Posted on 12 Ιουνίου, 2026
13/6/2026
Αγαπητοί γονείς,
Σήμερα ολοκληρώσαμε κι επίσημα αυτήν την όμορφη σχολική χρονιά. Το πρόγραμμα της ημέρας περιλάμβανε χαμόγελα, παιχνίδι και αρκετή συγκίνηση... Σας περιμένω όλους τη Δευτέρα στις 9:00 (ώρα προσέλευσης 8:50), για να σας δώσω τους ελέγχους των παιδιών και να σας χαιρετίσω! Επίσης, σας ενημερώνω ότι δόθηκαν στα παιδιά τα παλιά ΑΔΥΜ (Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή) σε κλειστό φάκελο, καθώς και τα νέα ΑΔΥΜ που πρέπει να συμπληρωθούν, για να μπορούν να συμμετέχουν στο μάθημα της Γυμναστικής στη Δ' Δημοτικού. Τέλος, δόθηκαν βεβαιώσεις για τη συμμετοχή των παιδιών στο πρόγραμμα κολύμβησης.
Με εκτίμηση,
Η Δασκάλα σας
Βούλα Βασιλικού

