English

Καθήκοντα e-learning 9-12-2020

Γλώσσα:

Είπαμε τις απαντήσεις των ασκήσεων για το σπίτι (άσκηση 5, άσκηση 1Τ.Ε, άσκηση 3Τ.Ε)

Είδαμε ένα βίντεο για τη συγκομιδή της ελιάς 

Απαντήσαμε ομαδικά την άσκηση 3, άσκηση 5

Για το σπίτι:

άσκηση 1 σελ 41 βιβλίο

κλίνω το ρήμα πλένομαι όπως άσκηση 2 σελ 41

άσκηση 4 σελ 43 βιβλίο

Μαθηματικά:

Αντιγράφω και λύνω στο πράσινο:

1.Ο παππούς του Γιάννη φύτεψε στο περιβόλι του 10 δωδεκάδες πορτοκαλιές και τριπλάσιο αριθμό λεμονιές. Όλα τα δέντρα είναι φυτεμένα σε 6 παρτέρια. Πόσα δέντρα έχει το κάθε παρτέρι;

2.Η βιβλιοθήκη της Μαριχρύσας έχει 8 ράφια και κάθε ράφι έχει 24 βιβλία. Σε μια μετακόμιση θα βάλει 16 βιβλία σε κάθε κουτί. Πόσα κουτιά θα χρειαστεί;

3. Ο Βαγγέλης μάζεψε 12 τελάρα μήλα των 25 κιλών και 19 πορτοκάλια τελάρα των 23 κιλών. Στο μικρό φορτηγό που έχει μπορεί να φορτώσει το πολύ 1 τόνο(=1000 κιλά). Θα μπορέσει να φορτώσει όλα τα φρούτα στο φορτηγάκι;

Μελέτη Περιβάλλοντος:

Για την επόμενη φορά θα έχει ο καθένας στη διάθεσή του 2 λεπτά να μας παρουσιάσει πληροφορίες (βίντεο, εικόνα, ήχο, κείμενο) για έναν πολιτισμό/χώρα που του αρέσει ή έχει επισκεφτεί!

Καθήκοντα e-learning 8-12-2020

Γλώσσα:

Είπαμε τις απαντήσεις στις ασκήσεις που είχαμε για το σπίτι (κλικ εδώ)

Για το σπίτι:

Άσκηση 5 σελ 39 βιβλίο

Άσκηση 1 σελ 71 Τ.Ε.

Άσκηση 3 σελ 72 Τ.Ε.

Μαθηματικά:

σημειώσεις βιβλίου εδώ

Αντιγράφω το πρόβλημα στο πράσινο τετράδιο και το λύνω:

Η Φαίδρα αγόρασε μια ηλεκτρική συσκευή αξίας 252 €, συμφωνώντας να την εξοφλήσει σε 9 άτοκες δόσεις.

α. Πόσα ευρώ ήταν που έπρεπε να δίνει κάθε μήνα;

β. Αν αγόραζε τη συσκευή σε 6 άτοκες δόσεις, πόσα ευρώ θα πλήρωνε κάθε δόση;

Για να κάνετε εξάσκηση στις προπαίδειες, δείτε το παρακάτω βίντεο.

Η εφαρμογή που σας δείχνω είναι εδώ

Μελέτη Περιβάλλοντος:

Αύριο θα χωριστούμε σε δυο ομάδες. Η κάθε ομάδα θα πρέπει να βρει επιχειρήματα για να υποστηρίξει μια από τις δυο παρακάτω απόψεις:

Άποψη Α: «Τα δημιουργήματα των λαών μοιάζουν μεταξύ τους»

Άποψη Β: «Τα δημιουργήματα των λαών διαφέρουν μεταξύ τους».

Σκεφτείτε λίγο τα επιχειρήματα και για τις δυο ομάδες και αύριο όταν χωριστείτε συζητάτε με τους συμμαθητές εκείνα που αφορούν την άποψη που θα σας ανατεθεί.

Για να δείτε τα βίντεο με τη μουσική που δεν προλάβαμε να δούμε, κάντε κλικ εδώ, εδώ κι εδώ.

Καθήκοντα e-learning 4-12-2020

Γλώσσα:

Διαβάζω προσεκτικά  τη σελίδα 35 στο βιβλίο μου και προετοιμάζω την άσκηση 1 σελ 36.  Υπογραμμίζω, δηλαδή, τις απαντήσεις της άσκησης 1 με διαφορετικό χρώμα την καθεμιά μέσα στο κείμενο.

Αντιγράφω τις παρακάτω Ασκήσεις για το Σαββατοκύριακο  στο κόκκινο (είτε ολόκληρες, είτε μόνο τις απαντήσεις, είτε τις εκτυπώνω και τις κολλάω)

Ιστορία:

σημειώσεις βιβλίου εδώ

ασκήσεις 1,2,3 σελ 24 Τ.Ε.

 

 

Καθήκοντα e-learning 3-12-2020

Γλώσσα

Άσκηση 3 σελ 32 βιβλίο, μόνο να βρω τις φράσεις και να τις αντιγράψω

Άσκηση 4 + 5 σελ 34 βιβλίο

Άσκηση 3 σελ 70 Τ.Ε.

Μαθηματικά

Λύσαμε την άσκηση 5 σελ 33 στο Τ.Ε. και είπαμε τις λύσεις από τις διαιρέσεις με κρατούμενο

Αντιγράφω στο πράσινο τα προβλήματα για τη Δευτέρα και τα λύνω

Καθήκοντα e-learning 2-12-2020

Γλώσσα:

Ανάγνωση σελ 31-32 ο καθένας το κομμάτι του

Άσκηση 1 σελ 32 προφορικά

Άσκηση 1 σελ 69 Τ.Ε.

Μαθηματικά:

υπολογίζω με τον νου σελ 33 Τ.Ε

άσκηση 4 σελ 33 Τ.Ε τη δευτερη βουλίτσα 

Mελέτη Περιβάλλοντος

Περιηγηθήκαμε σε διάφορα θρησκευτικά μνημεία του τόπου μας

Καθήκοντα e-learning 1-12-2020

Γλώσσα:

σημειώσεις βιβλίου εδώ

μελετώ θεωρία σελ 29 και πιο απλουστευμένη εδώ

άσκηση 3 σελ 68 Τ.Ε.

τις παρακάτω ασκήσεις

Τελικό ν

Μαθηματικά:

σημειώσεις βιβλίου εδώ

απαντήσεις χθεσινού φυλλαδίου εδώ (αν κάποιο παιδάκι έχει λάθη και δεν καταλαβαίνει γιατί έχει λάθη, να μου στείλει μήνυμα στην e-me να κανονίσουμε να το δούμε μαζί)

για το σπίτι αυτές τις διαιρέσεις (κλικ εδώ)

Καθήκοντα e-learning 30-11-20

Γλώσσα:

Κάνω αναγνώριση τις λέξεις που υπογραμμίσαμε στη σελίδα 63 Τ.Ε. (κλικ εδώ)

Ανάγνωση σελ 28 βιβλίο ο καθένας το κομμάτι του (κλικ εδώ)

Άσκηση 1 και 2 σελ 29 βιβλίο

Τις παρακάτω ασκήσεις

Μαθηματικά:

Κάνω τους πολλαπλασιασμούς και τις διαιρέσεις που θα βρω εδώ. Μπορώ είτε να τυπώσω το φυλλάδιο είτε να τα αντιγράψω στο πράσινο τετράδιο.

Ιστορία:

σημειώσεις βιβλίου σελίδα 51 εδώ

άσκηση 1 σελ 23 Τ.Ε.

Δείτε παρακάτω το βίντεο με το σχέδιο του Μιλτιάδη που είδαμε στην τηλεδιάσκεψη

Και μην ξεχνάτε:

Από αύριο, μετράμε αντίστροφα για τα Χριστούγεννα! Γι αυτό κι εγώ ετοίμασα ένα ψηφιακό ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης γεμάτο τραγούδια, παραμύθια, κατασκευές, συνταγές, γυμναστική να μας συντροφεύει όσο μένουμε σπίτι!

Θα το βρείτε εδώ και καρφιτσωμένο στον τοίχο μας. Κάθε μέρα θα ανοίγει καινούρια δραστηριότητα... Ελπίζω να το ευχαριστηθείτε!

Σας φιλώ!

Καθήκοντα e-learning 26.11.20

ΓΛΩΣΣΑ:

μελετώ τη θεωρία που υπογραμμίσαμε

σελ 24-25 ασκήσεις 4-5 και το λεξιλόγιο της ενότητας

σελ 62-63 Τ.Ε. κάνω ανάγνωση τα κείμενα της άσκησης 1 για να τα κατανοήσω τι λένε

κάνω την παρακάτω άσκηση:

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Βλέπω το βίντεο και κάνω στο πράσινο τις εξής διαιρέσεις

267:3

416:2

192:4

218:2

148:4