ΓΛΩΣΣΑ: Στο Τ.Ε. σελ.39 ασκ.1-3.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Στο Βιβλίο Μαθητή κεφ.44 Αναγωγή στη μονάδα και στο Τ.Ε. σελ.12-13 ασκ.1-4.
ΑΓΓΛΙΚΑ: Σελ.59-60 στο λεπτό διόρθωση ασκήσεων.
ΓΛΩΣΣΑ: Στο Τ.Ε. σελ.39 ασκ.1-3.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Στο Βιβλίο Μαθητή κεφ.44 Αναγωγή στη μονάδα και στο Τ.Ε. σελ.12-13 ασκ.1-4.
ΑΓΓΛΙΚΑ: Σελ.59-60 στο λεπτό διόρθωση ασκήσεων.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Στο Τ.Ε. σελ.11 η άσκ.6 και το φυλλάδιο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΝ.7_2
ΓΛΩΣΣΑ: Στο Βιβλίο Μαθητή το Λεξιλόγιο σελ.47 να χωριστεί στις κατηγορίες, να γίνει Αντιγραφή-Ορθογραφία.
Επανάληψη στην Ενότητα 13 για τεστ τη Δευτέρα 8/5: Ομόηχα (σ.35), σύνθετα με τη λέξη "γη" (σ.35), οριστικές αντωνυμίες (σ.38), που/πως (σ.44-45), λεξιλόγιο σ.47, Υποκείμενο-Αντικείμενο, Χρόνοι Παθητικής Φωνής, Οικογένειες λέξεων.
ΑΓΓΛΙΚΑ:
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Στο Βιβλίο Μαθητή σελ.108-109 και στο Τ.Ε. σελ.10-11 οι ασκ.2-5. Φυλλάδιο ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΜΕ ΔΙΨΗΦΙΟ ΔΙΑΙΡΕΤΗ
Στη ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ θα γράψουμε Επαναληπτικό στην Ενότητα 3 την Τρίτη 2/5. Να κάνουν μια ανάγνωση σε όλα τα "Αξίζει να διαβάσουμε" (σελ.61,67,69,73,76,78,80,83,85,87) - όχι απ'έξω! Και να κοιτάξουν ξανά τις ασκ. στο Τ.Ε. σελ.32-33. Να θυμηθούν το οικοσύστημα και τα σπονδυλωτά-ασπόνδυλα ζώα.
ΓΛΩΣΣΑ: Ανάγνωση το κείμενο σελ.43-44, σελ.44-46 οι ασκ.1,3,4,5. Αντιγραφή-ορθογραφία η τελευταία παράγραφος του κειμένου. Να γίνει το φυλλάδιο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (5Η ΒΑΣΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Να γίνουν στο τετράδιο κάθετα οι παρακάτω διαιρέσεις και οι επαληθεύσεις τους:
305 : 63 , 643 : 37 , 793 : 51
Και τα παρακάτω προβλήματα: 1. Ο Νίκος έχει φτιάξει 15 ανθοδέσμες με 11 λουλούδια η καθεμία και του έμειναν 3. Πόσα λουλούδια είχε αρχικά;
2. Βρίσκω τον αριθμό ο οποίος, όταν διαιρεθεί με το 48, δίνει πηλίκο 39 και υπόλοιπο 11.
ΙΣΤΟΡΙΑ: Μαθαίνω καλά το κεφ.32 σελ.101-102 και κάνω τις αντίστοιχες δραστηριότητες του φυλλαδίου.
ΑΓΓΛΙΚΑ:
Εδώ θα βρείτε τα σχεδιαγράμματα για τα κεφάλαια 30-33 της ενότητας "Μακεδονία" (επιμέλεια ύλης: Κατερίνα Καραλή, Κανέλλος Κανελλόπουλος):
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Στο Βιβλίο Μαθητή σελ.106-107 η διαίρεση με τους τρόπους α-β-δ (όχι το γ). Στο Τ.Ε. σελ.8-6 οι ασκ.1,2,3,5,6.
ΓΛΩΣΣΑ: Στο Βιβλίο Μαθητή σελ.38 οι ασκ.4-5 (διαβάζω τις οριστικές αντωνυμίες) και στις σελ.40-42 μελέτη της αφίσας και οι ασκ.3-6. Να γίνει το φυλλάδιο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΣΜΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ)
ΑΓΓΛΙΚΑ:
ΓΛΩΣΣΑ: Ανάγνωση το κείμενο σελ.36-37, σελ.37 οι ασκ.1-2 και σελ.39 οι ασκ.6 & 8. Στην 8 να γραφτεί το τελευταίο κομμάτι του κειμένου "Τη χαρά μπορείς να τη δώσεις.... είτε πλούσιος!" το οποίο θα έχουμε και Αντιγραφή 2 φορές-Ορθογραφία. Να γίνει και το φυλλάδιο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ)
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Στο Τ.Ε. σελ.32-33 οι ασκ.1-6.
Στα Μαθηματικά λύσαμε τα προβλήματα από το Πάσχα.
ΑΓΓΛΙΚΑ:
ΓΛΩΣΣΑ: Ανάγνωση το ποίημα σελ.34-35, να γίνουν οι ασκ.3-6. Αντιγραφή 2 φορές και Ορθογραφία 1η και 2η στροφή καθώς και οι λέξεις της άσκ.6. Στο Τ.Ε. σελ.41-42 η άσκ.1.
ΙΣΤΟΡΙΑ: Μαθαίνω καλά το κεφ.31. Να γίνουν όλες οι δραστηριότητες του φύλλου εργασίας και στο Τ.Ε. σελ.38 οι ασκ.1 & 3.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Τα προβλήματα του φύλλου εργασίας να γίνουν στο τετράδιο: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
Καλή επανάληψη σε προπαίδειες, κάθετο πολλαπλασιασμό και διαίρεση.
ΓΛΩΣΣΑ: Φύλλο εργασίας με κείμενο και γλωσσικές ασκήσεις: ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ - Το μικρό χελιδόνι
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ!!
ΓΛΩΣΣΑ: Ανάγνωση τη σελ.71 με κείμενα για έθιμα του Πάσχα.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Στο Βιβλίο Μαθητή σελ.104-105 όλο εκτός εργ.1. Στο Τ.Ε. σελ.6-7 ασκ.2,5,6,7.
ΙΣΤΟΡΙΑ: Κεφ.30 "Μακεδονία μια νέα δύναμη" και όλες οι δραστηριότητες από το φυλλάδιο. Στο Τ.Ε. σελ.37 οι ασκ.2,3.