ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΑ ΤΗΛΕΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ!

  1. Πριν ξεκινήσει το μάθημα προετοιμάζομαι. Παίρνω κοντά μου τα βιβλία, τα τετράδια και τα υλικά που θα χρειαστώ. Κάνω μία μικρή επανάληψη σε όσα είχα να μάθω και θα με ρωτήσει η κυρία,
  2. Δεν ξεχνώ πως σε όλη τη διάρκεια του μαθήματος η εικόνα μου φαίνεται διαρκώς από την κάμερα στους συμμαθητές και στους δασκάλους μου. Επομένως, παραμένω συγκεντρωμένος στο μάθημά μου και δεν ασχολούμαι με τους συμμαθητές μου ή με άλλα πράγματα!
  3. Έχω το μικρόφωνό μου κλειστό. Αν θέλω να πω κάτι σε όλους ή να κάνω μία ερώτηση σηκώνω το ηλεκτρονικό χεράκι. Αν η δασκάλα δε μου δίνει τον λόγο εκείνη τη στιγμή σημαίνει πως: είτε δεν το βλέπει γιατί κάτι εξηγεί είτε ότι δεν πρέπει να διακόψει το μάθημα ή ότι θα πρέπει μόνος μου να προσπαθήσω περισσότερο να καταλάβω την εργασία μου. Επομένως, δεν επιμένω και δεν πετάγομαι.
  4. Δεν ανοίγω το μικρόφωνο για να απαντήσω σε ερωτήσεις ή σχόλια που κάνουν οι συμμαθητές μου χωρίς να έχω ζητήσει τον λόγο από τη δασκάλα μου.
  5. Αν δεν κατάλαβα κάτι από το μάθημα και τις ασκήσεις και έχουμε προχωρήσει παρακάτω, παραμένω στο τέλος του μαθήματος για να ρωτήσω τη δασκάλα μου ή στέλνω ένα email στη δασκάλα μου με τις ερωτήσεις και τις απορίες μου.
  6. Αν λόγω κακής σύνδεσης δεν άκουσα κάποια πράγματα που ήδη έγιναν στο μάθημα, προσπαθώ ήσυχα να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ και δεν διακόπτω. Στο τέλος μπορώ να ρωτήσω αφού σηκώσω το ηλεκτρονικό χεράκι.
  7. Συχνά πρέπει να προσπαθήσω μόνος μου να κάνω μία εργασία ή να λύσω μία άσκηση μέχρι το σημείο που μπορώ, δίχως να μου πει την απάντηση και τη λύση η δασκάλα μου. Όταν προσπαθώ μόνος μου βελτιώνομαι.
  8. Δίνω στον εαυτό μου την ευκαιρία και τον χρόνο να καταλάβει το μάθημα και τις ασκήσεις. Δε βιάζομαι να ζητήσω βοήθεια, προσπαθώ!