Ελληνικά

8ο ΜΑΘΗΜΑ – Πέμπτη, 7/5/2020

Καλημέρα σε όλους!!


ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Αύριο Παρασκευή και ώρα 15:00 θα κάνουμε την τρίτη σύνδεση στην ψηφιακή τάξη μας στην πλατφόρμα Webex.
Σημειώστε ότι κάθε Τρίτη και Παρασκευή θα ισχύουν αυτές οι ώρες για τη σύνδεσή μας! Άρα:
Τρίτη:    15:00 - 16:00
Παρασκευή:    15:00 - 16:00

Μέχρι τη Δευτέρα θα έχετε τις παρακάτω εργασίες

ΓΛΩΣΣΑ
Πάμε να δοκιμάσουμε κάτι νέο εδώ! Θα γράψουμε μια ΕΚΘΕΣΗ με θέμα:
"Περιγράφω το δωμάτιό μου!". (ή εναλλακτικά: "Περιγράφω το σπίτι μου").
Θα μπείτε στην κυψέλη μας στο e-me όπου θα βρείτε μια ειδοποίηση. Θα σας ανοίξει μια σελίδα όπου θα μπορέσετε να γράψετε την έκθεσή σας ενώ θα έρχονται ειδοποιήσεις σε μένα μόλις την ολοκληρώνετε για να σας στείλω σχόλιο-διόρθωση.
Θα προτιμούσα να γράψετε την έκθεση στο τετράδιο σας πρώτα (για να μη χάσουμε την επαφή με την παραδοσιακή μέθοδο διδασκαλίας) και μετά να την ξαναγράψετε στο e-me. Ωστόσο, μπορείτε να τη γράψετε μόνο στο e-me αν θέλετε.

Στόχος είναι να χρησιμοποιήσετε όσο το δυνατόν περισσότερα επίθετα στην έκθεσή σας!
Μεγάλη προσοχή:  α) Δεν ξεχνάμε τους τόνους  β) όχι τις ίδιες λέξεις, ποικιλία γ) ελέγχουμε για ορθογραφικά λάθη δ) χωρίζουμε σε πρόλογο - κυρίως θέμα- επίλογο ε) σύντομες προτάσεις και σημεία στίξης
ΙΣΤΟΡΙΑ
Θα κάνουμε επανάληψη στα κεφάλαια:
Το Σάββατο θα σας στείλουμε το Κουίζ της Ιστορίας ώστε να έχετε προλάβει να μελετήσετε.

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ 
Αυτή τη φορά θα σας βάλω λιγότερες ασκήσεις, διότι θέλω να μπείτε στην κυψέλη μας στο e-me και να ασχοληθείτε με τις ασκήσεις των Ειδικοτήτων! Θα αφιερώσουμε χρόνο στην κυψέλη μας ώστε να τη συνηθίσουμε σιγά -σιγά και θα πάμε να δούμε τις δραστηριότητες που μας έχουν προτείνει οι κυρίες και οι κύριοι των Αγγλικών, της Γυμναστικής, των Γαλλικών, των Εικαστικών, της Πληροφορικής και της Μουσικής!!! Εννοείται πως θα τις κάνουμε και εμείς με τον κύριο Παναγιώτη μαζί με εσάς!!! Θα ξεκινήσουμε από την πιο πρόσφατη και θα τις δούμε με τη σειρά!
ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ 
 
 
 Να περνάτε όμορφα και θα τα πούμε αύριο!!

7ο ΜΑΘΗΜΑ – Δευτέρα, 4/5/2020

Παιδιά καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Αύριο Τρίτη  και ώρα 15:00 θα κάνουμε τη δεύτερη σύνδεση στην ψηφιακή τάξη μας στην πλατφόρμα Webex. Η διαδικασία είναι η ίδια όπως και στην πρώτη μας σύνδεση. Αν αντιμετωπίσετε κάποια δυσκολία ή έχετε κάποια απορία, μπορείτε να επικοινωνήσετε και με τον εκπαιδευτικό της Πληροφορικής του σχολείου μας ώστε να σας κατατοπίσει σε ό,τι χρειαστείτε!

Μέχρι την Πέμπτη θα έχετε τις παρακάτω εργασίες

ΓΛΩΣΣΑ

Επανάληψη στις δευτερεύουσες/ εξαρτημένες προτάσεις. Συγκεκριμένα σε αυτό το μάθημα στις:
α) ΒΟΥΛΗΤΙΚΕΣ β) ΕΙΔΙΚΕΣ γ) ΕΝΔΟΙΑΣΤΙΚΕΣ δ) ΠΛΑΓΙΕΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΕΣ
Μετά κάνουμε την 1η ΑΣΚΗΣΗ.


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Θα κάνουμε επανάληψη στην Ενότητα 4 του βιβλίου μας: "ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ".
Ξαναθυμόμαστε τη θεωρία των μαθημάτων 45,  46 , 47 και  48 και έπειτα να κάνετε την άσκηση που θα έρθει στο mail σας μαζί με τις οδηγίες. Αν κάποιος δυσκολευτεί, αύριο στη σύνδεσή μας θα εξηγήσουμε τα βήματα αναλυτικά.

ΦΥΣΙΚΗ

Πάμε να δούμε το 1ο κεφάλαιο: ΕΝΕΡΓΕΙΑ( μόνο τα δύο πρώτα μαθήματα, μορφές και πηγές).
Θυμόμαστε τις ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ και τις ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ. Έπειτα, μπορείτε να δείτε ένα ΠΕΙΡΑΜΑ και να πειραματιστείτε με μια πολύ έξυπνη εφαρμογή με τις ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ!
Άσκηση: ανοίξτε την ΕΦΑΡΜΟΓΗ  (πατήστε τη δεξία εικόνα "Συστήματα") και συμπληρώστε την άσκηση Φυσικής που ήρθε στο mail σας!

ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Το Στόουνχετζ 
Το ηλιακό μας σύστημα (Youtube)
Arcademics (Εκπαιδευτικά παιχνίδια στα Αγγλικά)
Μπαίνοντας σε ένα διαστημικό λεωφορείο ( κάνε κλικ μέσα στην οθόνη και μετακίνησε την κάμερα σε όποια κατεύθυνση θέλεις)

Να περνάτε όμορφα και θα τα πούμε αύριο μέσα από την "τάξη" μας στο Webex!!!

ΛΥΣΕΙΣ ΑΣΚΗΣΕΩΝ 6ου ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΓΛΩΣΣΑ      2η άσκηση

1) Σε καθένα από τα παρακάτω ζευγάρια προτάσεων, η μία πρόταση είναι κύρια και η άλλη δευτερεύουσα.

1.Τρόμαξε τόσο πολύ (Κύρια),    ώστε δεν μπορούσε να ηρεμήσει (Δευτερεύουσα).

2. Ο λύκος έφαγε ό,τι βρήκε μπροστά του (Κ)με αποτέλεσμα να μην τον χωράει η τρύπα στην είσοδο της φωλιάς (δευτ).

3. Μη μιλάς (Κύρια), αφού δε θέλεις (δευτ).

4. Όταν γυρίσω στο σπίτι(δευτ),    θα σου τηλεφωνήσω (Κύρια).

5. Δουλεύει σκληρά (Κύρια),     για ν’ αποκτήσει ένα δικό του σπίτι (δευτ).

6. Αν και δεν τον προσκάλεσα(δευτ),    ήρθε στη γιορτή μου (Κύρια).

7. Έφυγα μόνος μου (Κύρια),      επειδή άργησες (δευτ).

2) Μετατρέπω τις ονοματικές φράσεις σε ρηματικές και το αντίστροφο.

 Αύξηση της τιμής των αγροτικών προϊόντων.---Αυξήθηκαν οι τιμές των αγροτικών προϊόντων

 Εντοπισμός κοιτασμάτων πετρελαίου στο Αιγαίο.---Εντοπίστηκαν κοιτάσματα πετρελαίου στο Αιγαίο

Ανακάλυψη εμβολίου κατά της γρίπης---Ανακαλύφθηκε εμβόλιο κατά της γρίπης.

Δημιουργία νέων θέσεων απασχόλησης---Δημιουργήθηκαν νέες θέσεις απασχόλησης.

Εξαγγελία νέων φορολογικών μέτρων από την κυβέρνηση---Εξαγγέλθηκαν νέα φορολογικά μέτρα από την κυβέρνηση.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ---> Επαναληπτικές ασκήσεις 2---> Προβλήματα 2, 3, 4, 5. (στο τετράδιο)

2) Ο πατέρας είναι μεγαλύτερος κατά 24 χρόνια από τον 12χρονο γιο του. Πόσων χρονών είναι ο πατέρας;

Λύση: Ψ - 24 =12       Ψ=12+24         Ψ = 36

ΑπάντησηΟ πατέρας είναι 36 ετών.

3) Ένας άνθρωπος είναι 36 ετών. Σε πόσα χρόνια θα είναι 63 ετών;

Λύση:   36+x=63       x=63-36           x=27 

ΑπάντησηΣε 27 χρόνια ο άνθρωπος θα είναι 63 ετών.

4) Έχουμε μια σακούλα με καραμέλες και τις μοιράζουμε σε 6 παιδάκια. Κάθε παιδάκι παίρνει 35 καραμέλες. Πόσες καραμέλες υπήρχαν στη σακούλα;

Λύση:    x: 6=35         x=35 x 6        x=210

Απάντηση:   Στη σακούλα υπήρχαν 210 καραμέλες.

5) Τα 5 κιλά κοστίζουν 45 €. Πόσο κοστίζει το ένα κιλό; 

Λύση:  5 x Ψ = 45       Ψ= 45:5          Ψ= 9

Απάντηση:  Το ένα κιλό κοστίζει 9 ευρώ.


MHN ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΙΖ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ!

Καλό απόγευμα σε όλους!!!

6ο ΜΑΘΗΜΑ – Πέμπτη, 30/4/2020

Παιδιά καλημέρα!!

Ετοιμαζόμαστε να υποδεχτούμε τον Μάιο ο οποίος θα μας βρει δυστυχώς μακριά από το σχολείο μας.. Δεν μπορούμε παρά να συνεχίσουμε με θετική σκέψη και αισιοδοξία ευελπιστώντας να ανοίξουμε έστω και για λίγο τον Ιούνιο. Μέχρι τότε, συνεχίζουμε τις επαναλήψεις και είναι μια καλή ευκαιρία να καλύψουμε τα κενά μας όπου αυτά υπάρχουν.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Την Τρίτη 5 Μαΐου 2020 θα κάνουμε τη δεύτερη σύνδεση στην ψηφιακή τάξη μας στην πλατφόρμα Webex. Η διαδικασία είναι η ίδια όπως και στην πρώτη μας σύνδεση. Αν αντιμετωπίσετε κάποια δυσκολία ή έχετε κάποια απορία, μπορείτε να επικοινωνήσετε και με τον εκπαιδευτικό της Πληροφορικής του σχολείου μας ώστε να σας κατατοπίσει σε ό,τι χρειαστείτε!

Μέχρι τη Δευτέρα θα έχετε τις παρακάτω εργασίες:


ΓΛΩΣΣΑ

Επανάληψη στις δευτερεύουσες/ εξαρτημένες προτάσεις. Συγκεκριμένα σε αυτό το μάθημα στις:

α) ΤΕΛΙΚΕΣ β) ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΕΣ γ)ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ 

Εξάσκηση στις Εγκλίσεις

Αόριστο άρθρο

Οριστικό άρθρο

1 ΑΣΚΗΣΗ

2 ΑΣΚΗΣΗ -να κάνετε τη 2 στο τετράδιο  == (Οι λύσεις θα ανέβουν την Κυριακή ώστε να τη διορθώσετε)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ


Για να θυμηθούμε την περίπτωση της εξίσωσης στην οποία ο άγνωστος είναι διαιρετέος ή διαιρέτης, βλέπουμε την ΠΡΩΤΗ και τη ΔΕΥΤΕΡΗ παρουσίαση.

Στη συνέχεια μελετάμε τη θεωρία και μέσα από εικόνες στο ΑΝΟΙΧΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ κι έπειτα κάνουμε εξάσκηση με τις ασκήσεις που βρίσκονται κάτω ακριβώς από τη θεωρία:

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ

Επανάληψη στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ 25 (Ο οριζόντιος διαμελισμός της Ευρώπης).

Μελετάμε τη ΘΕΩΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ. Εδώ βρίσκονται όλες οι πληροφορίες συγκεντρωμένες σε καρτέλες. Να μελετήσετε ΜΟΝΟ τις καρτέλες με τα ΝΗΣΙΑ και τις ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥΣ (κάνετε κλικ μόνο σε αυτές τις καρτέλες για να ανοίξουν και μετά κάνετε κλικ πάνω στην εικόνα τους για μεγέθυνση). Στη συνέχεια να παίξετε το παιχνίδι ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ (μόνο τα νησιά και τις χερσονήσους).




ΙΣΤΟΡΙΑ

Αφού κάνετε μια επανάληψη στα μαθήματα Β6.Οι Έλληνες των Παροικιών,  Β7.Οι  δάσκαλοι του Γένους,   Β8.Ρήγας Βελεστινλής και Αδαμάντιος Κοραής,   Β9.Τα κυριότερα επαναστατικά κινήματα  και   Β10.Οι αγώνες των Σουλιωτών, να απαντήσετε στις ερωτήσεις του κουίζ Ιστορίας  που θα σας στείλουμε με mail το Σάββατο για να έχετε χρόνο να μελετήσετε.

ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Η συμμετοχή μας στον διαγωνισμό "ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ" από το ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΕΔΩ

Ταξίδι στην αρχαία Ρώμη

Μουσείο μαστίχας Χίου

Εικονική περιήγηση στην Αγια Σοφία


(ΑΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΙ ΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ Ή ΜΙΑ ΑΣΚΗΣΗ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ.)


Να περνάτε όμορφα!!!

5ο ΜΑΘΗΜΑ- Δευτέρα, 27/4/2020

Παιδιά καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!

Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να περάσατε όμορφα τις γιορτές, παρ' όλες τις δύσκολες συνθήκες! Να ξέρετε ότι μας έχετε λείψει πολύ και περιμένουμε πώς και πώς να ξαναγυρίσουμε στο σχολείο μας και να βρεθούμε από κοντά και πάλι! Προς το παρόν συνεχίζουμε από απόσταση μέχρι να έχουμε νεότερες οδηγίες, με υπομονή και αισιοδοξία!

Για σήμερα και μέχρι την Πέμπτη θα έχετε τις παρακάτω εργασίες:

ΓΛΩΣΣΑ

Για την πρώτη άσκηση κάνετε κλικ ΕΔΩ. Αφού γράψετε το όνομά σας, επιλέξτε: "Εκδήλωση στα Χανιά". Κάνετε κλικ στην αίτηση που κρεμάει το κορίτσι και στο σημειωματάριο που εμφανίζεται, επιλέξτε την 6η εργασία : "Να ετοιμάσουμε τα φαγητά για την εκδήλωση". Από τους δύο μάγειρες να διαλέξετε την Κλαίρη, το κορίτσι. Θα  δείτε πώς φτιάχνει κρητικό ντάκο και μετά θα σας εμφανίσει μια φόρμα όπου θα γράψετε τα υλικά και την εκτέλεση της συνταγής ( στην υποτακτική και στο β' ενικό πρόσωπο-Εσύ). π.χ. Πρώτα να βάλεις.... Έπειτα να κόψεις.... Στη συνέχεια να ..... κ.τ.λ.) Μόλις τελειώσετε τη συνταγή, πατήστε το εικονίδιο κάτω με τον εκτυπωτή και μετά "Αποθήκευση" και να μου στείλετε με mail  τη συνταγή σας!

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Παρακολουθήστε πρώτα την παρουσίαση ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ ΜΕ ΑΦΑΙΡΕΣΗ.

Έπειτα θυμηθείτε τη θεωρία και με εικόνες στο ΑΝΟΙΧΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι μειωτέος ή αφαιρετέος). Ακριβώς κάτω από τη θεωρία για την αφαίρεση υπάρχουν τα ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ-Εξισώσεις και προβλήματα. Να λύσετε τα 4 πρώτα στο τετράδιο Μαθηματικών.

ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ (Μειωτέος)

ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ (Αφαιρετέος)

Οι λύσεις θα ανέβουν στο Blog την Τετάρτη.

ΦΥΣΙΚΗ

Αφού ρίξετε μια ματιά στη θεωρία του κεφαλαίου 9 "ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟΣ" από το σχολικό σας βιβλίο, να κάνετε για εξάσκηση το ΚΟΥΙΖ  και το παιχνίδι ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΟΣ.  Είμαι σίγουρος οτι θα τα πάτε εξαιρετικά! Αν ωστόσο έχετε ξεχάσει κάτι, μπορείτε να δείτε τη θεωρία αναλυτικά με εικόνες και παρουσιάσεις ΕΔΩ.

ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Ξενάγηση στη Θεσσαλονίκη:

1) Τα αξιοθέατα της Θεσσαλονίκης

2) Μνημεία της Θεσσαλονίκης

3) Θεσσαλονίκη


ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ

Να περνάτε όμορφα!!!

ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ WEBEX

(Σας ανεβάζω τις οδηγίες σύνδεσης και εδώ γιατί κάποιοι μπορεί να μην έλαβαν το mail!)

  • Καλησπέρα σε όλους!
  • Αύριο θα κάνουμε μια προσπάθεια να συνδεθούμε ζωντανά (μέσα από την πλατφόρμα  WΕΒΕΧ).Ελπίζω να τα καταφέρουμε, η μόνη δυσκολία θα είναι στην πρώτη μας σύνδεση. Σας στέλνω τις οδηγίες όσο πιο απλά γίνεται και από κάτω σας επισυνάπτω ένα βίντεο που τις εμφανίζει πολύ αναλυτικά!
  • ΟΔΗΓΙΕΣ
  • 1)Αυτό είναι το Link της τάξης μας και κάθε φορά θα πατάτε μόνο σε αυτό. Το link θα είναι το ίδιο και για όλες τις επόμενες συναντήσεις μας.
  • https://minedu-gov-gr.webex.com/meet/stelios_an
  • Μόλις πατήσετε το Link, γράφετε πάνω το όνομά σας (Υour name)
  • Και κάτω στο πεδίο ‘Your email address’ χρησιμοποιήστε ΟΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ, δηλαδή   a@a.net. ( ψεύτικο mail για προστασία προσωπικών δεδομένων).
  • ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΟΝΟ: 
  • σας επισυνάπτω κάτω ένα βίντεο με αναλυτικές οδηγίες για την πρώτη φορά μόνο.
  • Η πρόσβαση στη διεύθυνση που σας έστειλα στο email είναι εφικτή από οποιαδήποτε συσκευή, αρκεί να υπάρχει σύνδεση στο διαδίκτυο.
  • Οι τρεις μεγάλες εταιρείες κινητής τηλεφωνίας που δραστηριοποιούνται και στη χώρα μας παρέχουν δωρεάν πρόσβαση στην πλατφόρμα Webex από κινητό (χωρίς χρέωση δεδομένων).
  • Δε χρειάζεται να κατεβάσετε την εφαρμογή στο κινητό ή στον υπολογιστή σας. Παρόλα αυτά, προσωπικά θα το συνιστούσα, γιατί κάποιες λειτουργίες χρήσιμες (όπως π.χ. σηκώνω χεράκι πριν μιλήσω) δεν είναι διαθέσιμες, αν δεν κατεβάσετε την εφαρμογή.
  • Μπορεί να υπάρχουν μικρές διαφοροποιήσεις σε αυτά που περιέγραψα (τι βλέπετε στην οθόνη σας), αλλά το γενικό πλαίσιο είναι ίδιο.
  • Για παραπάνω πληροφορίες, σας παραπέμπω στη σχετική ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας εδώ.

4ο ΜΑΘΗΜΑ – 9/4/2020

Παιδιά καλημέρα!!!

Είστε καλά; Ελπίζω να μη σας δυσκολεύουν οι ασκήσεις μέχρι στιγμής και να τις κάνετε ευχάριστα και χωρίς άγχος!

Αυτές είναι οι τελευταίες εργασίες πριν τις διακοπές για το Πάσχα. Ωστόσο,  θα ανεβάσω κάποιες δραστηριότητες και μέσα στις γιορτές και συγκεκριμένα την επόμενη και τη μεθεπόμενη Πέμπτη για να τις κάνει όποιος θέλει να έχει κάποια απασχόληση, χωρίς κανένα άγχος!

Επίσης, την Παρασκευή 10/4/2020 (αύριο) και ώρα 13:00 το μεσημέρι θα κάνουμε μια προσπάθεια να συνδεθούμε ζωντανά μέσα από τον υπολογιστή μαζί σας. Θα έχουμε την ευκαιρία μέσα από τη δοκιμή αυτή (η κυρία Φωτεινή, ο κύριος Παναγιώτης κι εγώ) να σας ακούσουμε και φυσικά να σας χαιρετήσουμε πριν από το Πάσχα! Θα σας στείλουμε αναλυτικά τις οδηγίες με mail μέσα στη μέρα!

Πάμε τώρα στις εργασίες μας.. Για τις επόμενες μέρες θα έχουμε τα εξής:

ΓΛΩΣΣΑ

Παρακάτω υπάρχουν κάποιες ασκήσεις για εξάσκηση:

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Παρακολουθούμε τις παρουσιάσεις: ΕΞΙΣΩΣΗ (πρόσθεση) και ΕΞΙΣΩΣΗ (πολ/μος). Επίσης, θα με βοηθήσει και η θεωρία με εικόνες ΕΔΩ (μόνο για πρόσθεση και πολλαπλασιασμό).

Μαθαίνω παίζοντας!

Μαθαίνω παίζοντας!2

Στο τέλος, θα λύσουμε στο τετράδιο τις εξισώσεις:

x + 7=12           x+18=21        35+ ψ=40        120+δ=180        α + 3,6 = 5,2          13,65 + μ =15,8

3 x Α=15          β x 10= 40      4 x α=28          8 x ε =56           2 x φ = 4,6             σ x 5 =15,5

Οι λύσεις θα ανέβουν στο blog την Τρίτη.

ΙΣΤΟΡΙΑ

Στο τέλος να απαντήσετε τις ερωτήσεις στο κουίζ που θα βρείτε στο mail σας ( οι απαντήσεις έρχονται απευθείας στο mail μου).

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ

Πατήστε πάνω στη λέξη "ΕΥΡΩΠΗ" και στις "ΧΩΡΕΣ-ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΕΣ".  Θα θυμηθείτε τις χώρες της Ευρώπης και τις πρωτεύουσες, πού βρίσκονται και ποια είναι η σημαία τους. Έπειτα,μπορείτε να κάνετε εξάσκηση με διάφορα παιχνίδια που σας έχω παρακάτω:

ΣΗΜΑΙΕΣ (μερικές)

3ο ΜΑΘΗΜΑ – Δευτέρα, 6/4/2020

Παιδιά καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!

Οι περιλήψεις σας ήταν πάρα πολύ καλές, όπως το περίμενα! Πάμε στα καινούρια τώρα!

Οι ασκήσεις που θα έχετε να κάνετε μέχρι την Πέμπτη είναι:

ΙΣΤΟΡΙΑ

Θα κάνουμε μια μικρή επανάληψη στην Α' ενότητα της Ιστορίας. Αφού θυμηθούμε ξανά τα μαθήματα:

Α1. Η Αναγέννηση,  Α2. Γεωγραφικές ανακαλύψεις  και Α3. Γαλλική Επανάστασηνα κάνετε το κουίζ που θα σας στείλουμε στο mail σας, με 13 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Οι απαντήσεις σας έρχονται απευθείας στο mail μου μόλις το λύσετε, οπότε μπορώ να δω πώς τα πήγατε χωρίς να μου στείλετε πίσω το ερωτηματολόγιο. Κάθε σωστή απάντηση δίνει 8 βαθμούς με "Άριστα" το 100/100. Να θυμάστε ότι πρώτα μελετάμε τη θεωρία και μετά κάνουμε τις ασκήσεις μας !

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

1) Ξαναθυμόμαστε τους τρεις τρόπους με τους οποίους βρίσκουμε το Ε.Κ.Π.  από το ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16.

Έπειτα,στο τετράδιο Μαθηματικών κάνουμε την παρακάτω άσκηση:

Με τον 1ο τρόπο (πολλαπλάσια), βρίσκω το Ε.Κ.Π. των αριθμών 2,3,5:

Με τον 2ο τρόπο (διπλασιάζω το μεγαλύτερο για να δω αν συναντιούνται), το Ε.Κ.Π.(3, 7)

Με τον 3ο τρόπο ( κάθετη γραμμή), το Ε.Κ.Π. (8, 12, 20)


2) Ρίχνουμε μια ματιά στη θεωρία από το ΚΕΦΑΛΑΙΟ 14 ( Πρώτοι και σύνθετοι αριθμοί).

και κάνουμε το ΚΟΥΙΖ για εξάσκηση.

ΓΛΩΣΣΑ 

ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ!

ΙΜΕΑΚΙΑ.GR Παιχνίδια, κόμιξ κ.ά.  από το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού

Ώρα για ζωγραφική!

3ο ΜΑΘΗΜΑ – Δευτέρα, 6/4/2020

Παιδιά καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!

Οι περιλήψεις σας ήταν πάρα πολύ καλές, όπως το περίμενα! Πάμε στα καινούρια τώρα!

Οι ασκήσεις που θα έχετε να κάνετε μέχρι την Πέμπτη είναι:

ΙΣΤΟΡΙΑ

Θα κάνουμε μια μικρή επανάληψη στην Α' ενότητα της Ιστορίας. Αφού θυμηθούμε ξανά τα μαθήματα:

Α1. Η Αναγέννηση,  Α2. Γεωγραφικές ανακαλύψεις  και Α3. Γαλλική Επανάστασηνα κάνετε το κουίζ που θα σας στείλουμε στο mail σας, με 13 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Οι απαντήσεις σας έρχονται απευθείας στο mail μου μόλις το λύσετε, οπότε μπορώ να δω πώς τα πήγατε χωρίς να μου στείλετε πίσω το ερωτηματολόγιο. Κάθε σωστή απάντηση δίνει 8 βαθμούς με "Άριστα" το 100/100. Να θυμάστε ότι πρώτα μελετάμε τη θεωρία και μετά κάνουμε τις ασκήσεις μας !

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

1) Ξαναθυμόμαστε τους τρεις τρόπους με τους οποίους βρίσκουμε το Ε.Κ.Π.  από το ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16.

Έπειτα,στο τετράδιο Μαθηματικών κάνουμε την παρακάτω άσκηση:

Με τον 1ο τρόπο (πολλαπλάσια), βρίσκω το Ε.Κ.Π. των αριθμών 2,3,5:

Με τον 2ο τρόπο (διπλασιάζω το μεγαλύτερο για να δω αν συναντιούνται), το Ε.Κ.Π.(3, 7)

Με τον 3ο τρόπο ( κάθετη γραμμή), το Ε.Κ.Π. (8, 12, 20)


2) Ρίχνουμε μια ματιά στη θεωρία από το ΚΕΦΑΛΑΙΟ 14 ( Πρώτοι και σύνθετοι αριθμοί).

και κάνουμε το ΚΟΥΙΖ για εξάσκηση.

ΓΛΩΣΣΑ 

ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ!

ΙΜΕΑΚΙΑ.GR Παιχνίδια, κόμιξ κ.ά.  από το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού

Ώρα για ζωγραφική!

2ο ΜΑΘΗΜΑ – Πέμπτη, 2/4/2020

Καλημέρα παιδιά! Καλό μήνα σε όλους!

Ελπίζω να σας έχει διευκολύνει το blog της τάξης μας και να να μη συναντήσατε ιδιαίτερες δυσκολίες στη χρήση του! Συνεχίζουμε με το 2ο μας μάθημα και κάποιες ασκήσεις στη Γλώσσα, τα Μαθηματικά και τη Γεωγραφία. Επίσης, κάθε φορά στο τέλος της ανάρτησης, θα σας προτείνουμε μια χρήσιμη ιστοσελίδα με ευχάριστες δραστηριότητες για να περνάτε δημιουργικά τον ελεύθερό σας χρόνο!

Αν έχετε συναντήσει κάποια δυσκολία ή θέλετε να κάνετε κάποια παρατήρηση ώστε να διορθώσουμε κάτι στο ιστολόγιό μας, μπορείτε να στείλετε μήνυμα στο mail μας!

Οι ασκήσεις που θα έχετε να κάνετε μέχρι τη Δευτέρα είναι:

ΓΛΩΣΣΑ

1) Σας προτείνω να ρίξετε μια ματιά σε  ένα ωραίο κείμενο από το  Ανθολόγιο, με τίτλο: "Ο ΩΡΑΙΟΣ ΔΑΡΕΙΟΣ"(κλικ στον τίτλο).

Αφού διαβάσετε με την ησυχία σας το κείμενο, στο οποίο πρωταγωνιστής είναι ένας καμαρωτός γάτος και το αφεντικό του, ο κύριος Τίτος, να γράψετε με λίγα λόγια την περίληψη της ιστορίας μας στο τετράδιο Εκθέσεων (γύρω στις 10 σειρές).

(Η ιστορία αυτή μοιάζει πολύ με το κατόρθωμα της Σόνιας της γάτας και του κυρίου Ντίνου που διδαχθήκαμε στην τάξη. Τώρα θα δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό. Μόλις τελειώσετε, να βγάλετε μια φωτογραφία την περίληψη που γράψατε στο τετράδιο σας και να την στείλετε στο mail μου ώστε να δω και να διορθώσω λαθάκια (αν υπάρχουν), αν και είμαι σίγουρος πως οι περιλήψεις σας θα είναι για άλλη μια φορά υποδειγματικές!!)

2) Αφού ξαναθυμηθούμε τους ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΩΝ ΡΗΜΑΤΩΝ, (πατήστε κλικ στο Play)  να κάνετε στο τετράδιο Εργασιών Γλώσσας χρονική αντικατάσταση των ρημάτων : εγώ σκουπίζω,  αυτός χορεύει.

3) Mε βάση το πινακάκι ΚΛΙΣΗ ΘΗΛΥΚΩΝ ΣΕ -Η, να κλίνετε στο τετράδιο Γλώσσας τα ουσιαστικά: η λέξη,  η θέση.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Να κάνετε στο τετράδιο Μαθηματικών τις παρακάτω πράξεις ΚΑΘΕΤΑ:

46.798 + 8.567=                                   356,45 + 8,6 =

12.325 - 7.879=                                    487,16 - 46,8 =

2.574 x 65=                                           26,4 x 3,2 =

8.475 : 5 =                                             7,8 : 3 =

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ

Μερικά παιχνίδια για εξάσκηση :

ΒΡΕΣ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ!                                                       Η ΘΕΣΗ  ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ

ΚΟΥΙΖ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ

H ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Στην ιστοσελίδα του Οργανισμού Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας (ΟΑΣΠ)  θα βρείτε παιχνίδια και χαρούμενες δραστηριότητες για παιδιά. Διαλέξτε όποιο σας αρέσει!

Σεισμός στο σπίτι

Μέτρα προστασίας

Μόνος στο σπίτι

Στο σούπερ μάρκετ

Το παζλ του σεισμού

Το σταυρόλεξο του σεισμού

Το κρυπτόλεξο του σεισμού

Oι λύσεις όλων των ασκήσεων θα ανέβουν στο blog μας την Κυριακή το μεσημέρι για να κάνετε τη διόρθωσή τους ενώ στο mail μου θα περιμένω να μου στείλετε την φωτογραφία με την περίληψή σας!


Να περνάτε όμορφα!!