Ελληνικά

Γλώσσα 3/12: Μάθημα Κυκλοφοριακής Αγωγής

Σήμερα μπήκαμε στην ενότητα 5. Στην καινούρια μας ενότητα θα ασχοληθούμε με θέματα κυκλοφοριακής αγωγής.

Διαβάσαμε το κείμενο " Μάθημα Κυκλοφοριακής Αγωγής" σελ.74-75  και κάναμε την άσκηση 1 σελ. 76, άσκηση 4 σελ.77, άσκηση 6 σελ.78.

Επίσης, θυμηθήκαμε την Προστακτική Έγκλιση και πώς αυτή σχηματίζεται προστακτική θεωρία

🏡Σπίτι: 

  • Ανάγνωση σελ. 74-75
  • Αντιγραφή και Ορθογραφία την τελευταία παράγραφο σελ. 74
  • Φωτοτυπία: προστακτική ασκησεις

 

Ιστορία 2/12: Το παλιό πολίτευμα της Αθήνας

Μάθημα: 12. Το παλιό πολίτευμα της Αθήνας

Σήμερα ξεκινήσαμε το μάθημά μας κάνοντες μερικές ασκήσεις σχετικά με τη Σπάρτη. Τ.Ε. σελ. 15 ασκ. 2-3 και σελ.16 ασκ. 2-3.

Στο επόμενο μάθημα μιλήσαμε για το πώς φτιάχτηκες η πόλη της Αθήνας και για τα πρώτα της πολιτεύματα. Κάναμε το μάθημα λίγο διαφορετικά:

Μελετήσαμε πώς απαντάμε σε μια ερώτηση κατανόησης

και στη συνέχεια απαντήσαμε στις παρακάτω ερωτήσεις: 12

🏠Σπίτι: Μελετώ σελ. 38-38 και Τ.Ε. σελ. 17 ασκ.1

Μαθηματικά: Επαναληπτικές Ασκήσεις (μέρος β’)

Σήμερα ολοκληρώσαμε την επανάληψή μας, κάνοντας στο Βιβλίο της ασκ. 1-2 σελ.38

Την Δευτέρα 6/12 θα γράψουμε Επαναληπτικό! Για να είμαστε πανέτοιμοι μελετάμε όσα έχουμε κάνει σχετικά με:

  • Πολλαπλασιασμός και Διαίρεση με αναλυτικό τρόπο
  • Κάθετο πολλαπλασιασμό και Διαίρεση
  • Προβλήματα
  • Πολλαπλασιασμός και Διαίρεση με το 10,100,1.000

Μαθηματικά 1/12: Επαναληπτικές Ασκήσεις (α’ μέρος)

Μάθημα: Επανάληψη στον πολλαπλασιασμό

Σήμερα ξεκινήσαμε την επανάληψή μας από τον πολλαπλασιασμό. Κάναμε Τ.Ε. σελ. 36-37 ασκ. 2-4-5

🏠Σπίτι: Στο τετράδιο μαθηματικών λύνω τις παρακάτω ασκήσεις

  1. Η Χρυσάνθη βοηθάει τον μπαμπάς της στο περίπτερο. Ο μπαμπάς της πουλάει 70 πρωινές εφημερίδες αι διπλάσιες απογευματινές. Πόσες εφημερίδες πουλάει σε 6 ημέρες;
  2. Κάνω τις πράξεις με τον αναλυτικό τρόπο:

α. 923x9=      β.56x12=        γ. 3.750 x5=

3. Λύνω τις πράξεις κάθετα μαζί με τις επαληθεύσεις τους:

α. 353x27=             β.786x47=

Γλώσσα 1/12: Εθνικό θαλάσσιο πάρκο

Καλό Μήνα!!!

Σήμερα κάναμε ένα διαφορετικό μάθημα στη γλώσσα. Μιλήσαμε για την κατασκευή ενός εθνικού θαλάσσιου πάρκου και τις επιπτώσεις που μπορεί αυτό να έχει στους κατοίκους. (Βιβλίο σελ. 69).

Στη συνέχεια χωριστήκαμε σε ομάδες και επιχειρηματολογήσαμε υπέρ ή κατά της κατασκευής του πάρκου. Η διαδικασία αυτή λέγεται Debate!!!

Θυμηθήκαμε, επίσης, το μπέργκερ της επιχειρηματολογίας.

🏠Σπίτι:

  • Ανάγνωση σελ. 69
  • Κάνω χρονική αντικατάσταση στα ρήματα: πνίγομαι, θα σκάσεις
  • Γράφω την ταυτότητα του ρήματος: ψάξε, απαγορεύεται