Σεπ 13
Μαθηματικά
Ιούν 25
ΠΑΡΑΓΌΜΕΝΟ ΥΛΙΚΟ ΑΠΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
ΠΑΡΑΓΌΜΕΝΟ ΥΛΙΚΟ ΑΠΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
https://docs.google.com/document/d/141CxKelWL4NQnOEFZ6JJKcmtrKM_CEShcI68HJ2yK24/edit?usp=drive_link ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΕ ΥΠΕΡΣΥΝΔΈΣΜΟΥΣ
https://docs.google.com/presentation/d/1nzxAHcFiI9NXuSGKTUaZMlL7tN5t3vwQbp2ghBWyGy0/edit?usp=drive_link ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
https://docs.google.com/presentation/d/1TguYidXYEWc2-u4D73wKT2B_jdsnRMZ2FU1cK2My2rU/edit?usp=drive_link ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
ΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΜΜΗ https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=1271187
|
Ιούν 25
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕΤΑΓΝΩΣΗΣ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕΤΑΓΝΩΣΗΣ
15η δραστηριότητα 15 λεπτά
16η δραστηριότητα ασύγχρονη
17η δραστηριότητα 20 λεπτά
11ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ημιδομημένη συνέντευξη google form https://forms.gle/Nc8KxBXbRZgWeKxP8
18η δραστηριότητα 20 λεπτά
|
|
Ιούν 25
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
14η δραστηριότητα εργασίες αξιολόγησης από το περιβάλλον της e-me και το ιστολόγιο (παράθεση και στο παράρτημα)
8ο ΠΑΚΕΤΟ ΦΥΛΛΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
https://docs.google.com/document/d/1qWNkUCZb2Qp0M1a0byZh-k5_LCZMuvHgWuRPbJrFmao/edit?usp=drive_link
Αντικείμενα στο e-me content 1.https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=1271979
ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ Ή ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ ; 2.https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=1271964
ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΩΣΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ 3.https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=1271937 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ Ή ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ
1.https://docs.google.com/document/d/1yI-DPVd04gSQFI-sNyqrgOiA
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΕ ΕΡΩΤΑΠΟΚΡΙΣΕΙΣ γραπτός λόγος 2.https://docs.google.com/document/d/1YNQjFXdmY2G6bqcpY42i1dQsGDNVhrfpyAjk0ZS7FiU/edit?usp=drive_link
|
Ιούν 25
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΜΠΕΔΩΣΗΣ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΜΠΕΔΩΣΗΣ | |
7η δραστηριότητα
10 λεπτά Παρουσίαση πηγής Φύλλο εργασίας εντός του λογισμικού
8η δραστηριότητα αντικείμενο από φωτόδεντρο φύλλο εργασίας εντός εφαρμογής
Λογοτεχνία και Ιστορία
+ ασύγχρονη δραστηριότητα με διαφοροποίηση στις 5 ομάδες
|
|
ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ | |
11η δραστηριότητα
5 λεπτά Σωστό ή λάθος;
12η δραστηριότητα ασύγχρονη
Παραγωγή κειμένου ή παρουσίασης
13η δραστηριότητα 5 λεπτά
|
|
ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ Ή ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ ΤΑ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΆ ΤΟΥ
https://docs.google.com/document/d/1j8t00lOC6hhv3qWLUr5kq1EL-P2CSdJBaE246mb6zPI/edit?usp=drive_link
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ
https://docs.google.com/document/d/1-vdBt3O55C-Ox2tbK8JVG8aSUIUXc4Jyo-_gXdunNQI/edit?usp=drive_link
|
Ιούν 25
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | |
4η δραστηριότητα 30 λεπτά ντοκιμαντέρ από το
You tube
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Εισαγωγή στο βιβλίο μαθητή
Δημιουργία σχεδιαγράμματος με την ολομέλεια της τάξης
Δημιουργία ομάδων
5η δραστηριότητα 20 λεπτά χάρτες centennia
6η δραστηριότητα αναζήτηση google maps
|
|
ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ | |
10η δραστηριότητα 25 λεπτά
Πίνακας (ανάγκη ή επιλογή)
|
|
ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ -ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ
https://docs.google.com/document/d/1srJ6EjRLD9XeMWajzxe2xa8e0GTABtVhLK9OTg8xTVk/edit?usp=drive_link
ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΙΑΣ ΠΡΟΣΦΥΓΑ ΤΟΥ 1922 https://docs.google.com/document/d/1endEL8GmthKSiMAlw2m_vKdbY-j2ZAGJ_-PmVkT3BWM/edit?usp=drive_link
|
Ιούν 25
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ | |
ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ
1η δραστηριότητα 5 λεπτά (φωτογραφίες 1-4 παράρτημα)
2η δραστηριότητα 15 λεπτά (διαφάνειες παρουσίασης και βίντεο παράρτημα )
3η δραστηριότητα 15 λεπτά (δημιουργία εννοιολογικού χάρτη)
https://docs.google.com/document/d/1WEU-icGE4jQ_S5qNvPM8YWBseQGxsIrJ3styAX9-Fsg/edit?usp=drive_link
|
|
ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ | |
9η δραστηριότητα
20 λεπτά
Αφήγηση ιστορίας ενσυναίσθησης
ερωταποκρίσεις πάνω στην ιστορία https://docs.google.com/document/d/1wK-tQDxZTxjt86CBkLQGit_kg0crqrIfz3lCpQFagaM/edit?usp=drive_link
|
Ιούν 04
Σύριοι πρόσφυγες
Πρόσφυγες από τη Συρία
Μία από τις χειρότερες κρίσεις στη σύγχρονη ιστορία είναι αυτή της Συρίας που μετά από χρόνια πολέμου δεν φαίνεται να έχει καμία ελπίδα για ειρήνη.
Η Ελλάδα έπρεπε να αντιμετωπίσει ένα τεράστιο κύμα προσφύγων σε σχέση με τις δυνατότητες της από τις αρχές του 2015 με πάρα πολλές αφίξεις στα ελληνικά νησιά.
Αφίξεις μέσω χερσαίων συνόρων και αφίξεις από θαλάσσια σύνορα.
Ένας σημαντικός αριθμός ελλήνων πολιτών έχει εκφράσει έμπρακτα την αλληλεγγύη τους στους πρόσφυγες.
Παρά τα οικονομικά προβλήματα που είχαν να αντιμετωπίσουν οι Έλληνες λόγω της οικονομικής κρίσης προσπάθησα να στηρίξουμε διάφορους τρόπους τους πρόσφυγες της Συρίας.
Έφταναν στα παράλια των νησιών θαλασσοδαρμενοι και πολλές φορές αντιμετωπίζοντας τον πνιγμό σε κάθε κύμα του Αιγαίου ή πολλές φορές κινδυνεύοντας στα χέρια των δουλεμπόρων.
Κανείς δεν γνωρίζει τον ακριβή αριθμό των προσφύγων που χάθηκαν στα κύματα με τις βάρκες γεμάτες ασφυκτικά από νέους ηλικιωμένους και βρέφη με ακατάλληλα πλεούμενα που χρησιμοποιήθηκαν για να κερδίσουν οι διακινητές χρήματα.
Πρόσφατα σχόλια