English

12.1.2022

Γλώσσα: Ξεκινήσαμε την ενότητα "Το σύννεφο έφερε βροχή" .

Μάθαμε το ου (Μου χαρίζεις την ουρά σου;). Κάναμε σελ. 62-63.

Εργασίες: Γραφούλης τις 2 σελίδες (τα μαθαίνουμε για ορθογραφία)

Ανάγνωση σελ. 62 (σκιασμένο)

Μαθηματικά: Ελέγξαμε τις ασκήσεις που είχαμε και κάναμε πράξεις στην τάξη. Ξεκινήσαμε να μαθαίνουμε τα διπλά αθροίσματα.

Εργασίες: Πράσινο τετράδιο (πράξεις  μυρμήγκι)

11.1.2022

Γλώσσα: Β.Μ σελ. 60 διαβάσαμε "Στο ζαχαροπλαστείο του Γλυκόσαυρου". Γράψαμε στο κάτω μέρος όλες τις γλυκές λέξεις (μαρμελάδα, παγωτό, μπακλαβά, ζελέ φράουλα)). Θα θέλαμε να ακούσουμε  τα τραγούδια από τη Λιλιπούπολη αλλά δε λειτουργούσε ο υπολογιστής ... Μπορείτε να τα ακούσετε εδώ:

https://video.link/w/I1GTc

https://video.link/w/mzGTc

Με αφορμή αυτό θα ξεκινήσουμε το δεύτερο Εργαστήριο Δεξιοτήτων που έχει θέμα τη διατροφή. Συζητήσαμε πόσο νόστιμα είναι όλα αυτά αλλά ... Διαλέξαμε ένα φρούτο αντί για κάθε γλυκό. 

Τ.Ε κάναμε σελ. 52 - 55 τις επαναληπτικές ασκ. 2, 3, 4, 5

Εργασίες:  Β.Μ σελ. 60 βρίσκω τις 4 γλυκές λέξεις που γράψαμε στο κείμενο και τις χρωματίζω με ξυλομπογιά.

Τ.Ε  σελ. 53 ασκ. 5 έχουμε την πρόταση αυτή αντιγραφή  4 φορές στο κόκκινο και ορθογραφία. Ζωγραφίζω κάτι που να έχει σχέση με γενέθλια στο κενό του τετραδίου.

σελ. 54 ασκ. 8

Μαθηματικά: Β.Μ κάναμε κεφ. 18 σελ. 51 ασκ. 3 και 4.  Στην άσκηση 4 θυμηθήκαμε  ότι στη πρόσθεση δε μας πειράζει ποιος αριθμός είναι πρώτος και δεύτερος, θα βρούμε το ίδιο και αν αλλάξουν θέση οι αριθμοί (αντιμεταθετική ιδιότητα)

Τ.Ε  κεφ. 18  σελ. 12 κάναμε την ασκ. 2.

Δουλέψαμε αρκετά την ασκ. 2. Είδαμε πως μπορούμε να σκεφτούμε για να προσθέσουμε 2 αριθμούς που ο ένας είναι μεγαλύτερος από το 5 και δε μας φτάνουν τα δάχτυλα του ενός χεριού μας.

π.χ    7 +  2 =

  1. Κυκλώνω τον μεγαλύτερο αριθμό  (εδώ το 7)
  2.  Κλειδώνω τον αριθμό αυτό στο μυαλό μου...καλά ..να μη ξεχάσω ποιος είναι...
  3. Ανοίγω τόσα δάχτυλα στο χέρι μου όσα ο αριθμός που έμεινε (εδώ το 2)
  4. Ξεκινάω να μετράω από τον επόμενο αριθμό του  αριθμού που έχω στο μυαλό μου

Όλα του σχολείου εύκολα    Είχα στο μυαλό μου το 7 οπότε τα 2 δάχτυλα είναι 8 ..9

Άρα 7 + 2 μου κάνει 9

Κάναμε το παρακάτω φύλλο εργασίας στην τάξη (επειδή το έβγαλα φωτογραφία για να το στείλω θα φαίνεται καλά στην εκτύπωση - μπορεί όποιος έλειπε να αντιγράψετε τις πράξεις στο πράσινο τετράδιο των Μαθηματικών)

Doc1

Εργασίες: Τ.Ε κεφ. 18 σελ. 13 ασκ. 5  Κάνω τις πράξεις με τον παραπάνω τρόπο. Κυκλώνω το μεγαλύτερο και παρατηρώ ότι κάποιες είναι ίδιες (αντιμεταθετική ιδιότητα)

Χτες διαβάσαμε το παρακάτω βιβλίο. Θυμηθήκαμε πως λέγεται η πρώτη και η τελευταία σελίδα (εξώφυλλο, οπισθόφυλλο) πληροφορίες που έχει το εξώφυλλο (τίτλος, συγγραφέας, εικονογράφος, εκδόσεις). Μιλήσαμε για τη φιλία, το θυμό και τη ζήλια που νιώθουμε κάποιες φορές με τους φίλους μας.

Μπορεί όποιος έλειπε ή όποιος θέλει, να το ακούσει ξανά από μια άλλη κυρία.

https://video.link/w/vYGTc

Στη μελέτη κάνουμε το κεφάλαιο για τις βασικές ανάγκες του ανθρώπου. Μάθαμε χτες με αφορμή κάτι Χριστουγεννιάτικες μπάλες που ζωγραφίσαμε τις 5 αισθήσεις.

 

 

 

10.1.2022

Καλή Χρονιά! Με Υγεία και Αγάπη.

Εύχομαι, όπως και όλοι μας, αυτή τη χρονιά να καταφέρουμε να επιστρέψουμε πίσω σε μια φυσιολογική ζωή με πολλές αγκαλιές που μας έλειψαν.

Γλώσσα: Τ.Ε κάναμε σελ. 50 - 51 και σελ. 52 (ασκ.1).

Εργασίες: Τ.Ε σελ. 54 (ασκ. 6 - 7) Ανάγνωση την ασκ. 7

Μαθηματικά: Β.Μ κεφ. 18  κάναμε σελ. 50 και 51 (ασκ.2)

Ενημέρωση

Σε περίπτωση θετικού αποτελέσματος σε self-test υπάρχει η δυνατότητα να στείλετε μήνυμα  στο ΄e-mail του σχολείου ή στο δικό μου στο σχολικό δίκτυο από την προηγούμενη μέρα. Απαραίτητη η  τηλεφωνική επικοινωνία με τη διεύθυνση του σχολείου το επόμενο πρωί. 

mail@20dim-iliou.att.sch.gr

sotirammou@sch.gr

 

 

 

 

 

 

 

22.12.2021

Μπορεί δυστυχώς η εκδρομή μας να ακυρώθηκε, όμως θα περάσουμε και στο σχολείο μας καλά! Γι' αυτό θα χρειαστούμε:

ένα πατατάκι, γαριδάκια, μπισκότα (ό,τι μας αρέσει) ή1 χυμό 1 L (για την τάξη)

βάζουμε κόκκινη ή πράσινη μπλούζα και κάτι στο κεφάλι (σκουφάκι, στέκα)

μια μικρή τσαντούλα με το νεράκι μας, το κολατσιό μας, χρώματα, ψαλίδι, κόλλα και ένα κομμάτι βαμβάκι. Αν έχουμε κάτι από αυτά στο κουτί μας δε χρειάζεται να το φέρουμε.

Καλές γιορτές!

Δεν ξεχνάμε να φέρουμε το χαμόγελό μας!!!!!!!!!!!!

 

21.12.2021

Δεν έχουμε εργασίες για το σπίτι. Κάναμε στο σχολείο Γραφούλη τις σελίδες με το Υυ. Ξαναδουλέψαμε και τη γραφή του ζ γιατί δυσκολεύονται αρκετά παιδιά. Τους έδειξα 2 τρόπους στο  Γραφούλη.

Φτιάξαμε το γράμμα για τον Αη Βασίλη μαζί με μια αίτηση πρόσληψης για ξωτικό και ετοιμαζόμαστε για τις γιορτές!!!!

20.12.2021

Γλώσσα: Μπήκαμε στο κεφάλαιο "Ένα ζιζάνιο στη ζύμη". Μάθαμε το Ζζ και το Υυ σαν φωνούλες. Προσοχή στη γραφή του ζ. Αν δυσκολεύονται φτιάχνουν την πάνω γραμμή μετά ένα μισοφέγγαρο και ένα μικρό ποδαράκι στο τέλος.

Εργασίες: Ανάγνωση σκιασμένα. Γραφούλης σελίδες με Ζζ μόνο. Ορθογραφία από γραφούλη (Ζζ, φωνούλες και τις λέξεις που έχει να γράψουν)

Μαθηματικά: Είμαστε στο κεφ. 17 και μαθαίνουμε να μετράμε μέχρι το 30 και να αναγνωρίζουμε τους αριθμούς μέχρι το 20 π.χ 15 ότι είναι το δεκαπέντε.

Εργασίες: Να ξέρω να μετράω μέχρι το 30.

  • Στο φάκελο με τις εργασίες υπάρχει και ένα γράμμα και φάκελος για τον  Άγιο Βασίλη. Να το φέρουν μαζί τους αύριο γιατί δεν προλάβαμε να το ζωγραφίσουμε και να το φτιάξουμε.
  • Δυστυχώς,  η εκδρομή μας την Πέμπτη αναβάλλεται λόγω θετικού κρούσματος σε ηθοποιό της παράστασης και ακύρωση των προγραμματισμένων παραστάσεων. Ευχόμαστε  να πάμε μετά τις διακοπές. Επιστρέψαμε σήμερα τα χρήματα στα παιδιά που είχαν φέρει.

 

 

17.12.2021

Δεν έχουμε μαθήματα.

Καλό Σαββατοκύριακο

16.12.2021

Γλώσσα: Παραμείναμε στο γράμμα Χχ. Κάναμε από Τ.Ε (λεπτό) επανάληψη στο Γγ, Λλ (ασκήσεις που είχαν)

Εργασίες: Ανάγνωση τις προτάσεις που έχουμε βάλει στο Β.Μ

Κόκκινο τετράδιο αντιγραφή και ορθογραφία

Το χαλί είναι πράσινο.

Μπλε τετράδιο (ζωγραφίζω, φτιάχνω τις συλλαβές με ια  και    κάνω την  άσκηση.

Μαθηματικά

Μάθαμε το 11 και το 12. Προσπαθήσαμε να καταλάβουν ότι το 11 είναι 10 +1

και το 12  είναι 10 + 2.

Είπαμε πως το 0 στο 10 δεν έχει χαθεί απλά έχουν κάτσει μπροστά του οι άλλοι αριθμοί π.χ. 1 και δε φαίνεται απλά.

  • θα βάλω τα άρχεια για τα παιδιά που έλειπαν το απόγευμα.

15.12.2021

Γλώσσα: Μάθαμε σήμερα το νέο γράμμα Χχ. Δε θα μείνουμε άλλη μέρα στο Λλ γιατί το γνωρίζουν όλα τα παιδιά.

Εργασίες: Ανάγνωση σκιασμένα (Χάσαμε τη γάτα)

Γραφούλης σελ. με γράμμα Χχ. Ορθογραφία όσα έχει ο Γραφούλης

Μαθηματικά: Τελειώσαμε τις επαναληπτικές ασκήσεις από το Β.Μ κεφ 16

Εργασίες: Τ.Ε (λεπτό) τις ασκήσεις από Κεφ. 16 (Επαναληπτικό) για το σπίτι.

Τραγουδάκι. Είδαμε το κοριτσάκι με τα σπίρτα και ακούσαμε το παρακάτω τραγούδι

https://www.youtube.com/watch?v=xr9Nj3VNCWo

 

14.12.2021

Γλώσσα: Ξεκινήσαμε το κεφάλαιο Λλ. Γράφουμε  και λεξούλες που ξεκινάνε από λ ή έχουν λ και εντοπίζουμε στην εικόνα του κειμένου. Κάθε παιδί πρέπει να έχει αντιγράψει τουλάχιστον 2 από τον πίνακα.

Εργασίες: Ανάγνωση (σκιασμένο)

Γραφούλης τις σελίδες με το Λλ. Μαθαίνω για ορθογραφία ότι έχει ο Γραφούλης.

Μαθηματικά: Κάναμε στο Τ. Ε (λεπτό) τα προβλήματα κεφάλαιο 15

Εργασίες: Β.Μ (χοντρό) κεφάλαιο 16 επαναληπτικό ασκ. 2, 3 και 5

Όσα παιδιά δεν έχουν φέρει θα χρειαστούν φάκελο με λάστιχο για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Μαζεύουμε και τα χρήματα για την εκδρομή. Αν μπορούσατε μέχρι την Παρασκευή να τα έχουν φέρει.