Updated on December 8, 2021
8.12.2021
Γλώσσα: Δεν προχωρήσαμε σε νέο γράμμα. Θυμηθήκαμε τα τρία άρθρα (ο, η, το). Μάθαμε τους πρώτους μας κανόνες γραμματικής μέσα από τραγούδια και παιχνίδια στον πίνακα ( βάζω το σωστό άρθρο, ι,η, ης στο τέλος μια λέξης).
Τραγούδια (ουδέτερα σε ι, θηλυκά σε η)
Εργασίες: Μπλε τετράδιο - διαβάζω μια φορά τις φωνούλες του η, μαθαίνω τα τρία άρθρα (ο, η, το) και τους κανόνες γραμματικής ουδέτερα ι κ.λπ και κάνω τις ασκήσεις.
Φωτοτυπίες
Μαθηματικά: Κάναμε στο Τ.Ε κεφ. 14 τις υπόλοιπες ασκήσεις. Σε αυτές ξεκαθαρίσαμε τι σημαίνει το = (το εξηγήσαμε σαν ζυγαριά που και οι δύο πλευρές είναι ίσες. Άρα είναι π.χ 3+ 2 = 5 σημαίνει ότι αν βάλω από τη μια 3 μολύβια σε ομάδα και άλλα 2 σε ομάδα είναι ίσα με 5 μολύβια από την άλλη πλευρά και η ζυγαριά θα ισορροπεί. Οπότε μπορώ να γράψω και 5 = 3 + 2
Είδαμε και την κάθετη πρόσθεση. Αφού έχουμε μιλήσει για την Προσθετολ (τη μάγισσα που της αρέσει όλα να ενώνει) γνωρίσαμε και τη μαγική της σκούπα που μοιάζει με τη γραμμή της κάθετης πρόσθεσης. Προσέξαμε ότι οι αριθμοί είναι καλά στοιχισμένοι ο ένας κάτω από τον άλλο.
- Θα χρειαστεί κάθε παιδί ένα φάκελο με λάστιχο (ό,τι χρώμα ή σχέδιο θέλουν) για να μπαίνουν οι εργασίες τους από τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων.
- Ο ξυλαράκης. Ένα βιβλίο που διαβάσαμε στην τάξη. https://video.link/w/YnMOc