English

Τρίτη 18 Νοεμβρίου

Γλώσσα

  • Τετράδιο Εργασιών: ασκήσεις 2, 3, 4, 5, 6, 7 στις σελίδες 32 - 37. Προσέχουμε πού παίρνουν (εσωτερική) αύξηση τα ρήματα.
  • τετράδιο Εργασιών Γλώσσας: κλίνουμε το ρήμα "διαγράφω" στον Ενεστώτα και τον Παρατατικό (σε όλες τις εγκλίσεις). Για τα παιδιά που έλειπαν σήμερα:

Στον Παρατατικό μην ξεχάσετε να βάλετε αύξηση (εσωτερική αύξηση).

Μαθηματικά

  • Για τα παιδιά που έλειπαν: Σήμερα μιλήσαμε για τις Δυνάμεις του 10. Είδαμε ότι είναι απλό να γράψουμε έναν αριθμό με τη μορφή δύναμης:
    10.000.000 = 107 -->βάλαμε 7, επειδή το 10.000.000 έχει 7 μηδενικά.
    104 = 10.000
    Επίσης, είδαμε ότι μπορούμε να γράψουμε τους αριθμούς που τελειώνουν σε 0 με τη μορφή δύναμης, ως εξής:
    6.100.000 = 61 x 105 Δηλαδή, γράφουμε τον αριθμό και τον πολλαπλασιάζουμε με το 10 και ως δύναμη βάζουμε τα μηδενικά του αριθμού.
  • Τετράδιο Εργασιών: ασκήσεις 1, 2, 3 και 5 στη σελίδα 41.
    Βοήθεια: στην άσκηση 5 υπάρχει η πράξη 1,2 x 104 --> Σκέφτομαι ότι η πράξη αυτή είναι: 1,2 x 10.000 =____ (Δεν το λύνω. Θυμηθείτε πώς κάνουμε πράξεις με το 10, 100 και 1000 και λύστε το)

Φυσική

  • Στη Φυσική κάνουμε επανάληψη για διαγώνισμα που θα γράψουμε -μάλλον- την Πέμπτη. Το Διαγώνισμα θα είναι στην ενότητα της "Μηχανικής" που ολοκληρώσαμε. Για να προετοιμαστούμε διαβάζουμε με προσοχή το Φύλλο Εργασίας. Δε με ενδιαφέρει τόσο να μάθετε ορισμούς "απ' έξω", όσο να προσπαθήσετε να καταλάβετε με ποια έννοια της Φυσικής (ταχύτητα, δυνάμεις, τριβή, πίεση) σχετίζεται κάθε φαινόμενο που είδαμε στην ενότητα που ολοκληρώσαμε.
  • Φύλλο Εργασίας: https://files.e-me.edu.gr/s/rLZoki6PNtL3kwQ Από το Φύλλο Εργασίας έχουμε να διαβάσουμε τις δύο πρώτες σελίδες.
  • Σε λίγο θα ανεβάσω και βοήθεια, για να προετοιμαστούμε σωστά για το Διαγώνισμα.

Leave a Reply