Χρονοδιάγραμμα: έως Τρίτη 9/3
Σήμερα λόγω τεχνικών προβλημάτων, δεν καταφέραμε να κάνουμε Γλώσσα. Για την επόμενη φορά θα έχετε μόνο τις παρακάτω ασκήσεις:
Χρονοδιάγραμμα: έως Τρίτη 9/3
Σήμερα λόγω τεχνικών προβλημάτων, δεν καταφέραμε να κάνουμε Γλώσσα. Για την επόμενη φορά θα έχετε μόνο τις παρακάτω ασκήσεις:
Μάθημα: 33
Χρονοδιάγραμμα: έως Παρασκευή 5/3
Αφού πια μάθαμε να πολλαπλασιάζουμε και να διαιρούμε με κλειστά μάτια τους αριθμούς με το 10, το 100 και το 1.000, είπαμε να κάνουμε και τις ασκήσεις του Τετραδίου Εργασιών σαν επανάληψη. Κάποιες βέβαια τις αφήσαμε για το σπίτι.
Υπενθυμίζω:
🏠Σπίτι:
Βήμα 1ο: Μελετώ τις ασκήσεις που λύσαμε στο μάθημα.
Βήμα 2ο: Κάνω τις ασκ. 3,5 σελ. 22-23 Τ.Ε. (γ' τεύχος)
Μάθημα: Φτιάχνουμε προσκλήσεις
Χρονοδιάγραμμα: έως Παρασκευή 5/3
Η Μελίνα και ο Κώστας αποφάσισαν να φτιάξουν τις προσκλήσεις για τα γενέθλιά της. Για να τα καταφέρουν συμβουλεύτηκαν προσκλήσεις που τους είχαν στείλει παλιότερα κάποιοι φίλοι τους.
Παρατηρήσαμε πως όλες είχαν κάποια κοινά χαρακτηριστικά...
Έγιναν: Βιβλίο σελ. 43-44, Τ.Ε. σελ.15 ασκ. 3
🏡Σπίτι:
Βήμα 1ο: Αντιγραφή (2χ) και ορθογραφία την ασκ. 9 σελ. 45 Βιβλίο
Βήμα 2ο: Φτιάχνω μια πρόσκληση για ένα αποκριάτικο πάρτι: ασκ. 1 σελ. 15 Τ.Ε. (β' τεύχος). Η άσκηση μπορεί να γίνει σε ένα χαρτί, ένα χαρτόνι ή στο τετράδιο γλώσσας.
Μάθημα: Ο Οδυσσέας στην Ιθάκη
Χρονοδιάγραμμα: έως Δευτέρα 8/3
Επιτέλους, το ταξίδι του Οδυσσέα τελείωσε. Έφτασε στην πατρίδα του την Ιθάκη. Οι περιπέτειές του όμως δεν έχουν τέλος. Καινούρια βάσανα τον περιμένουν...
🏡Σπίτι:
Βήμα 1ο: Μελετώ το μάθημα σελ. 92 και τη διαφάνεια.
Οι ερωτήσεις θα με βοηθήσουν να οργανώσω καλύτερα τις πληροφορίες του μαθήματος.
Μάθημα: Πώς γράφουμε μια συνταγή;
Χρονοδιάγραμμα: έως Πέμπτη 4/3
Με μια συνταγή για τρουφομπαλίτσες ασχοληθήκαμε σήμερα. Είδαμε από ποια μέρη αποτελείται κάθε συνταγή και εστιάσαμε στα ρήματα της "εκτέλεσης", αυτά που μας δίνουν τις οδηγίες.
Τα βήματα για να γράψουμε μια συνταγή:
- Γράφω το υλικά της συνταγής.
- Στην εκτέλεση βάζω τις οδηγίες στη σειρά, χρησιμοποιώντας τις λέξεις- κλειδιά: Στην αρχή, Μετά, Ύστερα, Κατόπιν, Στη συνέχεια, Τέλος
- Γράφω τα ρήματα στην Προστακτική!
Έγιναν: Βιβλίο σελ. 41 και Τ.Ε. σελ. 14 ασκ. 4
Αύριο έχουμε Τσικνοπέμπτη! Τι είναι, όμως, η μέρα αυτή;
🏡Σπίτι:
Βήμα 1ο: Αντιγραφή (2χ) και ορθογραφία τα υπόλοιπα ανώμαλα ρήματα
Βήμα 2ο: Στο τετράδιο γραπτού λόγου, γράφω μια συνταγή για το τραπέζι της Τσικνοπέμπτης! Δεν ξεχνώ να ακολουθήσω τα βήματα για το πώς γράφω μια συνταγή.
Αστεράτα τέρατα-χιονοπολεμιστές και πολυμήχανοι εφευρέτες, μπορείτε να παρακολουθήσετε τα Κουζινοξωτικά σας!
Σήμερα ξαναθυμηθήκαμε πώς πολλαπλασιάζουμε αριθμούς με το 10, το 100 και το 1.000.
Επίσης, μάθαμε πώς θα διαιρούμε γρήγορα αριθμούς που τελειώνουν σε 0 (μηδέν) με το 10, το 100 και τι 1.000.
🏠Σπίτι:
Βήμα 1ο: Μελετώ τις παρακάτω εικόνες με τη θεωρία και τις ασκήσεις που κάναμε στο μάθημα.
Βήμα 2ο: Λύνω τις ασκήσεις της φωτοτυπίας.
Μάθημα: Ανώμαλα ρήματα στην Προστακτική
Χρονοδιάγραμμα: έως Τετάρτη 3/3
Στο σημερινό μας μάθημα συνεχίσαμε να δίνουμε οδηγίες- διαταγές σε Προστακτική.
Επίσης, έγιναν: Τ.Ε. ασκ. 1-2 σελ. 13
Είδαμε πώς σχηματίζουν την Προστακτική Αορίστου ορισμένα ρήματα που δεν ακολουθούν τους συνηθισμένους κανόνες (ανώμαλα ρήματα).
🏡Σπίτι:
Βήμα 1ο: Κάνω αντιγραφή (2x) και Ορθογραφία τον μισό παραπάνω πίνακα με τα ανώμαλα ρήματα.
Βήμα 2ο: Συμπληρώνω στο τετράδιο της γλώσσας τον παρακάτω πίνακα
Σήμερα παρουσιάσαμε πώς φανταζόμαστε ότι θα είναι τα αυτοκίνητα στο μέλλον! Είχαμε εκπληκτικές ιδέες, γεμάτες φαντασία!
Μάθημα: Επαναληπτικές ασκήσεις στα κλάσματα
Χρονοδιάγραμμα: έως Τρίτη 2/3
Στο σημερινό μάθημα ολοκληρώσαμε τις επαναληπτικές ασκήσεις των κλασμάτων και έτσι τελειώσαμε αυτή την ενδιαφέρουσα ενότητα.
Έγιναν: Βιβλίο σελ. 67
(Από αύριο χρειαζόμαστε και πάλι το γ' τεύχος Τ.Ε.)
🏠Σπίτι:
Βήμα 1ο: Μελετώ τις ασκήσεις που έγιναν στο μάθημα.
Βήμα 2ο: Κάνω τις ασκήσεις της παρακάτω φωτοτυπίας.