Ελληνικά

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (ΚΑΝΕΠ/ΓΣΕΕ): ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΟΙΝΟΦΥΤΩΝ ΣΤΟ «βήµα» ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ 27/11/2012 ΣΧΟΛ.ΕΤΟΣ 2012-2013

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΟΙΝΟΦΥΤΩΝ ΣΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ 25-29 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2012 

Οι µαθητές των Οινοφύτων στο «βήµα» του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στις 27/11/2012
Η ρύπανση του ποταµού Ασωπού στην «καρδιά» της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Δείτε το οπτικοακουστικό μέσο που πρόβαλαν οι μαθητές στο Ευρωκοινοβούλιο.

ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ

Μαθητές του Γυμνασίου και Λυκείου Οινοφύτων καθώς και του Ελληνικού Σχολείου  των Βρυξελλών βρέθηκαν στο ευρωκοινοβούλιο και ανέπτυξαν τις απόψεις τους και τις ανησυχίες τους για περιβαλλοντικά ζητήματα.

Οι μαθητές επικεντρώθηκαν στο θέμα της μόλυνσης του υδροφόρου ορίζοντα και συγκεκριμένα του ποταμού Ασωπού σε συνδυασμό με την προβολή σχετικού οπτικοακουστικού υλικού.

Η εκδήλωση στις Βρυξέλλες είχε θέμα την «Προστασία του Περιβάλλοντος» την οποία διοργάνωσε ο Ευρωβουλευτής Κ. Πουπάκης με το Κέντρο Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Κ.ΑΝ.Ε.Π.) της Γενικής Συνομοσπονδίας Εργατών Ελλάδος (ΓΣΕΕ), στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν με παρεμβάσεις τους οι Έλληνες Ευρωβουλευτές  μέλη της κοινοβουλευτικής Επιτροπής Περιβάλλοντος Δημόσιας Υγείας και Ασφάλειας των Τροφίμων, Γ. Κουμουτσάκος, Ν. Χρυσόγελος και Θ. Σκυλακάκης.

Την ημερίδα χαιρέτισε ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Κ. Αρβανιτόπουλος, ο οποίος με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αφουγκράστηκε τους προβληματισμούς και τις ανησυχίες των μαθητών, συγχαίροντάς τους για την ελπιδοφόρα πρωτοβουλία τους.

Ο Ευρωβουλευτής  Κ. Πουπάκης, ως οικοδεσπότης, αφού αναφέρθηκε στις δύσκολες στιγμές που διέρχεται η χώρα και η κοινωνία, επαίνεσε το Κ.ΑΝ.Ε.Π., τους μαθητές και τους καθηγητές για την προσπάθειά τους, δίνοντας έμφαση στο ότι στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο πρέπει να φτάνει η φωνή της νεολαίας και τα προβλήματα της.

Ο Μ. Κουρουτός, Γραµµατέας Εκπαίδευσης της ΓΣΕΕ και ∆/νων Σύµβουλος του ΚΑΝΕΠ/ΓΣΕΕ, επισήµανε την προστιθέµενη αξία της πολυδιάστατης παρέµβασης του κόσµου της µισθωτής εργασίας στην εκπαιδευτική πραγµατικότητα και την ανάγκη ενδυνάµωσης της διασύνδεσης µεταξύ των σχολικών µονάδων, των κοινωνικών εταίρων και των τοπικών κοινωνιών που µπορεί να επιφέρει πολλαπλασιαστικά οφέλη στην αναβάθµιση του Εκπαιδευτικού µας Συστήµατος και την ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής. Παράλληλα, υποστήριξε πως οι «Ζώνες Εκπαιδευτικής Ανισότητας», που συνεχώς αυξάνονται, πρέπει να καταστούν -εδώ και τώρα- σε «Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας» µε τη γόνιµη συµβολή και συνδροµή του Οργανωµένου Συνδικαλιστικού Κινήµατος και της Κοινωνίας των Πολιτών επισηµαίνοντας χαρακτηριστικά πως οι «∆ράσεις ευαισθητοποίησης της εκπαιδευτικής κοινότητας από τους Κοινωνικούς Εταίρους, µε αξιοποίηση της εµπειρίας του εκπαιδευτικού στην τάξη, στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς είναι ένα κρίσιµο και
χρήσιµο εργαλείο που οφείλουµε να αξιοποιήσουµε στο ακέραιο, ώστε να απελευθερώσουµε τη µεγάλη δυναµική της εκπαιδευτικής κοινότητας. Οι µαθητές σήµερα µας έδειξαν το δρόµο…”