Posted on January 21, 2022
21.1.2022
Σήμερα κάναμε ξανά ανάγνωση το μάθημα (μοιράζοντας ρόλους σε κάθε παιδί, προσπαθώντας να θυμούνται τη σειρά τους και να ακούνε τους άλλους όταν διαβάζουν).
Γράψαμε την ορθογραφία μας. Όποιο παιδί έχει λαθάκια πρέπει να έχει το κίτρινο τετράδιο στο φάκελο για να τα δει σπίτι.
Δεν προχωρήσαμε και ένας λόγος είναι το ότι μπερδεύουμε ακόμα το δ -β και θ. Τη Δευτέρα θα τους πω να γράψουν λεξούλες που να περιέχουν αυτά γράμματα για να δω πως τα πάμε.
Εργασίες: Φωτοτυπία
Μαθηματικά: Κάνουμε επανάληψη τα ζευγαράκια. Ξεκινήσαμε με του 10 που πρέπει να τα ξέρουμε απέξω. Όταν βλέπουν π.χ το 8 να πηγαίνει αμέσως το μυαλό τους στο 2 για να γίνει 10 χωρίς να μετράνε με τα δάχτυλα. Ζωγραφίσαμε τα ποντικάκια του 10 και τα κολλήσαμε στο πράσινο τετράδιο (όποιος δεν έχει τελειώσει το συνεχίζει σπίτι). Δυστυχώς δε βρήκα στον υπολογιστή μου το αρχείο με τα ποντικάκια για να το στείλω στα παιδιά που έλειπαν. Θα τους το κρατήσω ή θα το βγάλω τη Δευτέρα μια φωτογραφία και θα το βάλω τότε στο blog.
Εργασίες: Φωτοτυπία