Ηello, how are you?

Σε αυτό το μάθημα παιδιά θα μάθουμε να μιλάμε για το πως αισθανόμαστε στα αγγλικά και να χαιρετάμε τους φίλους και τις φίλες μας και όποιους και όποιες θέλουμε!

A. Ξεκινάμε με το τραγουδάκι που γνωρίζουμε:

If you're happy, happy, happy clap your hands!

Κατεβάστε το poster (κάνοντας δεξί κλικ πάνω στην εικόνα κι επιλέγοντας αποθήκευση, ενώ όσες και όσοι χρησιμοποιούν tablets και κινητά πατάνε παρατεταμένα πάνω στην εικόνα κι επιλέγουν αποθήκευση) και αν θέλετε φτιάξτε μικρές φατσούλες με καλαμάκια από σουβλάκι ή για το αναψυκτικό σας:

HAPPY - ANGRY - SCARED - SLEEPY

B. Πάμε να ακούσουμε τα παιδιά να χαιρετάνε και να μας λένε πως αισθάνονται!

Hello, hello, hello, how are you?
Hello, hello, hello, how are you?

I’m good.
I’m great!
I’m wonderful!
I’m good.
I’m great!
I’m wonderful!

Hello, hello, hello, how are you?
Hello, hello, hello, how are you?

I’m tired.
I’m hungry.
I’m not so good.
I’m tired.
I’m hungry.
I’m not so good.

Hello, hello, hello, how are you?
Hello, hello, hello, how are you?
Hello, hello, hello, how are you?
Hello, hello, hello, how are you?

Γ.Θα δούμε και θα ακούσουμε από εδώ λέξεις και κάρτες....Μπορείτε πατώντας παρακάτω να ανοίξετε τη σελίδα και να βρείτε κι άλλο υλικό!

Δ. Τέλος, ας ολοκληρώσουμε την ενότητα όπως ξέρουμε, με παιχνίδι μνήμης!

Σημ: το υλικό είναι από το: SuperSimple, ενώ τα ηχητικά αρχεία είναι από το WordReference, και το google translator.

Wild animals!

Αυτή την εβδομάδα θα ασχοληθούμε με τα άγρια ζώα! Θα μάθουμε και θα ακούσουμε για ζώα που ζουν σε διαφορετικά μέρη του κόσμου, και που συχνά κινδυνεύουν από την ανθρώπινη δραστηριότητα!

Α. Wild animals! Let's go to the zoo! Ας πάμε στον ζωολογικό κήπο!

Stomp like elephants! Let's go to the zoo. And stomp like the elephants do. Let's go to the zoo. And stomp like the elephants do. 

Jump like kangaroos. Let's go to the zoo. And jump like the kangaroos do. Let's go to the zoo. And jump like the kangaroos do.

Swing like monkeys. Let's go to the zoo. And swing like the monkeys do. Let's go to the zoo. And swing like the monkeys do.

Waddle like penguins. Let's go to the zoo. And waddle like the penguins do. Let's go to the zoo. And waddle like the penguins do.

Slither like snakes. Let's go to the zoo. And slither like the snakes do. Let's go to the zoo. And slither like the snakes do.

Swim like polar bears. Let's go to the zoo. And swim like the polar bears do. Let's go to the zoo. And swim like the polar bears do.

Let's go to the zoo. And dance like the animals do. Let's go to the zoo. And dance like the animals do.

Λεξιλόγιο (δεν γράφουμε αλλά προσπαθούμε να θυμηθούμε και να επαναλάβουμε τη λέξη και να δούμε τι σημαίνει):

stomp - χτυπάω τα πόδια μου

jump - πηδάω

swing - ταλαντεύομαι, πηγαίνω πέρα δώθε

waddle - περπατάω σαν τον πιγκουίνο

slither - σέρνομαι γλιστράω

swim - κολυμπάω

Β. Ας παίξουμε με τις λέξεις που μόλις είδαμε!

C. Ας παίξουμε ένα παιγνίδι! Θυμηθείτε: πατάμε πάνω στο μεγάφωνο για να ακούσουμε τη λέξη, και μετά στη λέξη για να πατήσουμε στη συνέχεια τη σωστή εικόνα!

Wild animals 1

D. Προχωράμε στις επόμενες δύο δραστηριότητες μνήμης: memory games!

Wild animals I

Wild animals II

E. Μπορούμε να κατεβάσουμε τα φύλλα εργασίας και να παίξουμε!

flashcards-wild-animals-set-1

flashcards-wild-animals-set-1-bw_1

Τα flashcards είναι από το British Council, ενώ τα ηχητικά αρχεία από το WordReference.com

 

I have a pet!

Και περνάμε στη νέα μας ενότητα: PETS (κατοικίδια)! Pets are for Life (τα κατοικίδια είναι για πάντα)! I have a pet (έχω ένα κατοικίδιο)!

Α. Ακούμε το τραγούδι μας, και παρακολουθούμε τα κατοικίδια που εμφανίζονται!

Do you have a pet? Yes, I have a dog. I have a pet. He is a dog. And he says, "Woof, woof, woof, woof, woof. Woof woof."

I have a cat. I have a pet. She is a cat. And she says, "Meow, meow, meow, meow, meow. Meow meow."

I have a mouse. I have a pet. He is a mouse. And he says, "Squeak, squeak, squeak, squeak, squeak. Squeak squeak." Woof woof. Meow meow. Squeak squeak. I have a bird.

I have a pet. He is a bird. And he says, "Tweet, tweet, tweet, tweet, tweet. Tweet tweet."

I have a fish. I have a pet. She is a fish. And she says, "Glub, glub, glub, glub, glub. Glub glub."

I have a lion. A lion?! I have a pet. He is a lion. And he says, "Roar, roar, roar, roar, roar. Roar roar." Tweet tweet. Glub glub. ROAR!

B. Ας ενώσουμε τις εικόνες με τις λέξεις!

C. Και τώρα ένα παιχνίδι μνήμης: ψάχνουμε εικόνες και ήχους-λέξεις!

D. Τέλος, αν καταφέρουμε κατεβάζουμε τις κάρτες, συμπληρώνουμε τις λέξεις και τις χρωματίζουμε! Αν δεν μπορούμε το αποθηκεύουμε και το κρατάμε για κάποια άλλη στιγμή!

pet flashcards

The family!

A. Αυτή την εβδομάδα θα ασχοληθούμε με τα μέλη της οικογένειας! Πάμε να δούμε όσες φορές θέλουμε τις κάρτες:

Β. Πάμε να δούμε και να ακούσουμε τις λέξεις (όσες φορές θέλουμε!). [Σημ:Τα ηχητικά αρχεία έχουν μεταφορτωθεί από τον ιστότοπο του wordreference.com]:

C. Ώρα για παιχνίδι! The Shark Family! (η οικογένεια καρχαρία!). Και μην σας ανησυχήσει που λέξεις που είδαμε παραπάνω ακούγονται διαφορετικά! (για παράδειγμα: mama/mother, papa/father, grandma/grandmother, grandpa/grandfather)

D. Το επόμενο παιχνίδι θέλει λίγο προσοχή: πατάμε πάνω στο μεγάφωνο για να ακούσουμε τη λέξη! Στη συνέχεια πατάμε πάνω στη λέξη, κι αφού γίνουν γκρι ΚΑΙ η λέξη αλλά ΚΑΙ το πλαίσιο των εικόνων, πηγαίνουμε και πατάμε κάτω από την σωστή εικόνα! Παίξτε το Family (όσες φορές θέλετε), κι αφού τελειώσετε πατήστε finish!

E. Τέλος, κι αφού διασκεδάσαμε, πάμε να κλείσουμε το μάθημά μας με άλλο ένα παιχνίδι, να θυμηθούμε τι είδαμε παραπάνω!

Happy Easter!

Happy Easter!

Σε αυτό το Πασχαλινό μας μάθημα θα θυμηθούμε αριθμούς (numbers)! Όχι όμως με το αγαπημένο μας τραγούδι με τα ψάρια...:

...αλλά με ένα πασχαλινό τραγουδάκι: Τα δέκα πασχαλινά λαγουδάκια:

Easter bunnies! Πασχαλινά λαγουδάκια!

HOP, RUN, WALK, SKIP little bunnies!!!

(χοροπηδάμε, τρέχουμε, περπατάμε, πηδάμε)

  1. 1 little, 2 little, 3 easter bunnies, 4 little, 5 little, 6 easter bunnies 7 little, 8 little 9 little 10 easter bunnies hopping all around!
  2. hop hop hop STOP! hop hop hop STOP! hop hop hop STOP! hop hop STOP!
  3. 1 little, 2 little, 3 easter bunnies, 4 little, 5 little, 6 easter bunnies 7 little, 8 little 9 little 10 easter bunnies running all around!
  4. run run run STOP! run run run STOP! run run run STOP! run run STOP!
  5. 1 little, 2 little, 3 easter bunnies, 4 little, 5 little, 6 easter bunnies 7 little, 8 little 9 little 10 easter bunnies walking all around!
  6. walk walk walk STOP! walk walk walk STOP! walk walk walk STOP! walk walk STOP!
  7. 1 little, 2 little, 3 easter bunnies, 4 little, 5 little, 6 easter bunnies 7 little, 8 little 9 little 10 easter bunnies skipping all around!
  8. skip skip skip STOP! skip skip skip STOP! skip skip skip STOP! skip skip STOP!

 

Στο επόμενο παιχνίδι, πατήστε πάνω στις λέξεις για να ακούσετε τους αριθμούς! μετά πηγαίνετε κάθε αριθμό που ακούτε κάτω από την σωστή εικόνα! Μη βιάζεστε! Θέλει υπομονή! Είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρετε! Enjoy!

Numbers 1-10 Ενώνουμε τους αριθμούς με τις εικόνες!

 

(προετοιμαζόμαστε για τα μέλη της οικογένειας!)

 

Πρώτη Επανάληψη!

Ας θυμηθούμε πράγματα που έχουμε κάνει στην τάξη!

Α. τα συναισθήματα (σύρτε παρακάτω το αρχείο για να δείτε το υλικό):

Β. Τα χρώματα:

Γ. Τα μέρη του σώματος και του προσώπου:

Skip to toolbar