20.000 λεύγες κάτω από τη θάλασσα

Οι 20.000 λεύγες κάτω από τη θάλασσα, είναι κλασικό μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας του Γάλλου συγγραφέα Ιουλίου Βερν, το οποίο εκδόθηκε το 1869. Στο έργο του αυτό, ο Ιούλιος Βερν περιγράφει το ταξίδι του καθηγητή Αρονάξ μέσα στο υποβρύχιο του πλοιάρχου Νέμο «Ναυτίλο».

Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να ακούσει ένα απόσπασμα σε αφήγηση: https://www.youtube.com/watch?v=jfVuXXAuQTI&ab_channel=KidsFM

ή να παρακολουθήσει την ιστορία σε ταινία: https://www.youtube.com/watch?v=pWQW2rzhx0Y&ab_channel=sotokan80

Ιούλιος Βερν- Βιογραφία

Γλώσσα 20/11: Περίπατος στο βυθό της θάλασσας

Μάθημα: Ανθολόγιο
Χρονοδιάγραμμα: έως Τρίτη 24/11

Στο σημερινό μάθημα διαβάσαμε από το Ανθολόγιο σελ. 169-172, ένα απόσπασμα από το βιβλίο του Ιούλιου Βερν "20.000 λεύγες κάτω από τη θάλασσα".
Συμπληρώσαμε το παρακάτω κουίζ:

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για το σκάφανδρο:
Πώς είναι ένα σκάφανδρο

Σπίτι
Βήμα 1ο: Κάνω ανάγνωση την πρώτη σελίδα (σελ. 169).
Βήμα 2ο: Κάνω αντιγραφή (2 X) το απόσπασμα "Μας πέρασαν....διευθύνσεις" και συμπληρώνω το κουίζ

Βήμα 3ο: Είσαι κι εσύ ένας ταξιδιώτης. Θέλεις να παρουσιάσεις στην τάξη ένα φανταστικό τόπο που επισκέφτηκες. Γράψε στο τετράδιό σου πώς είναι ο τόπος αυτός και τι σου έκανε εντύπωση. Μπορείς να το συνοδέψεις με εικόνες/ζωγραφιές, αλλά το πιο σημαντικό είναι να βάλεις μπόλικη φαντασία!

 

 

 

Μελέτη Περιβάλλοντος 19/11

Στο σημερινό μάθημα παρουσιάσαμε την εργασία μας για τα ζώα υπό εξαφάνιση.

*Για όποιον ενδιαφέρεται, υπάρχει μια ενδιαφέρουμε σειρά ντοκιμαντέρ για τα ζώα στην ΕΡΤ.
https://www.ertflix.gr/category/paidika/all-about-animals/

Επίσης, ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τα ζώα υπό εξαφάνιση μπορείς να βρεις στην ιστοσελίδα της WWF
https://www.wwf.gr/

Μαθηματικά 19/11: Προβλήματα (α’)

Μάθημα: Προβλήματα με πολ/μους και διαιρέσεις
Χρονοδιάγραμμα: έως Παρασκευή 20/11

Στο σημερινό μάθημα κάναμε από το Βιβλίο σελ. 24 ασκ. 2 και Τετράδιο Εργασιών σελ. 32 ασκ. 1

🏠Σπίτι
Βήμα 1ο: Κάνω επανάληψη την προπαίδεια του 3-6-9. Θυμάμαι πώς: Λέω την κάθε προπαίδεια με τη σειρά, ανάποδα και ανακατεμένα.

Βήμα 2ο: Για εξάσκηση, παίζω τα παρακάτω παιχνίδια
Προπαίδεια 3: http://users.sch.gr/pkotsis/4/b-taxi/maths/propaideia-3/index.html
Προπαίδεια 6: http://users.sch.gr/pkotsis/4/b-taxi/maths/propaideia-6/index.html
Προπαίδεια 9: http://users.sch.gr/pkotsis/4/b-taxi/maths/propaideia-9/index.html

Βήμα 3ο: Λύνω στο τετράδιο των μαθηματικών τα παρακάτω προβλήματα και στη συνέχεια τα στέλνω στο eme-assignments

1) Ο παππούς έκοψε μήλα από τη μηλιά της αυλής και τα έβαλε σε 3 όμοια καλάθια. Σε κάθε καλάθι έβαλε 9 μήλα. Πόσα μήλα έκοψε ο παππούς συνολικά;
2) Ο Βαγγέλης έχει 24 ευρώ και θέλει να αγοράσει μαρκαδόρους. Κάθε μαρκαδόρος κοστίζει 3 ευρώ. Πόσους μαρκαδόρους μπορεί να αγοράσει;

*Σας έχω αναθέσει στο eme assignments να μου στείλετε την άσκηση που είχατε για εργασία στο τετράδιο μαθηματικών την Παρασκευή.

Γλώσσα 19/11: Επαναληπτικό

Μάθημα: επαναληπτικές ασκήσεις στην ενότητα 3
Χρονοδιάγραμμα: έως Παρασκευή 20/11

Στο σημερινό μάθημα κάναμε κάποιες επαναληπτικές ασκήσεις στο τετράδιο της γλώσσας.

🏠 Σπίτι
Βήμα 1ο: Μελετάω τις ασκήσεις για το σπίτι.

Βήμα 2ο: Στο τετράδιο της Γλώσσας κάνω την εξής άσκηση:
1) Γράφω τα παρακάτω ουσιαστικά στην γενική και στην αιτιατική πτώση: ο καναπές, οι φούρνοι, η οικογένεια, οι ταμπέλες, το ταβάνι, τα μέτρα

Βήμα 3ο: Λύνω το παρακάτω επαναληπτικό κουίζ ορθογραφίας (μην βάλετε τόνους)

* Στο τελευταίο μας μάθημα (την προηγούμενη βδομάδα) διαβάσαμε ένα απόσπασμα από το βιβλίο "Τα ψηλά βουνά" του Ζαχαρία Παπαντωνίου. Για όποιον το επιθυμεί, σας επισυνάπτω το βιβλίο σε ηλεκτρονική μορφή

https://www.openbook.gr/ta-psila-vouna/

Γλώσσα 18/11

Αύριο θα έχουμε το πρώτο μας μάθημα Γλώσσας, όπου θα κάνουμε την προγραμματισμένη επανάληψη της εβδομάδας. Στο e-me assignments έχω ζητήσει να μου στείλετε σε μορφή φωτογραφίας την αντιγραφή που είχαν τα παιδιά στο τετράδιό τους.  Την ανεβάζετε και μου την στέλνετε. Αν κάποιος δεν τα καταφέρει, μπορεί να μου την στείλει με Mail.

Ιστορία 18/11: Επαναληπτικό

Κανονικά αυτή την εβδομάδα θα γράφαμε το πρώτο μας διαγώνισμα στην Ιστορία. Τελικά το διαγώνισμα δεν θα το γράψουμε, όμως θα χρειαστεί να κάνετε την επανάληψή σας, ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα. Το επόμενο μάθημα της Ιστορίας είναι την Δευτέρα 23/11.

Μάθημα: Οι περιπέτειες του Ηρακλή (επανάληψη)
Χρονοδιάγραμμα: έως Δευτέρα 23/11

Βήμα 1ο: Μελετάω τις σελ. 21- 38 από το βιβλίο της Ιστορίας.

Βήμα 2ο: Καθώς είστε γνωστοί γεωγραφόφιλοι, μπορείτε να περιηγηθείτε στον παρακάτω χάρτη με τους άθλους.
https://el.padlet.com/andriana_gkota/yw9dy7fod6313n82

Βήμα 3ο: Αφού μελετήσετε, απαντάτε στις ερωτήσεις του παρακάτω κουίζ. Προσοχή! Για να κάνετε το κουίζ, θα πρέπει να έχετε συνδεθεί με τον λογαριασμό του eme. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσω να λάβω τις απαντήσεις σας.

*Μπορείτε να παρακολουθήσετε την παρακάτω ταινία για τις περιπέτειες του Ηρακλή!

https://video.link/w/ijx0b

ή να λύσετε το παζλ!
https://puzzel.org/en/jigsaw/play?p=-MMHgta5B5ATW6WUmonF

Εκπαιδευτική τηλεόραση

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων προχώρησε στην παραγωγή και προβολή τηλεοπτικών μαθημάτων που προβάλλονται μέσω της δημόσιας τηλεόρασης ΕΡΤ2. ΄Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να τα παρακολουθήσει είτε στην τηλεόραση καθημερινά 9.00- 12.00 είτε από εδώ
https://webtv.ert.gr/shows/mathainoume-sto-spiti/

*Στην παραπάνω σελίδα μπορείτε, επίσης, να ακούσετε διάφορες αφηγήσεις παραμυθιών!