Ελληνικά

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

26-06-2026
Η Υπηρεσία μας θα παραμείνει ανοιχτή έως
και τις 10-07-2026
Με έναν όμορφο αποχαιρετιστήριο καφέ κλείσαμε μια απαιτητική σχολική χρονιά.
Ως Προϊσταμένη του ΚΕΔΑΣΥ, ευχαριστώ θερμά όλο το προσωπικό
για τον επαγγελματισμό, την υπευθυνότητα, την αντοχή και την αφοσίωση που επέδειξε σε μια χρονιά γεμάτη προκλήσεις.
Οι στιγμές που μοιραζόμαστε, πέρα από τις επαγγελματικές μας υποχρεώσεις,
υπενθυμίζουν τη σημασία της ανθρώπινης επικοινωνίας και της συνεργασίας.
Σας εύχομαι ένα όμορφο και ξεκούραστο καλοκαίρι, με υγεία και δύναμη
και με την ίδια διάθεση για συνεργασία και προσφορά για την νέα σχολική χρονιά!
Η Αν. Προϊσταμένη
του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλ/νίας
Αγοραστού Β. Ευαγγελία

Αφήστε μια απάντηση