29/04/2020

Καλημέρα δευτεράκια μου! Φτάσαμε στα μισά της εβδομάδας... Σύμφωνα με τις χθεσινές ανακοινώσεις της κυβέρνησης τα σχολείο μας ίσως ανοίξει στις αρχές Ιουνίου. Εμείς θα συνεχίσουμε τα μαθήματά μας με τον ίδιο τρόπο μέχρι τότε. Οπωσδήποτε θα ήταν πολύ καλύτερο να κάναμε το μάθημα στην τάξη μας, αλλά κι έτσι μαθαίνουμε πράγματα και κυρίως δε χάνουμε τη μεταξύ μας επαφή. Οπότε συνεχίζουμε...

Λύσεις χθεσινών ασκήσεων: Γλώσσα και Μαθηματικά.

Γλώσσα

Σήμερα στη Γλώσσα θα διαβάσουμε το διήγημα "Οι πεταλούδες" στις σελ. 97 - 98 του Ανθολογίου.

Έπειτα θα απαντήσουμε προφορικά στις ερωτήσεις:

  • Τι φοβούνταν οι πεταλούδες;
  • Τι τις συμβούλεψε η Ηλιαχτίδα;
  • Τι έκαναν οι πεταλούδες για να ευχαριστήσουν την Ηλιαχτίδα;
  • Τι έγινε όταν άρχισαν να πλησιάζουν τα πουλάκια;

Ασκήσεις: 1. Ανάγνωση - Ολόκληρο το κείμενο

                 2. Αντιγραφή - Την τελευταία πρόταση του κειμένου (Πέρασε ο κίνδυνος...χορό τους).

                 3. Να κάνετε τις ασκήσεις που θα βρείτε εδώ.

                 4. Να χρωματίσετε όπως θέλετε τις πεταλούδες που υπάρχουν στη σελ. 98.

Μαθηματικά

Χτες στο μάθημα Webex κάναμε το επαναληπτικό μάθημα (για τα κεφ. 41-44) στις σελ. 44 - 45 του βιβλίου (β΄ τεύχος) και στις σελ. 14 - 15 του Λεπτού (δ΄ τεύχος). Σας παραθέτω εδώ τις λύσεις (Οι εικόνες είναι από το βιβλίο Μαθηματικά Β΄ Δημοτικού, Μαρία Παππά που μπορείτε να βρείτε εδώ):

Ασκήσεις: Να κάνετε τις ασκήσεις που θα βρείτε εδώ.

Σας αποχαιρετώ με ένα ωραίο παραμύθι για τις πεταλούδες.

 Θα τα ξαναπούμε σε λίγη ώρα με το μάθημα Webex.

Η δασκάλα σας 

Ευαγγελία Νάκου

Leave a Reply