English

17.1.2021

Γλώσσα: Β.Μ κάναμε σελ. 64-65. Μάθαμε μόνο το γράμμα Ωω. Κάναμε την πρώτη μόνο ασκ. από σελ. 65 και εντοπίσαμε το Ωω στο τραγούδι στο κάτω μέρος. Μάθαμε                   πότε βάζω το ο'ή ω στο τέλος μιας λέξης.  Τα ρήματα τα εξηγήσαμε λίγο σαν έννοια με απλό τρόπο (λεξούλες που μπορείς να τις παρουσιάσεις με κίνηση...π.χ γράφω, τρέχω. Τους έλεγα εύκολα ρήματα και κάναμε την κίνηση σαν παντομίμα.)

Εργασίες: Ανάγνωση σελ. 65 (τις πρώτες 3 γραμμές). Αύριο  θα  το έχουμε όλο. Όποιος θέλει το προσπαθεί και σήμερα (έχει το β  που δεν έχουμε μάθει αλλά τα περισσότερα παιδιά το γνωρίζουν  ήδη)

Γραφούλης 2 σελίδες. Μαθαίνω για ορθογραφία.

Μπλε τετράδιο (ζωγραφίζω την καρδούλα με το εγώ κόκκινη και το μήλο με το το πράσινο).

Μαθηματικά

Τελειώσαμε το κεφ. 19. Κάναμε και 2 ασκ. από Τ.Ε (3 και  6). Προσπαθούμε να  καταλάβουμε το μισό  και το διπλάσιο.  Βρήκαμε  το   μισό  αριθμών μέχρι το 10.    Διαπιστώσαμε ότι κάποιο έχουν μισό  και κάποιοι είναι δύσκολο να  μοιραστούν  δίκαια.

Θυμηθήκαμε τα διπλά αθροίσματα με ένα τραγουδάκι  που μαθαίνουμε. Πρέπει να ξέρουν μέχρι το  5+ 5. Εμείς βέβαια παιχνιδιάρικα με το τραγούδι  λέμε   μέχρι  10 + 10

Εργασίες: Μαθαίνω από Β.Μ        (χοντρό) κεφ. 19  τα κίτρινα   πινακάκια (τακτικοί  αριθμοί επανάληψη,  διπλάσιο, μισό).

Φύλλο εργασίας Μαθηματικά.

Όποιος            θέλει μπορεί να ακούσει  το τραγούδι και να παίξει παιχνίδια με αυτά που μαθαίνουμε.

Ρήματα κατάληξη ω ( τραγούδι και παιχνίδι όποιος θέλει)

https://video.link/w/ynWUc

https://wordwall.net/resource/8840314

παιχνίδι on-line Διπλά Αθροίσματα

https://wordwall.net/el/resource/1267078

https://wordwall.net/resource/1284556

https://wordwall.net/el/resource/14432318

Προσθέσεις

https://wordwall.net/el/resource/1278642

Ενημέρωση

  • θα χρειαστούμε να φέρει κάθε παιδί ένα ακόμα πακέτο Α4
  • Για το μάθημα των εικαστικών ένα πακέτο  με πολύχρωμα  χαρτονάκια και ένα μπλοκ ακουαρέλας

Leave a Reply