English

Μαθηματικά

http://<iframe src="https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=688579" width="1148" height="262" frameborder="0" allowfullscreen="allowfullscreen" title="Μαθηματικά Γ (27 Προσθέσεις και αφαιρέσεις με τετραψήφιους αριθμούς)"></iframe><script src="https://content.e-me.edu.gr/wp-content/plugins/h5p/h5p-php-library/js/h5p-resizer.js" charset="UTF-8"></script>

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΣΕΝΑΡΙΟΥ

Παράρτημα χωριστό

ΠΑΡΑΓΌΜΕΝΟ ΥΛΙΚΟ ΑΠΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ

ΠΑΡΑΓΌΜΕΝΟ ΥΛΙΚΟ ΑΠΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ

 

https://docs.google.com/document/d/141CxKelWL4NQnOEFZ6JJKcmtrKM_CEShcI68HJ2yK24/edit?usp=drive_link      ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΕ ΥΠΕΡΣΥΝΔΈΣΜΟΥΣ

 

 

https://docs.google.com/presentation/d/1nzxAHcFiI9NXuSGKTUaZMlL7tN5t3vwQbp2ghBWyGy0/edit?usp=drive_link     ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ

 

https://docs.google.com/presentation/d/1TguYidXYEWc2-u4D73wKT2B_jdsnRMZ2FU1cK2My2rU/edit?usp=drive_link     ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ

 

ΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΜΜΗ    https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=1271187                        

        

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕΤΑΓΝΩΣΗΣ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕΤΑΓΝΩΣΗΣ

 

 

 

15η δραστηριότητα 15 λεπτά

 

9ο  ΦΎΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΏΝ

 

 

16η δραστηριότητα ασύγχρονη

 

10ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

 

 

17η δραστηριότητα 20 λεπτά

 

11ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

ημιδομημένη συνέντευξη google form

https://forms.gle/Nc8KxBXbRZgWeKxP8

 

18η δραστηριότητα 20 λεπτά

 

12ο  ΦΥΛΛΟ  ΕΡΓΑΣΙΩΝ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

 

 

14η δραστηριότητα

εργασίες αξιολόγησης από το περιβάλλον της e-me και το ιστολόγιο

(παράθεση και στο παράρτημα)

 

8ο ΠΑΚΕΤΟ ΦΥΛΛΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

 

 

https://docs.google.com/document/d/1qWNkUCZb2Qp0M1a0byZh-k5_LCZMuvHgWuRPbJrFmao/edit?usp=drive_link

 

Αντικείμενα στο e-me content
ΚΡΥΠΤΟΛΕΞΟ

1.https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=1271979

 

ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ Ή ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ ;

2.https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=1271964

 

ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΩΣΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ

3.https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=1271937

 ΑΣΚΗΣΕΙΣ

ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ Ή ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ

 

1.https://docs.google.com/document/d/1yI-DPVd04gSQFI-sNyqrgOiA

 

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΕ ΕΡΩΤΑΠΟΚΡΙΣΕΙΣ

γραπτός λόγος

2.https://docs.google.com/document/d/1YNQjFXdmY2G6bqcpY42i1dQsGDNVhrfpyAjk0ZS7FiU/edit?usp=drive_link

 

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΜΠΕΔΩΣΗΣ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΜΠΕΔΩΣΗΣ
7η δραστηριότητα

10 λεπτά

Παρουσίαση πηγής

Φύλλο εργασίας εντός του λογισμικού

 

8η δραστηριότητα 

αντικείμενο από φωτόδεντρο

φύλλο εργασίας  εντός εφαρμογής

 

Λογοτεχνία και Ιστορία

 

3ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

+

ασύγχρονη δραστηριότητα

4ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

με διαφοροποίηση στις 5 ομάδες

 

ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ
11η δραστηριότητα

5 λεπτά

Σωστό ή λάθος;

5Ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

 

12η  δραστηριότητα ασύγχρονη

 

Παραγωγή κειμένου ή παρουσίασης

 

6Ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

 

13η  δραστηριότητα 

5 λεπτά

 

7ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

 

ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ Ή ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ  ΤΑ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΆ ΤΟΥ

 

https://docs.google.com/document/d/1j8t00lOC6hhv3qWLUr5kq1EL-P2CSdJBaE246mb6zPI/edit?usp=drive_link

 

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ

 

https://docs.google.com/document/d/1-vdBt3O55C-Ox2tbK8JVG8aSUIUXc4Jyo-_gXdunNQI/edit?usp=drive_link

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ  
 4η δραστηριότητα  30 λεπτά ντοκιμαντέρ από το

You tube

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

 

https://docs.google.com/presentation/d/10HnAK4rfd8B1McowBsE--JTFbIKWq22YNH4f0eU6iy0/edit?usp=drive_link

 

 

Εισαγωγή στο βιβλίο μαθητή

 

Δημιουργία σχεδιαγράμματος με την ολομέλεια της τάξης

 

Δημιουργία ομάδων

 

5η    δραστηριότητα

20 λεπτά χάρτες centennia

 

1Ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

 

6η δραστηριότητα αναζήτηση google maps

2o ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

 

 
ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ
10η   δραστηριότητα 25 λεπτά

 

Πίνακας (ανάγκη ή επιλογή)

 

Δικαιώματα προσφύγων

 

3Ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

 
ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ -ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ

 

https://docs.google.com/document/d/1srJ6EjRLD9XeMWajzxe2xa8e0GTABtVhLK9OTg8xTVk/edit?usp=drive_link

 

 

 

ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΙΑΣ ΠΡΟΣΦΥΓΑ ΤΟΥ 1922

https://docs.google.com/document/d/1endEL8GmthKSiMAlw2m_vKdbY-j2ZAGJ_-PmVkT3BWM/edit?usp=drive_link

 

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ

ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ
  ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ

1η  δραστηριότητα    5 λεπτά (φωτογραφίες 1-4 παράρτημα)

 

2η δραστηριότητα    15 λεπτά (διαφάνειες παρουσίασης  και βίντεο παράρτημα )

 

  δραστηριότητα     15 λεπτά (δημιουργία     εννοιολογικού χάρτη)

 

 

https://docs.google.com/document/d/1WEU-icGE4jQ_S5qNvPM8YWBseQGxsIrJ3styAX9-Fsg/edit?usp=drive_link

 

ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ
9η δραστηριότητα 

20 λεπτά

 

Αφήγηση ιστορίας  ενσυναίσθησης

 

 

ερωταποκρίσεις  πάνω στην ιστορία

https://docs.google.com/document/d/1wK-tQDxZTxjt86CBkLQGit_kg0crqrIfz3lCpQFagaM/edit?usp=drive_link

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ

 

Σύριοι πρόσφυγες

Πρόσφυγες από τη Συρία 

Μία από τις χειρότερες κρίσεις στη σύγχρονη ιστορία είναι αυτή της Συρίας που μετά από   χρόνια πολέμου δεν φαίνεται να έχει  καμία ελπίδα για ειρήνη.

Η  Ελλάδα έπρεπε να αντιμετωπίσει ένα τεράστιο κύμα προσφύγων σε σχέση με τις δυνατότητες της από τις αρχές του 2015 με πάρα πολλές αφίξεις στα ελληνικά νησιά.

Αφίξεις μέσω χερσαίων συνόρων και αφίξεις από θαλάσσια σύνορα.

Ένας σημαντικός αριθμός ελλήνων πολιτών έχει εκφράσει έμπρακτα την αλληλεγγύη τους στους πρόσφυγες.

Παρά τα οικονομικά προβλήματα που είχαν να αντιμετωπίσουν οι Έλληνες λόγω της οικονομικής κρίσης προσπάθησα να στηρίξουμε διάφορους τρόπους τους πρόσφυγες της Συρίας.

Έφταναν στα παράλια των νησιών θαλασσοδαρμενοι  και πολλές φορές αντιμετωπίζοντας τον πνιγμό σε κάθε κύμα του Αιγαίου ή πολλές φορές κινδυνεύοντας στα χέρια των δουλεμπόρων.

 Κανείς δεν γνωρίζει τον ακριβή αριθμό των προσφύγων που χάθηκαν στα κύματα με τις βάρκες γεμάτες ασφυκτικά από νέους ηλικιωμένους και βρέφη με ακατάλληλα πλεούμενα που χρησιμοποιήθηκαν για να κερδίσουν οι διακινητές χρήματα.