Ελληνικά

Η 5η Οκτωβρίου/Παγκόσμια Ημέρα των Εκπαιδευτικών, που καθιερώθηκε το 1994 από την UNESCO, τιμά τους δασκάλους και όλους τους εκπαιδευτικούς παγκοσμίως για τη σημαντική τους συνεισφορά στην κοινωνία.

Είναι μια ημέρα που αναγνωρίζει τον ανεκτίμητο ρόλο που διαδραματίζουν στην ανάπτυξη των μαθητών και στη διαμόρφωση του μέλλοντος.

Ο Εκπ/κός θα πρέπει βέβαια να θυμάται πάντα ότι ο πυρήνας της αποστολής του παραμένει ο ίδιος: να μεταδώσει το φως, γιατί όπως ο Δάντης το διατύπωσε:

«Αν δώσεις στους ανθρώπους φως, θα βρουν μόνοι τους τον δρόμο».

 

Ερώτημα προς το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλοακαρνανίας: Πώς θα λειτουργήσουν τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ενόψει αυτοδιοικητικών εκλογών?

Πώς θα λειτουργήσουν τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ενόψει αυτοδιοικητικών εκλογών? 

03-10-23

Προσλήψεις 2.026 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) για το διδακτικό έτος 2023-2024

Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοινώνεται ότι προσλαμβάνονται 2.026 μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ ως προσωρινοί αναπληρωτές με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου πλήρους ωραρίου για το διδακτικό έτος 2023-2024 ως εξής:

Στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης  (ΣΜΕΑΕ) → 604

Στην Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη (παράλληλη) → 1.263

Στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) → 37

Στα Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) στα ΚΕΔΑΣΥ → 74

Στις Τάξεις Υποδοχής ΖΕΠ → 48

Οι προσλαμβανόμενοι/ες οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία από την Tρίτη 10 Οκτωβρίου έως και την Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2023.

Στην διεύθυνση www.minedu.gov.gr/anaplirotes έχουν αναρτηθεί πληροφορίες και διευκρινίσεις

επί της διαδικασίας τοποθέτησης σε σχολικές μονάδες και ανάληψης υπηρεσίας.

Το αρχείο με τα ονόματα ΕΔΩ

 

 Προσλήψεις 10.753 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και στην Γενική Εκπαίδευση ως προσωρινών αναπληρωτών, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για το διδακτικό έτος 2023-2024.

Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοινώνεται ότι για το διδακτικό έτος 2023-2024 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές :

Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση:

(α) 4.977 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ), και

(β) 3.128 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στην Γενική Εκπαίδευση.

Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση:

(α) 1.278 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ),

(β) 1.276 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στην Γενική Εκπαίδευση, και

(γ) 91 εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ79.01 και ΤΕ16 σε Μουσικά Σχολεία για τη διδασκαλία μουσικών ειδικεύσεων.

Επιπλέον, διατέθηκαν για πρόσληψη στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων, με απόφαση του οικείου Διοικητικού Συμβουλίου, τρεις (3) προσωρινοί αναπληρωτές κλάδων ΠΕ04.01 και ΠΕ86.

Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία από την Τρίτη 10 έως και την Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2023.

Επί της διαδικασίας τοποθέτησης σε σχολικές μονάδες (για τις περιπτώσεις που απαιτείται) και ανάληψης υπηρεσίας, οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να ανατρέξουν στην διεύθυνση www.minedu.gov.gr/anaplirotes όπου έχουν αναρτηθεί οι απαραίτητες πληροφορίες και διευκρινίσεις.

Προσλήψεις_Μουσικά_20231003_int

Προσλήψεις_ΣΜΕΑΕ_ΠΕ_20231003_ΙΝΤ

Προσλήψεις_ΕΑΕ_ΔΕ_20231003_int

Προσλήψεις_Γενικής_ΔΕ_20231003_int

Προσλήψεις_Γενικής_ΠΕ_20231003_int

Από την Ημερίδα με θέμα «Τεχνητή Νοημοσύνη και Αυτισμός» - 24 Φεβρουαρίου 2023

Constantinos Daskalakis Professor of Electrical Engineering and Computer Science, a member of the Computer Science and Artificial Intelligence Laboratory MIT

Η Γενική Γραμματεία Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και το Υπουργείο Υγείας, στο πλαίσιο της υλοποίησης δράσεων διάχυσης πληροφορίας για τις προηγμένες τεχνολογίες, διοργάνωσαν, (24/02/2023, στο Athens Marriott Hotel, στην αίθουσα Corfu) υπό την αιγίδα της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, την Ημερίδα με θέμα

«Τεχνητή Νοημοσύνη και Αυτισμός»

Στόχος της Ημερίδας: η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού, ειδικών κοινωνικών ομάδων και της επιστημονικής κοινότητας, αναδεικνύοντας τον κομβικό ρόλο της Τεχνητής Νοημοσύνης στον ψηφιακό μετασχηματισμό της κοινωνίας, με χρήση πρωτοποριακών μεθόδων σε διαφορετικούς τομείς εφαρμογής, όπως αυτός του διάχυτου αναπτυξιακού φάσματος – αυτισμού.

https://aiforautism.gr/

Επιστροφή στο σχολείο μετά από μια φυσική καταστροφή: Κατευθύνσεις από το Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας του Τμήματος Ψυχολογίας του Ε.Κ.Π.Α. 

Κατευθύνσεις για την επιστροφή στο σχολείο και στην τάξη μετά από την εμπειρία μιας φυσικής καταστροφής, με αφορμή τις πλημμύρες στη Θεσσαλία και άλλες περιοχές της χώρας, κοινοποίησε το Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας του Τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ).

ΕΝΤΥΠΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Ε.Κ.Π.Α. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ Σεπτέμβριος 2023

Πηγή:

Δημιουργία Συννεφόλεξου ”Λογοθεραπεία” με Εφαρμογές Η/Υ

Τι είναι το Συννεφόλεξο

 ‘’Συννεφόλεξο’’ είναι η δημιουργία μιας εικόνας (σύννεφου) στην οποία παρουσιάζονται οι λέξεις που εμφανίζονται σε ένα κείμενο. Μάλιστα αυτές που περιέχονται πιο συχνά στο κείμενο εμφανίζονται με μεγαλύτερο μέγεθος γραμματοσειράς στην εικόνα σε σχέση με τις υπόλοιπες λέξεις.

Εφαρμογές Η/Υ

Υπάρχουν πολλές εφαρμογές για τη δημιουργία ‘’Συννεφόλεξωυ’. ’Παρακάτω θα παρουσιαστεί η εφαρμογή Wordart. Το ’’Συννεφόλεξο’’ που θα δημιουργηθεί μπορούμε να το κοινοποιήσουμε, να το εκτυπώσουμε ή να το <<κατεβάσουμε>> σε μορφή εικόνας PNG ή JPEG. Οι επιλογές αυτές διατίθενται δωρεάν.

Παιαγωγική Αξιοποίηση στην Τάξη-Περίπτωση Καταιγισμού Ιδεών (Ιδεοθύελλας)

Ζητάμε από τους μαθητές να αναφέρουν λέξεις-κλειδιά σχετικές με το υπό συζήτηση θέμα π.χ. ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ. Οι απαντήσεις τους καταγράφονται στην Εφαρμογή Η/Υ και δημιουργείται ένα ‘’Συννεφόλεξο’’ με βάση αυτές. Ακολουθεί συζήτηση στην Ολομέλεια της Τάξης για τις προτάσεις. Στο τέλος του μαθήματος θα μπορούσε να δημιουργηθεί ένα δεύτερο ‘’Συννεφόλεξο’’ για την ίδια θεματική με σκοπό τη σύγκρισή του με το πρώτο. Έτσι, θα αντιληφθούν ποιες νέες γνώσεις κατέκτησαν!

                                 Πηγή Βίντεο E-philologist

Πανελλαδική Σχολική Σκυταλοδρομία «Τρέχω για το ΕΥ»

Στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Αθλητισμού, καλούνται τα Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια σχολεία όλης της χώρας να συμμετάσχουν στην πανελλαδική σχολική σκυταλοδρομία που θα πραγματοποιηθεί στις 23-30 Σεπτεμβρίου 2023, με θέμα
«Τρέχω για το ΕΥ» (ΕΥζειν-ΕΥτυχία-ΕΥσυνειδησία-ΕΥαγωνίζεσθαι-ΕΥρωστία-ΕΥημερία-ΕΥθύνη- ΕΥγένεια).
Διαβάστε περισσότερα 

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ 2023-24

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΥΠΑΙΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ 2023-24

Πηγή: Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.

2ο “Greek Code Week Hackathon” για Μαθητές/τριες

To “Greek Code Week Hackathon 2023” έρχεται για 2η χρονιά Ελλάδα στις 23 και 24 Σεπτεμβρίου 2023! Το Hackathon απευθύνεται σε μαθητές 15-19 ετών και συνδιοργανώνεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τους Έλληνες Πρέσβεις της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Προγραμματισμού (EU Code Week Ambassadors).

Για ακόμη μια φορά, η χώρα μας είναι ανάμεσα στις 6 χώρες που επέλεξε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή για να διοργανώσουν το 2ο Hackathon της EU Code Week. Το Hackathon είναι ένας διαγωνισμός διάρκειας 24 ωρών (σε 2 ημέρες), όπου μαθητές ηλικίας 15-19 ετών καλούνται να δώσουν λύση σε ένα πραγματικό πρόβλημα, αξιοποιώντας τις γνώσεις τους στον προγραμματισμό και την ικανότητα τους στην εύρεση καινοτόμων τεχνολογικών λύσεων.

Ποιος και πώς μπορεί να δηλώσει συμμετοχή;

Το Hackathon είναι ανοιχτό σε:

  • Μαθητές/τριες ηλικίας 15-19 ετών.
  • Νέους και νέες που έχουν τελειώσει το Λύκειο τον Ιούνιο του 2023.

Οι ενδιαφερόμενοι δηλώνουν συμμετοχή σε ομάδες των 3 έως 5 ατόμων. Σε περίπτωση που κάποιος δεν έχει τη δυνατότητα να σχηματίσει ομάδα και επιθυμεί να συμμετάσχει, μπορεί να δηλώσει συμμετοχή ατομικά και να σχηματίσει ομάδα διαδικτυακά με άλλους μεμονωμένους συμμετέχοντες την πρώτη μέρα του Hackathon. Οι συμμετέχουσες ομάδες ενθαρρύνονται να διασφαλίσουν στο μέτρο του δυνατού την ισορροπία των φύλων. Κάθε ομάδα πρέπει να ορίζει τουλάχιστον έναν προγραμματιστή, έναν σχεδιαστή και έναν παρουσιαστή (pitcher). Κατά την διάρκεια του διαγωνισμού όλες οι ομάδες θα έχουν την ίδια πρόσβαση σε πόρους, μέντορες και τεχνογνωσία για να ολοκληρώσουν την πρόκληση που τους δόθηκε.

Θέμα του "Greek Code Week Hackathon 2023" είναι η αντιμετώπιση ενός προβλήματος που δεν αφορά μόνο τη χώρα μας αλλά και πολλές χώρες παγκοσμίως, της ανακύκλωσης τροφίμων και φαρμάκων. Για την επίλυση του προβλήματος αυτού, οι ομάδες θα διαγωνιστούν διαδικτυακά.

Χρόνος διεξαγωγής

Έπαθλο

Η νικήτρια ομάδα θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στις Βρυξέλλες, όπου θα διαγωνιστεί με τις νικήτριες ομάδες από τις υπόλοιπες 5 χώρες που θα τρέξουν αντίστοιχα Hackathons. Τα έξοδα θα επιβαρύνουν την EU Code Week.

Περισσότερες πληροφορίες

Επικοινωνίαcodeweek.gr@gmail.com

Πηγή:

Π.Σ.Δ.

Eίσοδος Eλεύθερη

Πηγή: Ε.Φ.Α.