Ελληνικά

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ΜΕ Ε.Δ.Υ.-Σ.Δ.Ε.Υ. Α’/ΘΜΙΑΣ ΒΑΘΜΙΔΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ (ΙΕΡΑ ΠΟΛΗ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ, 22-06-2026)

22-06-2026

Σήμερα 22-06-2026 πραγματοποιήθηκε συνάντηση εργασίας και αποτίμησης του έργου των ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών των ΕΔΥ με έδρα ΣΔΕΥ Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, με στόχο την ανταλλαγή εμπειριών, την ανάδειξη καλών πρακτικών και την καταγραφή των προκλήσεων που αντιμετώπισαν

κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

Συζητήσαμε το έργο που υλοποιήθηκε στις σχολικές μονάδες,

τις παρεμβάσεις που πραγματοποιήθηκαν, τις δυσκολίες που προέκυψαν,

αλλά και τις δυνατότητες περαιτέρω ενίσχυσης της συνεργασίας μας.

Ως Προϊσταμένη του ΚΕΔΑΣΥ αισθάνομαι ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση για την εξαιρετική συνεργασία που αναπτύξαμε. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί των ΕΔΥ αποτελούν πολύτιμους συνεργάτες του ΚΕΔΑΣΥ και έναν ουσιαστικό συνδετικό κρίκο με τις σχολικές μονάδες. Είναι οι άνθρωποι που βρίσκονται καθημερινά στην πρώτη γραμμή, καταγράφουν ανάγκες, αφουγκράζονται τις δυσκολίες της σχολικής κοινότητας και συμβάλλουν καθοριστικά στην έγκαιρη υποστήριξη μαθητών, οικογενειών και εκπαιδευτικών.

Θερμές ευχαριστίες σε όλους και όλες για την επαγγελματική συνέπεια, την αφοσίωση και τη σημαντική συμβολή σας στο κοινό μας έργο και της συνολικής προσπάθειας του ΚΕΔΑΣΥ

για την υποστήριξη της εκπαιδευτικής κοινότητας. 

 

Η Αν. Προϊσταμένη

του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλοακαρνανίας

Αγοραστού Β. Ευαγγελία

Αφήστε μια απάντηση