Ελληνικά

1/12/2025

ΓΛΩΣΣΑ: Δεν προχωρήσαμε. Η ορθογραφία και η ανάγνωση θα εξεταστούν αύριο.

         Για το σπίτι: Δεν έχουμε καθήκοντα.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Δεν προχωρήσαμε.

Για το σπίτι:

  • Ασκήσεις για το σπίτι:
  1. Ανεβαίνω ανά 50 από το 5.000 μέχρι το 5.500.
  2. Κατεβαίνω ανά 50 από το 7.000 μέχρι το 6.500.
  3. Εκτελώ κάθετα τις πράξεις:

3.981+ 4.562

5.000-2.726

1.542 Χ 7

  • Εξασκούμαι σε προσθέσεις, αφαιρέσεις και μοτίβα (π.χ.: ανεβαίνω 100, κατεβαίνω 10 κ.α.)

ΙΣΤΟΡΙΑ: Γράψαμε το επαναληπτικό.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Ανατέθηκε στα παιδιά εργασία για το σπίτι (κατ' εξαίρεση,  μιας και το κεφάλαιο στο οποίο βρισκόμαστε είναι σημαντικό και προσφέρεται για τέτοιου είδους δράσεις). Σε χαρτόνι συγκεντρώνουμε εικόνες, φωτογραφίες ή ζωγραφιές για ορεινούς,  πεδινούς ή παραθαλάσσιους τόπους (σε κάθε παιδί έχει ανατεθεί συγκεκριμένη κατηγορία). Τα παιδιά μπορούν να φέρουν τις εργασίες τους μέσα στην εβδομάδα και να τις παρουσιάσουν στην ολομέλεια της τάξης.

Τέλος, σήμερα παρακολουθήσαμε στο αμφιθέατρο του σχολείου θεατρική παράσταση με κεντρικό θέμα τον αυτισμό (2 πρώτες διδακτικές ώρες).

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία (3 Δεκεμβρίου) και τη σημερινή παράσταση με θέμα τον αυτισμό, υλοποιήθηκε στην τάξη ομαδική εργασία, στην οποία το κάθε παιδί κατέγραφε τις σκέψεις του για το συγκεκριμένο θέμα.

 

Σας υπενθυμίζω ότι ενημέρωση γονέων θα έχουμε κάθε πρώτη Τετάρτη του μήνα στις 13:20.

Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:

Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).

Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.

Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!!!