Ελληνικά

Μελέτη του σχεδιασμού με ψηφιακά ”πολυεργαλεία” για τα Μαθηματικά: Η περίπτωση της μετάβασης από το Function Probe στο GeoGebra.

Η παρούσα έρευνα εστιάζει στις σχεδιαστικές επιλογές μιας ομάδας έμπειρων εκπαιδευτικών, που κατασκευάζει στο GeoGebra ένα νέο εργαλείο ώστε να προσομοιάζει χρηστικά και λειτουργικά στο εργαλείο "αυξομείωση" του Function Probe. Η ανάλυση των επιλογών αυτών ανέδειξε δύο διακριτές φάσεις της διαδικασίας σχεδιασμού, κατά τη διάρκεια των οποίων ενεργοποιούται διαφορετικές μορφές γνώσης σε σχεση με το μοντέλο TPACK.

Ολόκληρο το άρθρο παρακάτω:

ΕΝΕΔΙΜ8_ΠΡΑΚΤΙΚΑ_ΤΕΛΙΚΟ-655-663

Αφήστε μια απάντηση