English

Μαθηματικά 6/4: Δεκαδικοί αριθμοί και Ευρώ (β΄μέρος)

Μάθημα: δεκαδικοί αριθμοί και ευρώ
Χρονοδιάγραμμα: έως Πέμπτη 8/4

Στο σημερινό μάθημα είδαμε ακόμα πιο αναλυτικά πώς μπορούμε να γράψουμε μια τιμή σε δεκαδική μορφή.
Έγιναν στο τετράδιο:

Στο Βιβλίο σελ. 90-91 ασκ.1,2,5

Σπίτι:
Βήμα 1ο:
Μελετάω τις ασκήσεις που έγιναν στο μάθημα.
Βήμα 2ο: Κάνω εξάσκηση με το παρακάτω κουίζ:
https://wordwall.net/el/resource/2756071/%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%8E-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B4%CE%B5%CE%BA%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%AF-%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CE%BF%CE%AF
Βήμα 3ο: Κάνω τις ασκήσεις της φωτοτυπίας
Δεκαδικοί αριθμοί και ευρώ

Ιστορία 5/4: Η νεολιθική εποχή

Μάθημα: Η Νεολιθική εποχή
Χρονοδιάγραμμα: έως Τετάρτη 7/4

ΝΕΟΛΙΘΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
Ο άνθρωπος γίνεται:
- γεωργός
- κτηνοτρόφος
- τεχνίτης

Νεολιθική εποχή σήμερα και είδαμε πόσο προόδευσε ο άνθρωπος την περίοδο αυτή, μαθαίνοντας να καλλιεργεί τη γη, εξημερώνοντας ζώα που του ήταν χρήσιμα, δημιουργώντας τους πρώτους οικισμούς κι έχοντας την πρώτη του επαφή με την τέχνη και τη θρησκεία.


βίντεο

🏡Σπίτι:
Βήμα 1ο:
Μελετώ πολύ καλά τη διαφάνεια και τα βιβλίο σελ. 101-103. Οι παρακάτω ερωτήσεις θα με βοηθήσουν.
2. ερωτήσεις
Βήμα 2ο: Κάνω εξάσκηση με το κουίζ:
https://wordwall.net/resource/2777728/%CE%BA%CE%BF%CF%85%CE%B9%CE%B6-%CE%B5%CF%80%CE%BF%CF%87%CE%AE-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BB%CE%AF%CE%B8%CE%BF%CF%85
Βήμα 3ο: Απαντώ γραπτά στο τετράδιο στην εξής ερώτηση: "Τι ήταν τα ειδώλια; Από τι υλικό ήταν φτιαγμένα και τι παρίσταναν;" και ολοκληρώνω την ασκ, 1 σελ. 41 στο ΤΕ.

Μαθηματικά 2/4: Δεκαδικοί Αριθμοί και Ευρώ (α’ μέρος)

Μάθημα: δεκαδικοί αριθμοί και ευρώ
Χρονοδιάγραμμα: έως Δευτέρα 6/4

Σήμερα μάθαμε πόσο χρήσιμοι είναι οι δεκαδικοί αριθμοί στην καθημερινή μας ζωή, μιας και μ' αυτούς μπορούμε να εκφράζουμε τα διάφορα χρηματικά ποσά.

Έγιναν: Βιβλίο σελ. 90 ασκ. 1 (το πρώτο μέρος)

Τετράδιο μαθηματικών:

🏠Σπίτι:
Βήμα 1ο
: Μελετάω όσα γράψαμε στο τετράδιο μαθηματικών.
Βήμα 2ο: Στο τέλος του Βιβλίου, κόβω τα νομίσματα και τα χαρτονομίσματα. Θα με βοηθήσουν να κάνω τις ασκήσεις,
Βήμα 3ο: Κάνω στο Τ.Ε. σελ. 27 ασκ. 6 και την παρακάτω άσκηση στο τετράδιο μαθηματικών:

Γλώσσα 2/4: Μηχανές του Μέλλοντος (β’ μέρος)

Μάθημα: Ανακάλυψη ή εφεύρεση;
Χρονοδιάγραμμα: έως Τρίτη 6/4

Στο σημερινό μάθημα διευκρινίσαμε ποιες είναι οι διαφορές ανάμεσα σε μια ανακάλυψη και μια εφεύρεση.

Στη συνέχεια, κάναμε στο Τ.Ε. σελ. 25 ασκ. 2 και βιβλίο σελ. 62-63 ασκ. 6-7.

🏡Σπίτι:
Βήμα 1ο:
Κάνω γραμματική αναγνώριση στα ρήματα: θα σχεδιάσετε, έχουμε περιγράψει, ζέσταιναν.
Βήμα 2ο:
Αντιγραφή (2X) και Ορθογραφία Βιβλίο σελ. 63 ασκ.9

Βήμα 3ο: Βιβλίο σελ. 61 ασκ.1-2-3 σχεδιάζω ή κατασκευάζω ένα δικό μου ρομπότ! Μπορώ να χρησιμοποιήσω ό,τι υλικά θέλω! Βάλτε τη φαντασία σας!
Βήμα 4ο: Τ.Ε. σελ. 27 ασκ. 5 (επιχειρηματολογία)

Μαθηματικά 1/4: Δεκαδικά κλάσματα και δεκαδικοί αριθμοί (στ’ μέρος)

Μάθημα: Διαίρεση με το 10/100/1.000
Χρονοδιάγραμμα: έως Παρασκευή 2/4

Σήμερα μάθαμε πώς θα διαιρούμε αριθμούς με το 10 και το 100 με τον νου σύντομα και χωρίς λάθη. Βασικά ξέραμε να διαιρούμε...... διότι η γραμμή του κλάσματος είναι το σύμβολο της διαίρεσης!!!

Έγιναν: Βιβλίο σελ. 89 ασκ. 3

Τετράδιο μαθηματικών


🏡Σπίτι:
Βήμα 1ο:
Μελετώ την παραπάνω διαφάνεια και όσα γράψαμε στο τετράδιο.
Βήμα 2ο: Λύνω τις ασκ. 2 και 3 σελ. 26 Τ.Ε.

Γλώσσα 1/4: Μηχανές του Μέλλοντος (α’ μέρος)

Μάθημα: Μηχανές του Μέλλοντος- Ρομπότ
Χρονοδιάγραμμα: έως Παρασκευή 2/4

Σήμερα μπήκαμε σ' ένα τελείως διαφορετικό κλίμα μιλώντας για ρομπότ!!! Βιβλίο σελ. 60-61.
Επίσης, προσπαθήσαμε να καταλάβουμε πώς λειτουργεί η μηχανή της γελοιογραφίας του Κυρ, που υπήρχε στο βιβλίο μας σελ. 62.

🏠Σπίτι:
Βήμα 1ο: Ανάγνωση Βιβλίο σελ. 60-61

Βήμα 2ο: Αντιγραφή (2x) και Ορθογραφία Βιβλίο σελ. 63 ασκ. 8

Βήμα 3ο: Τ.Ε. σελ. 26 κάνω τις ασκήσεις 3 και 4.

Βήμα 4ο: Κάνω γραμματική αναγνώριση στα παρακάτω ρήματα: ελέγχονται, θα κατασκευαστείς.

Τα ρομπότ μπαίνουν στη ζωή μας

Ιστορία 31/3: Παλαιολιθική Εποχή (β’ μέρος)

Μάθημα: Όταν ο άνθρωπος έγινε κυνηγός
Χρονοδιάγραμμα: έως Δευτέρα 5/4

Στο σημερινό μάθημα ολοκληρώσαμε την Παλαιολιθική εποχή και είδαμε ποιες αλλαγές έγιναν στη ζωή του ανθρώπου από την εποχή των παγετώνων και μετά.

🏡Σπίτι:

Βήμα 1ο: Μελετώ τη διαφάνεια και το Βιβλίο σελ. 99. Οι παρακάτω ερωτήσεις θα σε βοηθήσουν να οργανώσεις καλύτερα το μάθημα: Β. ερωτησεις

Βήμα 2ο: Σκέψου προσεκτικά ό,τι έχεις μελετήσει για την καθημερινή ζωή των ανθρώπων στην ΠΑΛΑΙΟΛΙΘΙΚΗ ΕΠΟΧΗ και στο τετράδιο της Ιστορίας απάντησε στις παρακάτω ερωτήσεις:

 Φαντάσου τώρα ότι ζούσες στην Παλαιολιθική Εποχή. Συμπλήρωσε τις πιο κάτω προτάσεις:

Αν ζούσα στην Παλαιολιθική Εποχή πιθανόν …
να ήμουν _________________________________________________
να κρατούσα______________________________________________
να μου άρεσε_____________________________________________
να έτρωγα________________________________________________
να φοβόμουν_____________________________________________
να είχα___________________________________________________
να μην μπορούσα να _______________________________________

Παλαιολιθική εποχή

Σπηλαιογραφίες

Επίσκεψη στο σπήλαιο Πετραλώνων

Γλώσσα 31/3: Φτιάξε μου έναν σιδερένιο άνθρωπο (γ΄μέρος)

Μάθημα: άρθρα- προσωπικές αντωνυμίες
Χρονοδιάγραμμα: έως Πέμπτη 1/4

Σήμερα θυμηθήκαμε τα οριστικά και τα αόριστα άρθρα και τις προσωπικές αντωνυμίες. Επίσης, θυμηθήκαμε πώς να ξεχωρίζουμε τα οριστικά άρθρα από τους αδύναμους τύπους των προσωπικών αντωνυμιών.
Βιβλίο σελ. 58

Έγιναν: Τ.Ε. σελ.22 ασκ. 2

🏠Σπίτι:
Βήμα 1ο:
Αντιγραφή (2x) και Ορθογραφία Βιβλίο σελ. 59 ασκ. 8

Βήμα 2ο: Μελετώ τη θεωρία για τα άρθρα και τις αντωνυμίες (Βιβλίο σελ. 58) και κάνω τις παρακάτω ασκήσεις:
άρθρα-αντωνυμίες ασκήσεις

Βήμα 3ο: Κάνω γραμματική αναγνώριση στα παρακάτω ρήματα: αυτός ήθελε, αυτοί θα κινούνται

Βήμα 4ο: Ανάγνωση σελ. 57 Βιβλίου "Ο χάλκινος γίγαντας"

 

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΤΑΛΩΣ

Μαθηματικά 30/3: Δεκαδικά κλάσματα και δεκαδικοί αριθμοί (ε’ μέρος)

Μάθημα: Μετατροπές δεκαδικών αριθμών σε δεκαδικά κλάσματα
Χρονοδιάγραμμα: έως Πέμπτη 1/4

Σήμερα μάθαμε το αντίστροφο, δηλαδή πώς θα γράφουμε έναν δεκαδικό με τη μορφή κλάσματος.

 

Βίντεο

🏡Σπίτι:
Βήμα 1ο: Μελετώ πολύ καλά τη θεωρία και όσα γράψαμε στο τετράδιο.
Βήμα 2ο: Λύνω τις ασκήσεις  της παρακάτω φωτοτυπίας:
Μετατροπές δεκαδικών κλασμάτων

Γλώσσα 30/3: Φτιάξε μου έναν σιδερένιο άνθρωπο (β’ μέρος)

Μάθημα: Καταλήξεις επιθέτων
Χρονοδιάγραμμα: έως Τετάρτη 31/3
Στο σημερινό μάθημα θυμηθήκαμε ποιες λεξούλες λέγονται επίθετα και είδαμε πώς θα γράφουμε σωστά τις καταλήξεις κάποιων επιθέτων.
Έγιναν Βιβλίο σελ. 59 ασκ. 6
Επίσης, κάναμε εξάσκηση πάλι στα ρήματα και στην αναγνώρισή τους.
Έγιναν Τ.Ε. σελ. 23 ασκ. 3 και άσκηση αναγνώρισης στο τετράδιο γλώσσας
 

🏡Σπίτι:

Βήμα 1ο: Μελετώ τη διαφάνεια για τα επίθετα και κάνω τις ασκήσεις της φωτοτυπίας:
Βήμα 2ο: Κάνω εξάσκηση στα επίθετα με τα παρακάτω Κουίζ:

Βήμα 3ο: Κάνω γραμματική αναγνώριση στα παρακάτω ρήματα: εσύ κλάψε, αυτός ζήτησε (να γίνει στο τετράδιο Γλώσσας).

Βήμα 4ο: Αντιγραφή (2x) και Ορθογραφία Βιβλίο σελ. 59 ασκ.7