Ελληνικά

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΒΙΝΤΕΟΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ

Η Ιστορία των Βιντεοπαιχνιδιών, αρχίζει στα τέλη της δεκαετίας του '40. Προς τα τέλη του '50 και στα μέσα του '60, στην Αμερική, αρχίζουν να μπαίνουν στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων οι υπολογιστές, συγκεκριμένα οι κεντρικοί υπολογιστές. Από εκείνη την περίοδο, τα βιντεοπαιχνίδια έκαναν την εμφάνιση τους, στις κονσόλες, στα φλίπερ, στους υπολογιστές, αλλά και στις φορητές κονσόλες.

Το πρώτο παιχνίδι - μηχάνημα που διαφημίστηκε επίσημα, ήταν το Computer Space, το 1971. Μέχρι και τα τέλη του '70, είχε εμφανιστεί στις Η.Π.Α, την Ευρώπη, την Ιαπωνία, και τη Λατινική Αμερική. Το 1977, έγινε ευρύτερα γνωστό και σημείωσε μεγάλες πωλήσεις. Μετά από έξι περίπου χρόνια, συμβαίνει ακριβώς το ίδιο, που προκάλεσε ακόμα περισσότερες εντυπώσεις παγκοσμίως. Αυτό το γεγονός, γινόταν μέχρι να εμφανιστεί ο προσωπικός υπολογιστής , ο οποίος προκάλεσε ανάλογες αντιδράσεις. Τις περισσότερες εντυπώσεις τράβηξαν οι αμερικάνικες και οι ευρωπαϊκές εταιρίες βιντεοπαιχνιδιών. Όχι όμως τόσες όσες οι ιαπωνικές εταιρίες, αφού εκεί άρχιζε να ανθεί η τεχνολογία. Από τη στιγμή που οι υπολογιστές και οι κονσόλες ήρθαν σε επαφή μεγάλο κοινό, αποφάσισαν να κάνουν κάτι πρωτότυπο. Δημιούργησαν τις λεγόμενες φορητές κονσόλες. Αυτή η κίνηση δεν ήταν καλοδεχούμενη από τις αμερικάνικες εταιρίες, καθώς μεγαλύτερη επιρροή στη βιομηχανία των παιχνιδιών είχαν οι ιαπωνικές εταιρείες. Αυτές κατασκεύασαν δημοφιλείς κονσόλες όπως το Playstation της Sony  και το NES της Nintendo. Σήμερα, βιντεοπαιχνίδια εμφανίζονται και στα κινητά τηλέφωνα , τα tablets και τους προσωπικούς ψηφιακούς οδηγούς.

ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Έρευνες έχουν δείξει ότι η διατήρηση της πνευματικής εγρήγορσης μπορεί να επιβραδύνει (ή ακόμα και να προλάβει) την έλευση του Αλτσχάιμερ και της άνοιας, καθώς διατηρώντας το μυαλό μας ενεργό και σε δράση, αποτρέπουμε την απώλεια της δύναμής του. Όπως και κάθε μυς του κορμιού μας, έτσι και το μυαλό χρειάζεται άσκηση για να παραμείνει δυνατό και υγιές, επομένως πρέπει να το χρησιμοποιούμε όσο μπορούμε για να μην το χάσουμε. Δραστηριότητες που έχουν αποδειχθεί πολύ βοηθητικές για να διατηρήσουμε το μυαλό μας ακμαίο είναι να προσπαθούμε να λύνουμε παζλ και σταυρόλεξα ή να παίζουμε παιχνίδια όπως σκάκι.

Μείωση του άγχους

Μπορεί να έχουμε πολύ άγχος στη δουλειά μας ή να αγχωνόμαστε για τις προσωπικές μας σχέσεις, καθώς και για αμέτρητα άλλα πράγματα καθημερινά, όμως όλα αυτά φεύγουν αμέσως από το μυαλό μας όταν πιάνουμε στα χέρια μας μια καλή ιστορία και ξεφεύγουμε. Ένα καλογραμμένο μυθιστόρημα μπορεί να μας «ταξιδέψει», ενώ ένα ενδιαφέρον άρθρο μπορεί να μας αποσπάσει την προσοχή στην παρούσα φάση και να μας βοηθήσει να αφήσουμε μακριά το άγχος και την πίεση της μέρας, χαλαρώνοντας.

Γνώση

Οτιδήποτε διαβάζουμε γεμίζει το μυαλό μας με καινούργιες πληροφορίες και ποτέ δεν ξέρουμε πότε μπορούν αυτές οι γνώσεις να μας φανούν χρήσιμες και να μας βγάλουν ασπροπρόσωπο. Όσα περισσότερα ξέρουμε, τόσο πιο καλά προετοιμασμένοι είμαστε να αντιμετωπίσουμε οποιαδήποτε πρόκληση βρεθεί στο δρόμο μας. Επιπλέον, να και κάτι που είναι τροφή για σκέψη: αν ποτέ βρεθούμε σε πολύ άσχημη κατάσταση και έχουμε χάσει τα πάντα, τη δουλειά, τα λεφτά μας, ακόμα και την υγεία μας, τη γνώση δεν μπορεί να μας την πάρει κανείς και δεν ξέρουμε πού και πώς μπορεί να μας φανεί χρήσιμη.

Επέκταση λεξιλογίου

Αυτό συνδέεται με το παραπάνω, καθώς όσο περισσότερο διαβάζουμε τόσο περισσότερες λέξεις μαθαίνουμε και αναπόφευκτα βελτιώνουμε το λεξιλόγιο μας χωρίς να το καταλαβαίνουμε. Το να έχουμε ορισμένες γνώσεις και να είμαστε καλοί χρήστες της γλώσσας είναι προσόν για οποιαδήποτε δουλειά, ενώ η γνώση ότι έχουμε την ικανότητα να μιλήσουμε ως ίσος προς ίσο ακόμα και σε ανώτερούς μας είναι μια πολύ καλή δόση αυτοεκτίμησης. Μπορεί επίσης να βοηθήσει και την καριέρα μας, μιας και οι άνθρωποι που διαβάζουν και μιλούν καλά και σωστά και έχουν γενικά διάθεση για διάβασμα πάνω σε διάφορους τομείς, φαίνεται να παίρνουν περισσότερες προαγωγές και πιο συχνά από εκείνους που γνωρίζουν λιγότερα και δεν έχουν πολλές γνώσεις στη λογοτεχνία, στα επιστημονικά θέματα και στα παγκόσμια γεγονότα. Η ανάγνωση βιβλίων είναι επίσης ζωτικής σημασίας για τη γνώση ξένων γλωσσών, μιας και ο άνθρωπος αποκτά μεγαλύτερη έκθεση σε λεξιλόγιο που ναι μεν δεν γνωρίζει, αλλά μπορεί να το κατανοήσει από το συγκείμενο, αποκτώντας μεγαλύτερη ευχέρεια στον προφορικό και γραπτό λόγο.

https://www.youtube.com/watch?v=zCyHGaDgdpA

True beauty

Η 18χρονη μαθήτρια  λυκείου Lim Ju-kyung , η οποία έχει ένα σύμπλεγμα κατωτερότητας  όσον αφορά την εμφάνισή της, έχει συνεχώς διακριθεί από την οικογένειά της και εκφοβίστηκε  από τους συνομηλίκους της λόγω της άσχημης αντίληψής της  . Αρχίζει να μαθαίνει πώς να χρησιμοποιεί το μακιγιάζ παρακολουθώντας εκπληκτικά βίντεο φροντιστηρίου μακιγιάζ στο Διαδίκτυο. Όταν κυριαρχεί στην τέχνη λίγο πριν από τη μετάβαση στο νέο της σχολείο, το makeover της αποδεικνύεται μεταμορφωτικό καθώς γρήγορα φημίζεται και οι συνομήλικοί της την αποκαλούν «θεά».

Παρά τη νέα της δημοτικότητα, η Ju-kyung εξακολουθεί να θεωρεί τον εαυτό της άσχημο και είναι ο μεγαλύτερος φόβος της ότι οι συνομήλικοί της θα δουν το πραγματικό της πρόσωπο. Δυστυχώς, αυτό συμβαίνει όταν η συμμαθητή της, Lee Su-ho , την οποία είχε συναντήσει προηγουμένως με το γυμνό της πρόσωπο μερικές φορές, την αναγνωρίζει πέρα ​​από το μακιγιάζ της.

Ο Su-ho είναι πολύ δημοφιλές μεταξύ των γυναικών μαθητών στο σχολείο, αλλά μισεί το διαρκές κέντρο προσοχής. Έχει τους δικούς του φόβους και έχει ένα σκοτεινό μυστικό - ένα τραγικό συμβάν στο παρελθόν - που τον στοιχειώνει εδώ και πολύ καιρό. Αυτός και ο πρώην καλύτερος φίλος του Han Seo-jun  απέχουν μεταξύ τους εξαιτίας αυτού του περιστατικού. Ο Ju-Kyung και οι αποχωρισμένοι φίλοι Su-ho και Seo-jun σφυρηλατούν σύντομα μια απίθανη σχέση καθώς αποκαλύπτουν μυστικά, μοιράζονται τους πόνους τους, μεγαλώνουν μαζί και αναζητούν άνεση ο ένας από τον άλλο.

 

 

 

 

ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟ 

 

Η 18χρονη Ju Kyung στο παλιό της σχολείο δεχόταν bulling για την εμφάνιση της από τα παιδιά του σχολείου της, αλλά λίγο πριν πάει στο καινούργιο της σχολείο ανακάλυψε το μακιγιάζ  και ακολουθώντας πιστά ταvideo στο internet  θα είχε μια καλύτερη ζωή.

Όταν πήγε πρώτη φορά στο σχολείο όλοι ήθελαν να κάνουν παρέα μαζί της, έτσι η Ju Kyung βρήκε αμέσως φίλες, ήταν αχώριστες και αυτό την έκανε να νοιώθει χαρούμενη όμως και ανήσυχη καθώς κάποια στιγμή οι συμμαθητές της θα την έβλεπαν χωρίς μακιγιάζ έτσι  θα ξαναγινόταν ότι και στο παλιό σχολείο. Αυτό έγινε όταν ο Suho το πιο δημοφιλή αγόρι του σχολείου , την είχε ξανασυναντήσει όμως αυτή δεν τον ήξερε.

Ο Suho και ο Seo Jun δεν είχαν καλές σχέσεις παρόλο που στο παρελθόν ήταν οι καλύτεροι φίλοι , το θέμα που είχαν μεταξύ τους θα λυθεί όμως κάτι άλλο θα γίνει και θα ξαναγίνουν εχθροί. Η Ju Kyung θα αγαπήσει τον Suho αλλά νομίζει  ότι ο Suho αγαπάει την Soo Jin την καλύτερη της φίλη όμως αυτό δεν ισχύει. Μετά από καιρό θα αρχίσει να κάνει παρέα και με τον Seo Jun και ο Suho θα αρχίσει να νομίζει ότι αγαπάει τον Seo Jun. Στο τέλος όμως όλοι θα είναι χαρούμενοι.

Anime

Τα anime έχουν αρκετές διαφορές και κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που τα κάνουν να ξεχωρίζουν τα κινούμενα σχέδια της Δύσης. Ένα από αυτά είναι το γεγονός ότι τα anime αναφέρονται σε όλες τις ηλικιακές ομάδες και όχι μόνο σε παιδιά μικρής ηλικίας. Οι ομάδες αυτές είναι: anime για παιδιά (kodomo), για νεαρά αγόρια και κορίτσια (shōnen και shōujo),[6][7] και για ενήλικες άντρες και γυναίκες (seinen και josei)

Τα anime είναι σχεδιασμένα στο χέρι. Αποτελούνται από σωστούς μηχανισμούς αφήγησης σε συνδυασμό με εικονογραφημένη τέχνη, characterization, κινηματογραφία, και άλλες μορφές τεχνικών.[9] Η παραγωγή των anime εστιάζει λιγότερο στο animation των κινήσεων και περισσότερο στον ρεαλισμό των υποβάθρων, όπως επίσης και στη χρήση των εφέ της κάμερας (panning, ζουμάρισμα και γωνίες λήψης).

Οι χαρακτήρες των anime, συνήθως, έχουν συγκεκριμένα εξωτερικά γνωρίσματα στον σχεδιασμό τους, και για την έκφρασή της χρησιμοποιούνται ορισμένες τεχνικές. Οι χαρακτήρες συνήθως έχουν αρκετά μεγάλα μάτια,[10] κάτι που βοηθά στην έκφραση των συναισθημάτων.[11] Ωστόσο, οι εκφράσεις των ηρώων πολλές φορές δεν είναι ρεαλιστικές, αφού το πρόσωπο και άλλα χαρακτηριστικά του μεγεθύνονται υπερφυσικά, ανάλογα με την ένταση του συναισθήματος.[12] Επίσης, οι τοποθεσίες που παρουσιάζονται συνήθως είναι πολύ λεπτομερείς σε σχεδιασμό, και συχνά είναι εμπνευσμένες από πραγματικά μέρη.[13][14][15][16]

ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ

Tα αγαπημένα μου anime είναι 2 αλλά θα σας πω για το΄ boku no my hero academia΄.Αυτό το anime έχει σχέση με ένα αγορι τον izuki midoriya ή οπως τον απακαλουσε ο ΄φιλος΄του bakugo deku.Ο Deku ζουσε σε εναν κοσμο που το 80% ειχε υπερφυσηκες δυνάμεις.O Deku Θαυμαζε πολυ εναν ηρωα τον all might και ηθελε πολυ να γινει σαν αυτον.Ομως οταν του ανακοινοσαν οτι δεν εχει , στεναχορηθηκε πολυ .Μια μερα ενας ΄κακος΄πηγε να των σκοτώσει και ξαφνικα εμφανιστηκε ο all might και τον εσωσε.Ο all might μετα απο λιγο καιρο καταλαβε ποσο καλος ηρωας θα γινοταν ο deku και του εδωσε ενα ποσοστο απο τη δυναμη του,την one for all.Πηγε στο σχολειο των ηρωων και εκανε φιλους οπως την uraraka τον todoroki τον lida και αλλους.Τελικα θα γινει ο καλήτερος ηρωας;

ΕΙΚΟΝΑ

List of My Hero Academia characters - Wikipedia

BINTEO

https://www.youtube.com/watch?v=ezHmHHt0B78

Η πεντάμορφη και το τέρας

Η πεντάμορφη και το τέρας είναι ο ίδιος μια ατομική διαματική-εμφάνιση εικόνας φαντασίας, του 1991, σε διανοθεσία Μπιλ Κόντον και σενάριο από Στίβεν Κμπόσκι και Έβαν Σπηλιωτόπουλου. Πρόγραμμα για καθιερωμένη εμφάνιση της Walt Disney Pictures και της Mandelville ταινία η τηλεόραση είναι ένα ριμέικ εμφανής ερμηνείας (live-action) της ομώνυμης οθόνηςίας της Disney του 1991, η και κάθε φορά διασκευή του παραμυθιού  Η Πεντάμορφη και το Τέρας της  Ζαν-Μαρι Λεπαννς ντε Μπωμον . Το βασικό καστ της χρωμαίας απαρτίζουν η Εμμα Γουατσον και ο Νταν Στιβενς ως βασικοι χαρακτήρες και οι ερωιώνουν οι Λουκ Έβανς, Κέβιν Κλάιν, Τζος Γκαντ, Γιουαν ΜακΓρεκον, Στάνλεϊ Τούτσι, Όντρα Μακντόναλντερ, Γουάνη, Παλέντερ, Γανοίνος

Εφαρμογή, η Μπελ φυλακισμένα από ένα τρομακτικής τέρας στο μαγεμένο του κάστρο, που σταδιακά στην αναζήτηση. Κατά τη διάρκεια τηςلمίας, η Μπελ μαθαναργία για το τέρας που απαιτούν κάθε γυναίκα που χρειάζεται, κάθε φορά που θέλω να κάνω μυστηριώδης μάγισσα, να κάνω με τους υπηκόους του και τους διαφορετικούς μεταβαλλόμενους χαρακτήρες σε μια μορφή που εμφανίστηκε ως τιμωρία για την αναλγησία. Η Μπελ διακρίσεις καθιστώντας τα αποφύγειια ναρκισσιστή κυνηγό που εμφανίζουν τις ανάγκες της, καταλήγουν σε κάθε αντιπαράθεση τοποθεσίες μνηστήρων της.

Τα γυρίσματα ξεκίνησαν στις 18 Μαΐου 2015 και διαρώσεις στις 21 Αυγούστου του ιδιου χρώματος. Η σχολή πρεμιέρα στις 13 Νοεμβρίου 1991 στο Spencer house στο Λονδίνο και χρωμαφόρησε στην Αμερική στις 22 Νοεμβρίου του 1991.

https://www.youtube.com/watch?v=e3Nl_TCQXuw

Ας σώσουμε τον πλανήτη μας!

Είναι αλήθεια ότι το περιβάλλον είναι σε κίνδυνο και εμείς είμαστε υπεύθυνοι για αυτό. Όμως, υπάρχουν ακόμα πολλά πράγματα που μπορούμε να κάνουμε στην καθημερινότητά μας για να προστατεύσουμε και να βοηθήσουμε τον πλανήτη μας.

Η ανακύκλωση είναι το πρώτο πράγμα που μπορούμε να κάνουμε για το περιβάλλον. Για παράδειγμα, εμείς θα έπρεπε να πετάμε το πλαστικό, το χαρτί, το γυαλί και τα τενεκεδένια κουτάκια σε κάδους ανακύκλωσης, όχι σε κάδους σκουπιδιών. Δυστυχώς, πολλά από αυτά τα πράγματα είναι πεταμένα στους ωκεανούς, με αποτέλεσμα, εκατοντάδες θαλάσσια ζώα να πεθαίνουν κάθε χρόνο επειδή έφαγαν αυτά τα υλικά.

Δεύτερον, εμείς μπορούμε να κάνουμε και άλλα απλά καθημερινά πράγματα για το περιβάλλον. Όπως, να κάνουμε μικρά μπάνια ή να κλείνουμε την βρύση όταν βουρτσίζουμε τα δόντια μας. Επίσης, εμείς θα ήταν καλό να κλείνουμε τα φώτα όταν φεύγουμε από ένα δωμάτιο και να μην χρησιμοποιούμε τόσο συχνά το κλιματιστικό. Με αυτόν τον τρόπο, εμείς θα καταναλώσουμε λιγότερο νερό και ενέργεια.

Η Γη είναι το σπίτι μας και εμείς πρέπει να την φροντίζουμε. Έτσι, εγώ ελπίζω όλοι εμείς να βρούμε διαφορετικούς τρόπους για να προστατεύσουμε το περιβάλλον και να σώσουμε τον πλανήτη μας.

https://www.youtube.com/watch?v=_6MNhXS13Vo