jumping

Σκοπός παιχνιδιού: ο παίκτης έχει χρόνο 5 δευτερόλεπτα για να φτάσει το μήλο πάνω στην πλατφόρμα. Αν το καταφέρει πριν τελειώσει ο χρόνος κερδίζει.
Οδηγίες:
- Σκηνικό: block εντολών Scene
κλικ στο γκρι πλαίσιο και επιλογή εικόνας για σκηνικό - Παίκτης: block εντολών Sprites

- Αρχική θέση παίκτη στη σκηνή: block εντολών Sprites
για να τοποθετηθεί αρχικά, στο κάτω μέρος της σκηνής και αριστερά - Προσθήκη φιγούρας μήλου ή άλλου φαγητού: block εντολών Sprites

5. Τοποθέτηση του μήλου σε συγκεκριμένη θέση στη σκηνή:block εντολών Sprites ![]()
6. Δημιουργία της πλατφόρμας: block εντολών Scene
α. κλικ στο γκρι πλαίσιο και επιλογή μοτίβου από τη Gallery 
β. Στον πίνακα 16x16 με τα τετραγωνάκια κουνώντας το ποντίκι μας δείχνει στο κάτω μέρος της οθόνης 2 τιμές για το x και y. Επιλέγουμε την 1η φορά το 0, 7 και τη 2η φορά το 7,5 για να δημιουργήσουμε την παρακάτω πλατφόρμα 
γ. Για να λειτουργεί η πλατφόρμα και ως τείχος επιλέγουμε από την Gallery 
7. Μετακίνηση παίκτη στην πλατφόρμα δεξιά και αριστερά με τα βέλη: block εντολών Controller![]()
8. Αναπήδηση παίκτη προς τα πάνω με το πλήκτρο Α: block εντολών Controller 
από την καρτέλα Sprites![]()
![]()
9. Επιστροφή παίκτη στο έδαφος μετά την αναπήδηση: από το block εντολών Sprites μέσα στο
την εντολή
κλικ στο βέλος δίπλα από το x και: ![]()
10. χρονόμετρο 5 δευτερολέπτων: block Info
στο τέλος του 
11. Αλληλεπίδραση παίκτη με το μήλο και συνθήκη νίκης παιχνιδιού: block εντολών Sprites από την υπο-κατηγορία Overlaps και από το block εντολών Games
![]()

12. Διαμοιρασμός παιχνιδιού από το ![]()











Πρόσφατα σχόλια