English

Γεωγραφία 6/4- Οι Ήπειροι

Μάθημα: Επανάληψη στις Ηπείρους
Χρονοδιάγραμμα: έως Πέμπτη 9/4

Βήμα 1ο: Επισκεφτείτε την σελίδα https://el.padlet.com/andriana_gkota/xxujgoolybas και μελετήστε τις ροζ πινέζες (ήπειροι). Προσέξτε να μελετήσετε όλες τις πληροφορίες κάθε πινέζας.

Βήμα 2ο: Πόσες είναι οι ήπειροι; Διάβασε το παρακάτω άρθρο https://city.sigmalive.com/article/2018/11/29/ixeres-oti-oi-ipeiroi-einai-4-5-6-i-7-analogos-poy-zeis/

Βήμα 3ο: Λύνω τα παρακάτω quiz 1)https://learningapps.org/watch?v=ptzpz0p1320
2)http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10954
3)https://online.seterra.com/el/vgp/3004

Βήμα 4ο: Απαντήστε στην παρακάτω ερώτηση (απαντάτε και κάνετε submit) https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSemrW6KmG6N6g6R3eIo0KQhb2EIu7m-lvi2YYMm88xz2Tc5sw/viewform?usp=sf_link

Φυσική DNA

Μέσα στον πυρήνα καθενός από τα κύτταρά μας υπάρχει μία χημική ένωση που είναι καθοριστικής σημασίας για τη ζωή και έχει πολύ δύσκολο όνομα: το δεσοξυριβονουκλεϊνικό οξύ! Πιο απλά το DNA, που μπορούμε να το φανταστούμε σαν μια σπειροειδή ανεμόσκαλα. Το DNA είναι ίδιο σε όλα τα κύτταρα ενός ζωντανού οργανισμού. Εδώ «φυλάσσονται» οι γενετικές πληροφορίες, με τη μορφή ενός κώδικα πολύτιμου για την αναπαραγωγή και τη διαιώνιση του είδους.

Δες το παρακάτω βίντεο από την Εκπαιδευτική Τηλεόραση
https://www.youtube.com/watch?v=yncRR4bfcOs&feature=emb_title

Φυσική 3/4- Κύτταρο

Μάθημα: Επανάληψη στο Κύτταρο (Φυτικό-Ζωϊκό)
Χρονοδιάγραμμα: έως Τετάρτη 8/4

Όλοι οι ζωντανοί οργανισμοί αποτελούνται από κύτταρα. Βασικά μέρη των κυττάρων είναι: ο πυρήνας το κυτταρόπλασμα και η κυτταρική μεμβράνη. Τα φυτικά κύτταρα έχουν επιπλέον χλωροπλάστες, χυμοτόπια & κυτταρικό τοίχωμα.

Βήμα 1ο: Κάνω επανάληψη τα κύτταρα από το πορτοκαλί βιβλίο σελ. 65-68 και πράσινο βιβλίο σελ. 56-57 ή ηλεκτρονικά http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGL101/560/3669,15930/
ή παρακολουθώ το παρακάτω βίντεο
https://www.youtube.com/watch?v=XP_rG236EPI

Βήμα 2ο: Συμπληρώνω το παρακάτω quiz http://users.sch.gr/sudiakos/%CE%A4%CE%BF%20%CE%BA%CF%8D%CF%84%CF%84%CE%B1%CF%81%CE%BF/story_html5.html

Extra Δραστηριότητα: Όποιος ενδιαφέρεται να φτιάξει μόνος του ένα προσομοίωμα κυττάρου  χρησιμοποιώντας slime, ας ακολουθήσει τις παρακάτω οδηγίες:
https://royalbaloo.com/biology-cells-with-slime/

(Προσοχή οι οδηγίες είναι στα αγγλικά)

Ιστορία 3/4- Η παρέμβαση των Μεγάλων Δυνάμεων και η Ναυμαχία του Ναυαρίνου

Μάθημα: Γ15 "Η παρέμβαση των Μεγάλων Δυνάμεων και
η Ναυμαχία του Ναυαρίνου"
Χρονοδιάγραμμα: έως Τρίτη 7/4

Πώς αντέδρασαν οι Μεγάλες Δυνάμεις (Αγγλία, Γαλλία, Πρωσία, Ρωσία, Αυστρία) στην έναρξη της Επανάστασης; Με ποιανού το μέρος τάχθηκαν;

Βήμα 1ο: Μελετήστε το μάθημα με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
- βιβλίο σελ. 130-131 ή ηλεκτρονικά http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-F114/744/4870,22243/
- το μάθημα σε video
https://www.youtube.com/watch?v=Gqv8e_cK4GQ&index=28&list=PL4ZtoMjzG87WXEEtp0hOBc9GEX_dALNmx
- ερωτήσεις-απαντήσεις
http://users.sch.gr/sudiakos/%CE%95%CF%81%CF%89%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82%20-%20%CE%91%CF%80%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82%20%CE%A3%CE%A4/%CE%9A%CE%B5%CF%86%CE%AC%CE%BB%CE%B1%CE%B9%CE%BF%2015%20%CE%97%20%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AD%CE%BC%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B7%20%CF%84%CF%89%CE%BD%20%CE%9C%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CF%89%CE%BD%20%CE%94%CF%85%CE%BD%CE%AC%CE%BC%CE%B5%CF%89%CE%BD%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CE%B7%20%CE%9D%CE%B1%CF%85%CE%BC%CE%B1%CF%87%CE%AF%CE%B1%20%CF%84%CE%BF%CF%85%20%CE%9D%CE%B1%CF%85%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%BD%CE%BF%CF%85/interaction_html5.html
- σχεδιάγραμμα
https://eclass31.weebly.com/uploads/8/3/3/4/8334101/c-kef-15-istoria_st.pdf

Βήμα 2ο: Συμπληρώστε το παρακάτω quiz: https://view.genial.ly/5e85e9d5ba81d90dfb399262/learning-experience-challenges-naymaxia-nayarinoy-kai-megales-dynameis

Βήμα 3ο: Απαντήστε γραπτά στην παρακάτω ερώτηση και στείλτε την με φωτογραφία "Από πότε άρχισε να αλλάζει η στάση των Μεγάλων Δυνάμεων απέναντι στους Έλληνες και για ποιους λόγους;"

Daily dose of internet

Γειά σας! Πάλι εδώ είμαι! Μετά απτό ηλεκτρονικό μάθημα σκεφτόμουν τι να γράψω στο padlet.
Για αυτό σας προτείνω ένα κανάλι στο YouTube με το όνομα Daily Dose Of Internet. Αυτό το κανάλι δείχνει τα πιο viral βιντεακια τις προηγούμενες 3-4 μέρες! Μερικά είναι αστεία, μερικά περίεργα και κάποια γλυκά. Τα βίντεο είναι στα Αγγλικά αλλά δεν είναι δύσκολο να καταλάβετε απ'το βίντεο τι γίνεται.

πατήστε το Link

Γεωγραφία 2/4- Ωκεανοί και Θάλασσες

Μάθημα: Επανάληψη στους ωκεανούς και τις θάλασσες
Χρονοδιάγραμμα: έως Δευτέρα 6/4

Βήμα 1ο: Επισκεφτείτε την σελίδα https://el.padlet.com/andriana_gkota/xxujgoolybas και μελετήστε τις μωβ πινέζες (ωκεανοί- θάλασσες). Προσέξτε να μελετήσετε όλες τις πληροφορίες κάθε πινέζας.

Βήμα 2ο: Παρακολουθήστε το παρακάτω βίντεο
https://www.youtube.com/watch?v=9Qn8tsK89RA

Βήμα 3ο: Παίξτε τα παρακάτω παιχνίδια-δραστηριότητες
1) https://learningapps.org/watch?v=pz8cikxv320

2)https://view.genial.ly/5e8476f4260c290e398023d5/learning-experience-challenges-wkeanoi-8alassas

3)https://wordwall.net/resource/1191692/%cf%89%ce%ba%ce%b5%ce%b1%ce%bd%ce%bf%ce%af-%ce%b8%ce%ac%ce%bb%ce%b1%cf%83%cf%83%ce%b1%cf%82

Μαθηματικά 2/4- Δεκαδικοί Αριθμοί

Μάθημα: Επανάληψη στους Δεκαδικούς Αριθμούς
Χρονοδιάγραμμα: έως Τρίτη 7/4

Βήμα 1ο: Κάνω επανάληψη στους Δεκαδικούς βλέποντας το παρακάτω βιντεάκι και διαβάζοντας τις σημειώσεις μας στο τετράδιο μαθηματικών.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=12&v=02yMNIbZOd0&feature=emb_logo

Βήμα 2ο: Παίζω ένα παιχνίδι βρίσκοντας τη σωστή απάντηση.
https://learningapps.org/watch?v=pqydj9d6n20

Βήμα 3ο: Λύνω τις ασκήσεις του φυλλαδίου στο τετράδιο των Μαθηματικών, τις φωτογραφίζω και τις στέλνω για διόρθωση.

επαναληψη 2η (1)

Photo challenge-Διαγωνισμός Φωτογραφίας

Καλό μας μήνα και ο μήνας μας ξεκινάει δυναμικά και φωτογραφικά!
Κάθε μέρα θα πρέπει να βγάζουμε μια φωτογραφία με ένα συγκεκριμένο θέμα.

Το θέμα της 1ης μέρας: Ένα αγαπημένο φαγητό.

Ανεβάστε τις φωτογραφίες σας στο
https://padlet.com/andriana_gkota/zv2bx8kv7amz

Καλή μας αρχή!!

*Προσοχή! Δεν επιτρέπονται φωτογραφίες με πρόσωπα!

 

Φυσική 1/4- Έμβια/ Άβια

Μάθημα: Επανάληψη στα Έμβια- Άβια
Χρονοδιάγραμμα: έως Παρασκευή 3/4

Βήμα 1ο: Κάνω επανάληψη από το πορτοκαλί βιβλίο σελ. 62-64, πράσινο βιβλίο σελ. 54-55 ή ηλεκτρονικά

 Βήμα 2ο: Παρακολουθήστε την παρακάτω διαφάνεια http://users.sch.gr/gregzer/F/F-ST/Emvia%20-%20Avia/FST%20-%20Emvia%20-%20Avia%20-%2001/index.html