English
Χωρίς κατηγορία

Ταξίδι στην Αθήνα part 2 ✈🧳2️⃣

Γεια σας 👋 παιδιά! Θυμάστε ένα άρθρο που είχα κάνει λίγο πιο παλιά που λεγόταν "Ταξίδι στην Αθήνα part 1" στο οποίο σας είχα βάλει να επιλέξετε και να οργανώσετε το ταξίδι πριν το κάνουμε; Ήρθε λοιπόν η ώρα ⌚που θα το κάνουμε!!!! Θέλω αρχικά να σας ενημερώσω πως άργησα τόσο για αυτό το άρθρο γιατί τα άτομα που διαλέξανε και απαντήσανε ήταν μόνο 2 η Ελένη Κ. και η Αργυρώ Ζ. και τις ευχαριστώ πολύ! Επομένως υπήρχαν σε πολλά δυο διαφορετικές απαντήσεις αλλά δεν υπήρχε και μία τρίτη για να βάλω ότι πέτυχε στην πλειοψηφία οπότε θα κάνουμε και τα δύο.

Λοιπόν πριν φύγουμε πρέπει να φτιάξουμε τις βαλίτσες🧳 μας!

Θα πάρουμε δύο μπλούζες👕

Ένα παντελόνι👖

Και δύο ζευγάρια παπούτσια👟

Επίσης πως γίνεται να ξεχάσουμε τα πράγματα με τα οποία θα ασχοληθούμε όπου τα κερδίσαμε μιας και βρήκατε τους γρίφους! Είστε πολλοί καλοί στους γρίφους!!!

Οπότε θα πάρουμε 📱ένα κινητό/📕ένα βιβλίο/🎧και ακουστικά για να ακούσουμε μουσική

Αφού λοιπόν ετοιμάσαμε τις βαλίτσες🧳 μας φύγαμε για το ταξίδι✈

Ας φορτώσουμε πρώτα τα πράγματα στο αυτοκίνητο🚗.

Ύστερα θα βάλουμε ζώνες.

Έπειτα θα βάλουμε μπροστά και θα φύγουμε!!!!!!!!!

-Οχ.......... Κάτι άκουσα👂 πρέπει να ήταν το αυτοκίνητο🚗, μάλλον χάλασε. Καλύτερα να πάρουμε την οδική βοήθεια για να μην παιδευόμαστε τσάμπα.

-Δυστυχώς όμως δεν έχουμε σήμα για να τους πάρουμε......

-'Εχω όμως μία άλλη ιδέα💡!

-Τι ιδέα;

-Γιατί να μην πάμε με τα πόδια🦵 λίγο πιο κάτω που μένουν οι φίλοι👭 μας να τους πάρουμε από το σπίτι🏡 τους.

-Πολύ καλή ιδέα!!!

Μετά από λίγη ώρα ⌚φτάσαμε αλλά δεν ήταν κανείς εκεί..... Τότε θυμηθήκαμε πως μας είχαν πει πως θα πάνε για ψώνια🛒. Έτσι λοιπόν καθίσαμε και τους περιμέναμε.

Πέρασε μισή ώρα περίπου και όταν γυρίσανε αναρωτήθηκαν τι πάθαμε.

Τους εξηγήσαμε λοιπόν και έτσι πήραμε τηλέφωνο📞 την οδική βοήθεια από το σπίτι τους.

Ήρθε λοιπόν η οδική βοήθεια και μας έφτιαξε το αυτοκίνητο. Έτσι συνεχίσαμε ωραία και καλά το ταξίδι μας!!!

Στη συνέχεια όμως μας βρήκε και άλλο κακό...........

Στη διαδρομή χαθήκαμε και δεν ξέραμε πως να βγούμε στο σωστό δρόμο.

-Εγώ λέω να πάρουμε τηλέφωνο 📞τα ξαδέρφια μας που μένουν στην Αθήνα και ξέρουν καλύτερα τους δρόμους για να μας εξηγήσουν.

-Εντάξει ας το δοκιμάσουμε......

Αφού λοιπόν μας εξήγησαν εμείς προσπαθήσαμε να ακολουθήσουμε τις οδηγίες τους. Όμως δεν τα καταφέραμε.

Ρωτήσαμε❓ και κάποιους άλλους ανθρώπους που είδαμε στον δρόμο αλλά πάλι δεν έγινε τίποτα.

Δυστυχώς είχαμε ξεχάσει να πάρουμε μαζί μας τον χάρτη🗺......

Για καλή μας τύχη όμως θυμηθήκαμε πως μέσα στο ντουλαπάκι του αυτοκινήτου είχαμε έναν δεύτερο χάρτη🗺 για ώρα ανάγκης!

Έτσι χρησιμοποιήσαμε αυτόν τον χάρτη και καταφέραμε να βγούμε στον σωστό δρόμο! Συνεχίσαμε λοιπόν το ταξίδι μας με την βοήθεια αυτού του χάρτη και δεν ξαναχαθήκαμε!

Αφού λοιπόν φτάσαμε πήγαμε πρώτα στο ξενοδοχείο🏨.

Αφήσαμε τα πράγματά μας και ύστερα πήγαμε να δούμε την Αθήνα και τα αξιοθέατά της!

Πήγαμε λοιπόν στη πλατεία συντάγματος

Η πλατεία Συντάγματος ή απλά Σύνταγμα είναι η κεντρική πλατεία της Αθήνας. Έλαβε το όνομά της από το Σύνταγμα το οποίο αναγκάστηκε να παραχωρήσει το 1843 ο βασιλεύς Όθων λόγω της επανάστασης της 3ης Σεπτεμβρίου, κατά την οποία ο λαός και η στρατιωτική φρουρά των Αθηνών απαίτησαν, συγκεντρωμένοι έξω από τα τότε βασιλικά ανάκτορα, (το κτίριο που σήμερα στεγάζει την Βουλή των Ελλήνων) την έκδοση συντάγματος, του θεμελιώδους νόμου της πολιτείας. Η πλατεία Συντάγματος μαζί με την πλατεία Ομονοίας, αποτελούν τα δύο σημεία αναφοράς της πόλης. Η πλατεία Συντάγματος περιβάλλεται από σημαντικά κτίρια της πρωτεύουσας, όπως το κτίριο της Βουλής, το ιστορικό ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία και τα Υπουργεία Οικονομικών και Εξωτερικών.

Είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πλατεία στην Ελλάδα, μετά την Σπιανάδα της Κέρκυρας, και συμπεριλαμβάνεται στον κατάλογο με τις 100 μεγαλύτερες πλατείες του κόσμου.

Πήγαμε στον Παρθενώνα

Ο Παρθενώνας είναι ναός ο οποίος κατασκευάστηκε προς τιμήν της θεάς Αθηνάς, προστάτιδας της πόλης της Αθήνας. Υπήρξε το αποτέλεσμα της συνεργασίας σημαντικών αρχιτεκτόνων και γλυπτών στα μέσα του 5ου π.Χ. αιώνα. Η εποχή της κατασκευής του συνταυτίζεται με τα φιλόδοξα επεκτατικά σχέδια της Αθήνας και της πολιτικής κύρους που ακολούθησε έναντι των συμμάχων της κατά την περίοδο της Αθηναϊκής Ηγεμονίας στην Αρχαία Ελλάδα. Οι αρχιτέκτονες του Παρθενώνα ήταν ο Ικτίνος και ο Καλλικράτης. Από την περίοδο της Ύστερης Αρχαιότητας και ύστερα, ο ναός βανδαλίστηκε και αργότερα μετατράπηκε σε χριστιανική εκκλησία, σε ισλαμικό τέμενος και μετά την Ελληνική Επανάσταση ολόκληρος ο λόφος χαρακτηρίστηκε ως αρχαιολογικός χώρος και τους επόμενους δύο αιώνες εκτεταμένες και ποικίλες εργασίες αναστήλωσης, αποκατάστασης και συντήρησης πραγματοποιήθηκαν και εξακολουθούν να λαμβάνουν χώρα.

Και ύστερα πήγαμε και στο Allou fan park

Το μεσημέρι πήγαμε να φάμε στα mcdonalds

Φάγαμε αυτά:

Και αφού τελειώσαμε και το φαγητό 🥡΄πήγαμε στο ξενοδοχείο🏨.

Στην αρχή ακούσαμε λίγη μουσική🎵 δηλαδή τα παρακάτω τραγούδια:

Lisa - Money (Lyrics) - YouTube

Imagine Dragons - Believer (Lyrics) - YouTube

Ed Sheeran - Shape of you (Lyrics) - YouTube

Ύστερα διαβάσαμε ένα βιβλίο 📕που λέγεται "Τα ψάθινα καπέλα"

Και μετά κοιμηθήκαμε💤.

Το απόγευμα αφού ξυπνήσαμε πήγαμε μία βόλτα.

Πήραμε μία γρανίτα φράουλα🍹 και ένα παγωτό🍦 σοκολάτα/βανίλια.

Ύστερα πήγαμε σε μία πλατεία και παίξαμε.

Και το βράδυ λοιπόν φάγαμε πρώτα πίτσα

και για γλυκό κρέπες

Αυτό ήταν λοιπόν το ταξίδι μας!!! Ελπίζω να σας άρεσε και να το απολαύσατε!!! Αν θέλετε γράψτε μου στα σχόλια που να πάμε την επόμενη φορά!

10 comments
    1. ΑΝΤΩΝΑΤΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ - ΝΙΚΟΛΙΑ

Ευχαριστώ πολύ!!! Μήπως εννοούσες άρθρο και όχι βίντεο; Χαίρομαι οάντως που σου φάνηκε σαν να το έζησες στα αλήθεια!!

1. ΚΑΦΕΤΖΗ ΕΛΕΝΗ

1ον: Τρελαίνομαι για τηγανητές πατάτες και burger!
    2ον: Τα τραγούδια που έβαλες είναι θρυλικά!