ΓΛΩΣΣΑ
ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ.
(Με παρόμοιο τρόπο, όπως στην ΓΛΩ/ΒΜ/Σ. 17 Α1) περιγράψτε ένα παλιό κτίριο ή ένα παλιό αντικείμενο της επιλογής σας, απαντώντας σε ερωτήσεις όπως:
Πού βρίσκεται το κτίριο ή το αντικείμενο;
Πώς είναι (ποια εντύπωση δημιουργεί όταν το βλέπουμε αντικρίζουμε, ποια είναι τα γενικά χαρακτηριστικά της κατασκευής, από τι υλικά είναι φτιαγμένο);
Σε τι χρησίμευε (και αν χρησιμοποιείται και σήμερα);
Πόσο σημαντικό ήταν για τη ζωή των ανθρώπων παλαιότερα;
Ποια συναισθήματα και σκέψεις προκαλεί σήμερα;
Μπορεί να σας βοηθήσει και αυτός ο σύνδεσμος ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ https://learningcornerandcrafts.com/
ΓΛΩΣΣΑ, ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ. Η ίδια όπως και σήμερα (ξανά!) ΓΛΩ/ΒΜ/Σ20
Όποιος αέρας κι αν φυσά, ο μύλος πάντα αλέθει.
Είναι ο καημός του μυλωνά να βάλει ρούχο μαύρο.
Όλοι έχουν την έγνοια τους κι ο μυλωνάς τ’ αυλάκι.
ΓΛΩΣΣΑ, ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ, ΦΥΛΛΑΔΙΟ
Στο Φυλλάδιο που μοιράστηκε στην τάξη, κλίνω τον ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΜΕΛΛΟΝΤΑ & ΑΟΡΙΣΤΟ στα ρήματα στην ενεργητική φωνή.
Το φυλλάδιο είναι διαθέσιμο εδώ.
ΦΥΣΙΚΑ
Εξερευνήστε την έννοια της πυκνότητας στην παρακάτω ΕΦΑΡΜΟΓΗ PHET
https://phet.colorado.edu/el/simulations/density
![](https://blogs.e-me.edu.gr/hive-E1-5O-DIMATH-23-24/wp-content/uploads/sites/330502/2023/10/123-300x160.jpg)