Ελληνικά

Μελέτη Περιβάλλοντος 5/12: Σημαντικά Έργα (μέρος β’)

Στο σημερινό μας μάθημα συνεχίσαμε να μελετάμε διάφορα σημαντικά έργα που έχουν γίνει στην Ελλάδα και για ποιον λόγο είναι τόσο σημαντικά τα έργα αυτά.

Έγιναν: Βιβλίο σελ. 28-29

🏡Σπίτι: Βρίσκω πληροφορίες για την ομαδική εργασία.

Γλώσσα 5/12: Εθνικό θαλάσσιο πάρκο

Σήμερα κάναμε μερικές ακόμη επαναληπτικές ασκήσεις για την ενότητα 4.

Στη συνέχεια κάναμε ένα διαφορετικό μάθημα στη γλώσσα. Μιλήσαμε για την κατασκευή ενός εθνικού θαλάσσιου πάρκου και τις επιπτώσεις που μπορεί αυτό να έχει στους κατοίκους. Ολοκληρώσαμε την ομαδική μας εργασία για το θαλάσσιο πάρκο, κάνοντας έναν Αγώνα Επιχειρηματολογίας ή αλλιώς Debate!!!

Θαλάσσιο Πάρκο Ζακύνθου | Εθνικά Πάρκα

Έγιναν:  Επαναληπτικό 4ης ενότητας και ομαδική εργασία.

🏡Σπίτι:

Μελέτη Περιβάλλοντος 4/12: Σημαντικά Έργα (μέρος α’)

Τι θα αλλάξει στη ζωή των μαθητών; Ποια έργα θεωρούμε σημαντικά; Πώς ένα έργο αλλάζει τη ζωή μας;
Με αυτά τα ερωτήματα ασχοληθήκαμε στο σημερινό μας μάθημα.
Έγιναν: Βιβλίο σελ.27-29
🏡Σπίτι: Κάνω μια ανάγνωση Β.Μ. σελ.29

Μαθηματικά 4/12: Επαναληπτικές Ασκήσεις στις διαιρέσεις

Σήμερα ολοκληρώσαμε την 2η ενότητα κάνοντας ορισμένες επαναληπτικές ασκήσεις.

Έγιναν: Επαναλητπικό στις διαιρέσεις

🏡Σπίτι: Δεν έχουμε εργασίες για το σπίτι.

Γλώσσα 4/12: Επαναληπτικές ασκήσεις ενότητας 4

Στο σημερινό μας μάθημα κάναμε τις επαναληπτικές ασκήσεις της ενότητας 4.

How to improve illustration skills | by Katarzyna Dziaduś | Muzli - Design  Inspiration

Έγιναν: Τ.Ε. σελ. 45-46

🏡Σπίτι: 

  • Β.Μ. σελ. 69 ασκ. 1 (Απαντώ γραπτά στο τετράδιο γραπτού λόγου με burger επιχειρηματολογίας)
  • Β.Μ. σελ. 71 άσκηση
  • άσκηση τετραδίου

 

Ιστορία 3/12: 13. Οι νόμοι του Σόλωνα. Ο Πεισίστρατος γίνεται τύραννος

Επειδή η κατάσταση στην Αθήνα χειροτέρευε, οι ευγενείς έδωσαν εντολή στο Σόλωνα να λάβει µέτρα. O Σόλωνας κατάργησε τα χρέη και έδωσε ελευθερία σε όσους είχαν γίνει δούλοι. O Πεισίστρατος πήρε τους δυσαρεστηµένους πολίτες µε το µέρος του και κατάφερε να γίνει τύραννος. Όταν πέθανε ο Πεισίστρατος, τύραννος έγινε ο γιος του Ιππίας.

Έγιναν: Βιβλίο σελ. 40-41

🏡Σπίτι: 

  • Μελετώ το μάθημα σελ. 40-41
  • Τ.Ε. σελ. 18 ασκ. 1-2

Μαθηματικά 3/12: Διαχειρίζομαι προβλήματα (μέρος γ’)

Στο σημερινό μας μάθημα δουλέψαμε ομαδικά ώστε να λύσουμε ορισμένα ακόμα σύνθετα προβλήματα.

Έγιναν: προβλήματα για ομαδική

🏡Σπίτι: Στο τετράδιο μαθηματικών λύνω το παρακάτω Πρόβλημα

Μαθηματικά 2/12: Διαχειρίζομαι προβλήματα (μέρος β’)

Σήμερα συνεχίσαμε να ασχολούμαστε με σύνθετα προβλήματα.

Έγιναν: Τ.Ε. σελ. 34 ασκ. 1-2 και τετράδιο μαθηματικών (βρίσκω τα μισά)

🏡Σπίτι:

  • Τ.Ε. σελ. 29 ασκ. 7, σελ. 30 ασκ. 2
  • Τετράδιο μαθηματικών: Κάνω τις παρακάτω πράξεις με τη μέθοδο του μάγειρα

α) 112:8=..... β) 153:9=....γ) 133:7=.... δ) 206:2=..... ε) 424:4=....

Εργαστήριο Δεξιοτήτων 2/12: Πλαστική Απειλή

Η πλαστική ρύπανση αποτελεί ένα παγκόσμιο πρόβλημα, που απειλεί τις θάλασσες μας, τα είδη και τον άνθρωπο. Τα πλαστικά διαλύονται πάρα πολύ δύσκολα και αργά στο φυσικό περιβάλλον. Κάποια πλαστικά αντικείμενα όπως η οδοντόβουρτσα μπορεί να χρειαστούν πάνω από 400 χρόνια για να διασπαστούν τελείως. Κατά τη διάσπασή τους μάλιστα, θρυμματίζονται σε μικρότερα κομμάτια γεγονός που κάνει την κατάποσή τους πολύ εύκολη από τα θαλάσσια είδη και πτηνά. Θαλάσσιες χελώνες, φώκιες, είδη ψαριών και πουλιά θανατώνονται ή τραυματίζονται από τα πλαστικά, είτε γιατί μπλέκονται σε αυτά, είτε γιατί τα καταπίνουν.

  • Στη Μεσόγειο τα πλαστικά αποτελούν το 95% των σκουπιδιών που εντοπίζονται στις θάλασσες, τόσο στον βυθό τους, όσο και στις ακτές.
  • Κάθε χρόνο 570.000 τόνοι πλαστικού καταλήγουν στα νερά της Μεσογείου – είναι, δηλαδή, σαν να ρίχνουμε στη θάλασσα 33.800 πλαστικά μπουκάλια το λεπτό.
  • Εκτιμάται ότι περίπου 11.500 τόνοι πλαστικά απορρίμματα καταλήγουν στις ελληνικές θάλασσες ετησίως, ενώ σχεδόν το 70% από αυτά επιστρέφει πίσω στις ακτές μας.
  • Είναι τόσο μεγάλο το πρόβλημα που αν δεν δράσουμε άμεσα, εκτιμάται ότι έως το 2050 θα υπάρχουν περισσότερα πλαστικά στη θάλασσα απ’ ό,τι ψάρια.

Γλώσσα 2/12: Σκουπίδια στη θάλασσα

Σήμερα ήταν μια μέρα αφιερωμένη στην αντιμετώπιση της θαλάσσιας μόλυνσης. Τόσο στη Γλώσσα όσο και στα Εργαστήρια ασχοληθήκαμε με το θέμα αυτό.

Αρχικά, διαβάσαμε ένα σχετικό κείμενο με τίτλο "Σκουπίδια στη θάλασσα".

Στη συνέχεια αφού θυμηθήκαμε τους πρωταγωνιστές μιας πρότασης, μελετήσαμε ποιες προτάσεις ονομάζονται απλές και ποιες σύνθετες.

Έγιναν: Βιβλίο σελ. 66,67,68 και τετράδιο γλώσσας

🏡Σπίτι: