Υλικό προς Μελέτη
1. Διαβάζουμε (ανάγνωση) από το σχολικό βιβλίο της Γ’ Γυμνασίου το Κεφάλαιο 1
2. Ξέρουμε να απαντάμε στις ερωτήσεις:
- Τι είναι “πρόβλημα”;
- Πώς λύνουμε ένα πρόβλημα;
- Τι είναι ένας αλγόριθμος;
- Ποιες είναι οι βασικές ιδιότητες ενός Αλγορίθμου;
3. Στην μελέτη σας μπορείτε να αξιοποιήστε την παρακάτω παρουσίαση:
4. Στην μελέτη σας αξιοποιήστε το βίντεο που ακολουθεί:
Βίντεο
Δραστηριότητες τάξης
1α. Το πρόβλημα του βαρκάρη https://www.novelgames.com/en/wolf/
1β. Το πρόβλημα του βαρκάρη - Φωτόδεντρο: http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-760
2. Οι Πύργοι του Ανόι: http://dsphinx.mysch.gr/games.php?id=hanoi.html
3. Διαγωνισμοί κάστορας (Bebras Competitions): https://challenge.bebras.gr/index.php?action=user_competitions
Ανοίξτε τα θέματα για τις τάξεις Ε, Στ καθώς και Γ, Δ και δοκιμάστε να δώσετε λύσεις στα παρακάτω προβλήματα:
- Πολύχρωμα παπαγαλάκια
- Σκουπιδο-συλλέκτης
- Ζώα στην αυλή
- Ανακύκλωση μπουκαλιών
5. Ο κύκλος ζωής ενός προγράμματος
6. Η εξέλιξη του προγραμματιστικού περιβάλλοντος
7. Εκτέλεση προγράμματος από τον υπολογιστή
8. Τι καινούργιο έμαθα; Αυτοαξιολόγηση
11. Εκπαιδευτικό Λογισμικό – Πληροφορικής Α΄ Β΄ Γ΄ Γυμνασίου https://ts.sch.gr/repo/online-packages/gym-pliroforiki-a-c/