Ελληνικά

9/6/2026

Αγαπητοί γονείς,

Σιγά σιγά οδεύουμε προς το τέλος αυτής της σχολικής χρονιάς. Θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την άψογη παρουσία τους στη χθεσινή γιορτή! Τέλος, σας ενημερώνω ότι αυτήν την τελευταία βδομάδα σας απαλλάσσω από τις εργασίες για το σπίτι! Επίσης, θα αρχίσουν σταδιακά να επιστρέφουν σπίτι εργασίες, κατασκευές και βιβλία των παιδιών. Να είστε όλοι καλά και να χαίρεστε τα παιδάκια σας!

Με εκτίμηση,

Βούλα Βασιλικού

ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις σελ. 50-52 Β.Μ. και τις σελ. 56-59 Β.Μ.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις σελ. 132-133 Β.Μ. και τις σελ. 134-135 Β.Μ.

Σας ενημερώνω ότι τον Ιούνιο δε θα πραγματοποιηθεί ενημέρωση γονέων, μιας και έπεται η επίδοση βαθμολογίας Γ΄ Τριμήνου. 

Τέλος, σας ενημερώνω ότι πλέον χρειάζεται να έχουμε καθημερινά καπέλα μαζί μας.

Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:

Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).

Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.

Καλή τελευταία εβδομάδα!!!