαϊμού:
ταξιτζής:
παιδί:
πόλη:
καναπές:
2. Κλίνω τα ουσιαστικά "ο μήνας" και "ο χαλβάς".
- Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Ανατέθηκε στα παιδιά εργασία για το σπίτι (κατ' εξαίρεση, μιας και το κεφάλαιο στο οποίο βρισκόμαστε είναι σημαντικό και προσφέρεται για τέτοιου είδους δράσεις). Σε χαρτόνι συγκεντρώνουμε εικόνες, φωτογραφίες ή ζωγραφιές για ορεινούς, πεδινούς ή παραθαλάσσιους τόπους (σε κάθε παιδί έχει ανατεθεί συγκεκριμένη κατηγορία). Τα παιδιά μπορούν να φέρουν τις εργασίες τους από βδομάδας και να τις παρουσιάσουν στην ολομέλεια της τάξης.
Την Παρασκευή θα κάνουμε επανάληψη στην ενότητα του Ηρακλή και θα κάνουμε κάποιες ασκήσεις επιλεκτικά από το Τετράδιο Εργασιών. Τη Δευτέρα 1/12 θα γράψουμε επαναληπτικό Ιστορίας στη 2η Ενότητα.
Σας υπενθυμίζω ότι ενημέρωση γονέων θα έχουμε κάθε πρώτη Τετάρτη του μήνα στις 13:20.
Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:
Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).
Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.
Καλή συνέχεια!!!
