Updated on 22 Μαΐου, 2020
Παιχνίδια για την Ενέργεια
Συνεχίζοντας την ενασχόλησή μας με τις διάφορες μορφές ενέργειες, ακολουθούν παιχνίδια για τα παιδιά Νηπιαγωγείου, τα οποία έχουν στόχο να τα βοηθήσουν/εξοικειώσουν με τη χρήση του ποντικιού (ψηφιακά παιχνίδια) και να αναπτύξουν μαθηματικές/αναγνωστικές δεξιότητες (παρατηρητικότητα, αντιστοιχίσεις, σειροθετήσεις, αναγνωστική ικανότητα κλπ) .Τα παρόντα παιχνίδια είναι σχεδιασμένα βάσει των ικανοτήτων και αναγκών των μαθητών/ριών του τμήματος 1, αφού παρόμοια έχουν εφαρμοσθεί και στα δια ζώσης μαθήματά μας.
(η χρήση των εικόνων από το διαδίκτυο γίνεται αποκλειστικά για εκπαιδευτικούς σκοπούς)
.........................................................................................................................................................................
Παιδιά, μετά από τη παρουσίαση των μορφών ενέργειας από το προηγούμενό μας μάθημα, σας έφτιαξα παρόμοια παιχνίδια που τα έχουμε παίξει και στο σχολείο, άρα είστε εξοικειωμένοι/ες και ξέρετε τι πρέπει να κάνετε.Μπορείτε να τα παίζετε και με τους γονείς σας ή και με τα αδελφάκια σας, ώστε κάποιος/α να σας διαβάζει τις οδηγίες!ΥΓ. Να θυμόμαστε:μισή ώρα καθημερινά μας φθάνει μπροστά σε οθόνη, η πιο πολλή ώρα βλάπτει τα μάτια & τον εγκέφαλό μας!
1.βρες τα ζεύγη των εικόνων ( memory cards)
2.ανακάλυψε τις κρυμμένες λέξεις για την ενέργεια_ Κρυπτόλεξο
3.σύρε τη λέξη που ταιριάζει στην αντίστοιχή της εικόνα
Updated on 20 Μαΐου, 2020
Παρουσίαση έννοιας “ενέργεια_Περιβάλλον” για Νηπιαγωγείο_τμήμα 1
Κάνε κλικ στο σύνδεσμο που ακολουθεί
Posted on 15 Μαΐου, 2020
Παιχνιδοπαζλ από τις γειτονιές
Τα παιχνιδοπαζλ που ακολουθούν σχεδιάστηκαν και δημιουργήθηκαν στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων για το "Περιβάλλον" και σε συνεργασία με τους/ις μαθητές/ριες μας...
.........................................................................................................................................................................
παίξε κι εσύ με τα παζλ που ακολουθούν...Σύρε τα κομμάτια και φτιάξε τα παζλ κάνοντας κλικ στους συνδέσμους που ακολουθούν.
Posted on 15 Μαΐου, 2020
Παρουσίαση έννοιας “Περιβάλλον” μέσα από κολάζ.
Στο πλαίσιο της κατανόησης της έννοιας Περιβάλλον, ζητήθηκε από τα παιδιά να σχεδιάσουν, να ζωγραφίσουν ή και ακόμα και να φωτογραφίσουν τι υπάρχει γύρω.Στόχος της δραστηριότητας να αντιληφθούν και διαδραστικά την έννοια Περιβάλλον μέσα από την καθημερινότητά τους.
Το υλικό αυτό περιλαμβάνει σε μορφή παρουσίασης ψηφιακού κολάζ τα εικαστικά έργα (με χαρτί, μαρκαδόρους, ξυλομπογιές αλλά και τις φωτογραφίες που τράβηξαν οι μαθητές/ριες και όλα αυτά μαζί συνευρέθηκαν , μετά από επεξεργασία, σε μια μεγάλη γειτονιά.
Updated on 15 Μαΐου, 2020
Εισαγωγή και παρουσίαση της έννοιας ” Περιβάλλον”
Η παρουσίαση αυτή σχεδιάστηκε για τις ανάγκες και δυνατότητες του μαθητών/ριών του τμήματος 1 λόγω της αναστολής λειτουργίας των σχολείων.Εξυπηρετεί τους διδακτικούς σκοπούς του μαθήματος για το Περιβάλλον και έχει στόχο την επεξήγηση των δύο εννοιών "Φυσικό" και " Ανθρωπογενές" Περιβάλλον με όσο πιο απλό τρόπο γίνεται για τους/ις μαθητές/ριες του Νηπιαγωγείου. Στην πορεία ακολουθούν και σχετικές δραστηριότητες που θα καλύψουν κι άλλες ανάγκες τους.
.........................................................................................................................................................................
Παιδιά, μετά τις φωτογραφίες που τραβήξατε στο σπίτι και τα παιχνίδια που σχεδιάσαμε, μπορείτε τώρα να αρχίσετε σιγά σιγά να καταλαβαίνετε τι σημαίνει όταν λέμε Φυσικό & Ανθρωπογενές Περιβάλλον.Με τη βοήθεια ενός μεγάλου ή αδελφού /ής σας, μπορείτε να διαβάσετε μαζί τις πληροφορίες και να συνεργαστείτε μαζί στο παιχνίδι με τίτλο "ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ"
Στη συνέχεια, παρακολουθήστε, με ένα μεγαλύτερο αδελφάκι σας ή ενήλικα, το βίντεο που ακολουθεί με προσοχή και ζητήστε του να παγώσει (pause) το βίντεο στο λεπτό 4.20. Έπειτα, δείτε το βίντεο από την αρχή, επιλέξτε μια (1) εικόνα απ' αυτές που είδατε, ποιά σας αρέσει ή σας τράβηξε την προσοχή κι έπειτα με χαρτί και εργαλεία (μαρκαδόρους, ξυλο/κηρο/νερομπογιές κλπ) προσπαθήστε να φτιάξετε μια παρόμοια, προσθέτοντας όμως και τη δική σας πινελιά. Τι δείχνει η εικόνα, σε ποιο μέρος πιστεύετε ότι έγινε η λήψη της (θάλασσα, ζούγκλα κλπ); Μπορείτε να φτιάξετε έναν πίνακα ζωγραφικής ακόμη και σε μεγάλο χαρτί ή ένα κολάζ, σε συνδυασμό και με ζωγραφική. Καλή επιτυχία!
https://www.youtube.com/watch?v=9gbncX2SmnE
*(πηγή youtube, ανακτήθηκε στις 15.5.2020)-αποκλειστική χρήση για εκπαιδευτικούς κι όχι εμπορικούς σκοπούς*.