ΤΕΤΑΡΤΗ 7 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2024 ΜΑΘΗΜΑΤΑ

ΓΛΩΣΣΑ Διαβάζω στο σπίτι τα σύντομα κείμενα στο ΓΛΩ/ΒΜ/Σ 12 & 13 για την κατασκευή αυτοσχέδιων μουσικών οργάνων. Ορθογραφία 1 Καρφώνουμε (στο κέντρο) τα καπάκια Ορθογραφία 2 & Ορθογραφία 3 (η ίδια και για τις δυο ομάδες) Καρφώνουμε (στο κέντρο) τα καπάκια, το ένα στην κορυφή του ξύλου μας και τα άλλα αφήνοντας 2-3 εκατοστά […]

ΤΡΙΤΗ 6 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2024 ΜΑΘΗΜΑΤΑ

ΓΛΩΣΣΑ Από ΓΛΩ/ΒΜ/Σ. 10 -11, Α2 & Α3 ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ & ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ Ορθογραφία 1 Η συναυλία κρατάει δυο ώρες περίπου. Ορθογραφία 2  Εμείς οι δυο θα ρυθμίζουμε τον ήχο και τους  φωτισμούς  σ’  όλη  τη  διάρκεια  της  συναυλίας. Ορθογραφία 3 Εμείς οι δυο θα ρυθμίζουμε τον ήχο και τους  φωτισμούς  σ’  όλη  τη  διάρκεια  της  συναυλίας.  […]

ΔΕΥΤΕΡΑ 5 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2024 ΜΑΘΗΜΑΤΑ

ΓΛΩΣΣΑ ΓΛΩ/ΤΕ τεύχος 1/Σ53 ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ & ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ Ορθογραφία 1 Ο Νότης και η Νότα, δίδυμα αδέρφια, κάνουν ένα ταξίδι στη μαγική χώρα της μουσικής. Ορθογραφία 2 Η μουσική όμως είναι πολύ διαφορετική από τον θόρυβο έξω από το παράθυρό σου. Ορθογραφία 3 Η μουσική όμως είναι πολύ διαφορετική από τον θόρυβο έξω από το παράθυρό […]

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 2 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2024 ΜΑΘΗΜΑΤΑ

ΓΛΩΣΣΑ ΓΛΩ/ΤΕ/Σ52.  Σχηματίζω και τα υπόλοιπα ουσιαστικά από τα επίθετα.  Μπορώ να αναζητήσω εδώ την σημασία των λέξεων (και να τη σημειώσω στο βιβλίο μου) ΣΧΟΛΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ   ή ΛΕΞΙΚΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ Επιλέγω 10 λέξεις (από τη ΓΛΩ/ΤΕ/Σ52) και φτιάχνω δικές μου προτάσεις. ΓΛΩ/ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ: Γράφω 3 ευφάνταστες αιτιολογικές προτάσεις συμπληρώνοντας τη φράση “Κύριε, δεν έκανα τα […]