Οι μαθητές/τριες αναζήτησαν και προμηθεύτηκαν φυτά (πχ. κατιφές, καλέντουλα, μέντα, ρίγανη, θυμάρι, λεβάντα, δεντρολίβανο κα) που είναι φιλικά προς τις μέλισσες και τα φύτευσαν στο σχολείο δημιουργώντας έτσι το δικό τους φιλικό κήπο προς τις μέλισσες.
Η παιδαγωγική αξία του σχολικού κήπου ήταν μεγάλη και τα οφέλη, που προέκυψαν από την εμπλοκή των μαθητών/τριών πολλά. Στο καθημερινό σχολικό περιβάλλον ο σχολικός κήπος αποτέλεσε «ζωντανό» εργαστήρι μάθησης προσφέροντας στους/στις μαθητές/μαθήτριες εμπειρίες πραγματικής ζωής καθιστώντας τους συμμέτοχους στη μαθησιακή διαδικασία.
Μέσα από την εργασία στο σχολικό κήπο είδαμε τα παιδιά να αναλαμβάνουν ευθύνες και να ομορφαίνουν το χώρο του σχολείου τους, να φροντίζουν τα φυτά, να τα ποτίζουν, να τα σκαλίζουν, να έχουν αγωνία για την εξέλιξη τους, να περιγράφουν την ανάπτυξή τους, τον τρόπο καλλιέργειας, τη φροντίδα που χρειάζονται, να καταγράφουν αλλαγές. Η λειτουργία του σχολικού κήπου μελισσών έκανε τους/τις μαθητές/τριες ικανούς να αποφεύγουν την κατασπατάληση φυσικών πόρων (κυρίως του νερού), να εκτιμούν την ομορφιά του πρασίνου και τη χρησιμότητα ενός κήπου μελισσών.
Ο/η μαθητής/μαθήτρια, που καλλιεργεί σήμερα στον σχολική κήπο, έχει πολύ περισσότερες πιθανότητες να εξελιχθεί σε έναν/μια ενεργό και συνειδητοποιημένο πολίτη και καταναλωτή.
- ONLINE LAPBOOKS
- Συνεργατικό σύννεφο λέξεων στο menti – Αποτελέσματα