The colours of the rainbow!

A. Ακούμε και τραγουδάμε το παρακάτω τραγούδι για τα χρώματα!

B. Ακούμε και ζωγραφίζουμε το παρακάτω φύλλο εργασίας

C. Στη συνέχεια παίζουμε με το παρακάτω παιχνίδι μνήμης για τα χρώματα:

 

Farm animals

A. Πάμε να δούμε και τα ζωάκια που ζουν σε μια φάρμα:

Β. Περισσότερα ζωάκια της φάρμας!

C. Πάμε να παίξουμε με τις κάρτες μνήμης!

D. Πάμε τέλος να κάνουμε μια επανάληψη!

Για να δούμε και τις κάρτες:

Το υλικό είναι από το SuperSimple

 

 

we wish you a Merry Christmas!

We wish you a Merry Christmas!

A. ακούμε το γνωστό μας πλέον τραγουδάκι από τα προηγούμενα μαθήματα:

Β. πάμε να θυμηθούμε χριστουγεννιάτικο λεξιλόγιο μέχρι τώρα:

παρατηρούμε πολύ καλά τις κάρτες παραπάνω και προσπαθούμε να τις διαβάσουμε όπως τις θυμόμαστε να λέγονται κι όπως μπορούμε! Στη συνέχεια παίζουμε ένα μεγάλο παιχνίδι μνήμης! Θυμηθείτε: απαιτεί προσοχή, συγκέντρωση κι όχι βιασύνη:

C. πάμε να "κατεβάσουμε", να εκτυπώσουμε, να κόψουμε και να χρωματίσουμε μια χριστουγεννιάτικη κάρτα: Merry Christmas, ή παίρνουμε ιδέες και κατασκευάζουμε τη δική μας:

D. τέλος δούμε μια άσκηση....παρατηρούμε τι λείπει από κάθε σειρά και γράφουμε στον αέρα ή σε ένα κομμάτι χαρτί (αν δεν μπορούμε να εκτυπώσουμε) τη λέξη που λείπει!

Το παραπάνω υλικό είναι από τον ιστότοπο: Super Simple, και τα ηχητικά αρχεία από:

Twinkle Twinkle Little Star

Twinkle Twinkle Little Star

A. Ακούμε και τραγουδάμε!

B.Λέξεις που μπορούμε να μάθουμε:

twinkle - λάμψε

little - μικρό

star - αστεράκι

how I wonder - πως αναρωτιέμαι

what you are! - τι είσαι!

up above the world so high! τόσο ψηλά από τον κόσμο!

like a diamond in the sky! σαν διαμάντι στον ουρανό

owl - κουκουβάγια

C. Christmas presents! Μερικά χριστουγεννιάτικα δώρα (πατήστε παρακάτω):

Το παραπάνω υλικό είναι από τον ιστότοπο: Super Simple, και τα ηχητικά αρχεία από το: WordReference.com

Hello Reindeer, Goodbye Snowman

Hello Reindeer, Goodbye Snowman

A. Ακούμε και τραγουδάμε!

Hello, reindeer.
Hello, snowman.
Hello, Santa.
Happy holidays.

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10.
Merry Christmas, everyone.
Let’s sing it once again.

Hello, reindeer.
Hello, snowman.
Hello, Santa.
Happy holidays.

We wish you a Merry Christmas.
We wish you a Merry Christmas.
We wish you a Merry Christmas.
And a Happy New Year.

Goodbye, reindeer.
Goodbye, snowman.
Goodbye, Santa.
Happy holidays.
Happy holidays!

B.Λέξεις που μπορούμε να μάθουμε:
star - αστέρι
reindeer - τάρανδος
Santa - Άγιος Βασίλης
holiday - διακοπές
We wish you a Merry Christmas - σας ευχόμαστε Καλά Χριστούγεννα
And a Happy New Year - κι ευτυχισμένο το νέο έτος

C. Κατασκευές! Πατήστε πάνω στο παρακάτω αρχείο και θα σας "ανοίξει" ένα έγγραφο με οδηγίες για να κατασκευάσετε έναν Santa (Άγιο Βασίλη), Αλλά και δύο κάρτες τρισδιάστατες! Καλή διασκέδαση!

D. Τέλος θα παρακολουθήσουμε ένα βίντεο με την κατασκευή τρισδιάστατων αστεριών:

Το παραπάνω υλικό είναι από τον ιστότοπο: Super Simple, και τα ηχητικά αρχεία από το: WordReference.com

Merry Christmas!

Snowflake, snowflake, little snowflake

A. Θα ξεκινήσουμε το Χριστουγεννιάτικο τραγουδάκι μας σιγά σιγά! Για αρχή θα ακούσουμε το "Snowflake, snowflake, little snowflake"

B. Ακούστε τις λέξεις του τραγουδιού και επαναλάβετε ότι ακούτε (θυμηθείτε: κάποιες από τις λέξεις τις έχουμε ακούσει και από το παρελθόν σε άλλο τραγούδι! Θυμάστε σε ποιο;)

snowflake - χιονονιφάδα
sky - ουρανός
falling - πέφτει
head - κεφάλι
nose - μύτη
hand - χέρι
snowman - χιονάνθρωπος

C. Πάμε να παίξουμε το παιχνίδι της μνήμης με τις λέξεις!

D. Πάμε να μάθουμε να φτιάχνουμε τη δική μας χιονονιφάδα! Καλή επιτυχία! Θα χρειαστούμε ίσως και τη βοήθεια κάποιου μεγάλου!

Ε. Επιπλέον βίντεο:

F. Το παρακάτω φύλλο το είδαμε και στην τάξη!

Το παραπάνω υλικό είναι από τον ιστότοπο: Super Simple, και τα ηχητικά

αρχεία από το: WordReference.com

Ηello, how are you?

Σε αυτό το μάθημα παιδιά θα μάθουμε να μιλάμε για το πως αισθανόμαστε στα αγγλικά και να χαιρετάμε τους φίλους και τις φίλες μας και όποιους και όποιες θέλουμε!

A. Ξεκινάμε με το τραγουδάκι που γνωρίζουμε:

If you're happy, happy, happy clap your hands!

Κατεβάστε το poster (κάνοντας δεξί κλικ πάνω στην εικόνα κι επιλέγοντας αποθήκευση, ενώ όσες και όσοι χρησιμοποιούν tablets και κινητά πατάνε παρατεταμένα πάνω στην εικόνα κι επιλέγουν αποθήκευση) και αν θέλετε φτιάξτε μικρές φατσούλες με καλαμάκια από σουβλάκι ή για το αναψυκτικό σας:

HAPPY - ANGRY - SCARED - SLEEPY

happy - χαρούμενος, η

clap your hands - χτύπα παλαμάκια

angry - θυμωμένος, η

stomp your feet - χτύπα τα πόδια σου

scared - φοβισμένος, η

say "Oh! No" - φώναξε "Ω! όχι"

sleepy - νυσταγμένος, η

take a nap - πάρε έναν υπνάκο!

B. Πάμε να ακούσουμε τα παιδιά να χαιρετάνε και να μας λένε πως αισθάνονται!

Hello, hello, hello, how are you?
Hello, hello, hello, how are you?

I’m good.
I’m great!
I’m wonderful!
I’m good.
I’m great!
I’m wonderful!

Hello, hello, hello, how are you?
Hello, hello, hello, how are you?

I’m tired.
I’m hungry.
I’m not so good.
I’m tired.
I’m hungry.
I’m not so good.

Hello, hello, hello, how are you?
Hello, hello, hello, how are you?
Hello, hello, hello, how are you?
Hello, hello, hello, how are you?

Γ.Θα δούμε και θα ακούσουμε από εδώ λέξεις και κάρτες....Μπορείτε πατώντας παρακάτω να ανοίξετε τη σελίδα και να βρείτε κι άλλο υλικό!

Δ. Τέλος, ας ολοκληρώσουμε την ενότητα όπως ξέρουμε, με παιχνίδι μνήμης!

Σημ: το υλικό είναι από το: SuperSimple, ενώ τα ηχητικά αρχεία είναι από το WordReference, και το google translator.

Wild animals!

Αυτή την εβδομάδα θα ασχοληθούμε με τα άγρια ζώα! Θα μάθουμε και θα ακούσουμε για ζώα που ζουν σε διαφορετικά μέρη του κόσμου, και που συχνά κινδυνεύουν από την ανθρώπινη δραστηριότητα!

Α. Wild animals! Let's go to the zoo! Ας πάμε στον ζωολογικό κήπο!

Stomp like elephants! Let's go to the zoo. And stomp like the elephants do. Let's go to the zoo. And stomp like the elephants do. 

Jump like kangaroos. Let's go to the zoo. And jump like the kangaroos do. Let's go to the zoo. And jump like the kangaroos do.

Swing like monkeys. Let's go to the zoo. And swing like the monkeys do. Let's go to the zoo. And swing like the monkeys do.

Waddle like penguins. Let's go to the zoo. And waddle like the penguins do. Let's go to the zoo. And waddle like the penguins do.

Slither like snakes. Let's go to the zoo. And slither like the snakes do. Let's go to the zoo. And slither like the snakes do.

Swim like polar bears. Let's go to the zoo. And swim like the polar bears do. Let's go to the zoo. And swim like the polar bears do.

Let's go to the zoo. And dance like the animals do. Let's go to the zoo. And dance like the animals do.

Λεξιλόγιο (δεν γράφουμε αλλά προσπαθούμε να θυμηθούμε και να επαναλάβουμε τη λέξη και να δούμε τι σημαίνει):

stomp - χτυπάω τα πόδια μου

jump - πηδάω

swing - ταλαντεύομαι, πηγαίνω πέρα δώθε

waddle - περπατάω σαν τον πιγκουίνο

slither - σέρνομαι γλιστράω

swim - κολυμπάω

Β. Ας παίξουμε με τις λέξεις που μόλις είδαμε!

Τέλος, δείτε και "κατεβάστε" το φύλλο εργασίας σε:

 

C. Ας παίξουμε ένα παιχνίδι! Εδώ ίσως χρειαστούμε και τη βοήθεια κάποιου μεγαλύτερου... Θυμηθείτε: πατάμε πάνω στο μεγάφωνο για να ακούσουμε τη λέξη και μετά στη σωστή εικόνα!

Wild animals

D. Προχωράμε στις επόμενες δύο δραστηριότητες μνήμης: memory games!

Wild animals I

Wild animals II

E. Μπορούμε να κατεβάσουμε τα φύλλα εργασίας και να παίξουμε!

Το υλικό είναι από το SuperSimple. Τα flashcards είναι από το British Council, ενώ τα ηχητικά αρχεία από το WordReference.com.

 

I have a pet!

Και περνάμε στη νέα μας ενότητα: PETS (κατοικίδια)!

Pets are for Life (τα κατοικίδια είναι για πάντα)!

I have a pet (έχω ένα κατοικίδιο)!

Α. Ακούμε το τραγούδι μας, και παρακολουθούμε τα κατοικίδια που εμφανίζονται!

  • Do you have a pet?
  • Yes, I have a dog. I have a pet. He is a dog. And he says:"Woof, woof, woof, woof, woof. Woof woof."
  • I have a cat. I have a pet. She is a cat. And she says: "Meow, meow, meow, meow, meow. Meow meow."
  • I have a mouse. I have a pet. He is a mouse. And he says: "Squeak, squeak, squeak, squeak, squeak. Squeak squeak.

" Woof woof. Meow meow. Squeak squeak. I have a bird.

  • I have a pet. He is a bird. And he says: "Tweet, tweet, tweet, tweet, tweet. Tweet tweet."
  • I have a fish. I have a pet. She is a fish. And she says: "Glub, glub, glub, glub, glub. Glub glub."
  • I have a lion. A lion?! I have a pet. He is a lion. And he says, "Roar, roar, roar, roar, roar. Roar roar."

"Tweet tweet. Glub glub. ROAR!"

B. Ας ενώσουμε τις εικόνες με τις λέξεις!

C. Και τώρα ένα παιχνίδι μνήμης: ψάχνουμε εικόνες και ήχους-λέξεις!

D. Τέλος, αν καταφέρουμε κατεβάζουμε τις κάρτες, συμπληρώνουμε τις λέξεις και τις χρωματίζουμε! Αν δεν μπορούμε το αποθηκεύουμε και το κρατάμε για κάποια άλλη στιγμή!

Το υλικό του μαθήματος είναι από:

The finger family!

A. Αυτή την εβδομάδα θα ασχοληθούμε με τα μέλη της οικογένειας!The Finger Family!

B. Πάμε να δούμε όσες φορές θέλουμε τις κάρτες με την οικογένεια:

C. Πάμε να δούμε και να ακούσουμε τις λέξεις (όσες φορές θέλουμε!). [Σημ:Τα ηχητικά αρχεία έχουν μεταφορτωθεί από τον ιστότοπο του wordreference.com]:

D. Ώρα για παιχνίδι! The Shark Family! (η οικογένεια καρχαρία!). Και μην σας ανησυχήσει που λέξεις που είδαμε παραπάνω ακούγονται διαφορετικά! (για παράδειγμα: mama/mother, papa/father, grandma/grandmother, grandpa/grandfather)

E. Το επόμενο παιχνίδι θέλει λίγο προσοχή: πατάμε πάνω στο μεγάφωνο για να ακούσουμε τη λέξη! Στη συνέχεια πατάμε πάνω στη λέξη, κι αφού γίνουν γκρι ΚΑΙ η λέξη αλλά ΚΑΙ το πλαίσιο των εικόνων, πηγαίνουμε και πατάμε κάτω από την σωστή εικόνα! Παίξτε το Family (όσες φορές θέλετε), κι αφού τελειώσετε πατήστε finish!

F. Αν δεν το έχετε κάνει ήδη, μπορείτε να κατεβάσετε την παρακάτω σελίδα και να φτιάξετε την finger family, αν και την έχουμε κάνει ήδη στο σχολείο!!!

G. Τέλος, κι αφού διασκεδάσαμε, πάμε να κλείσουμε το μάθημά μας με άλλο ένα παιχνίδι, να θυμηθούμε τι είδαμε παραπάνω! Αφού ολοκληρώσετε τη δραστηριότητα πατήστε το κουμπί "Έλεγχος"