Ελληνικά

Ν. 5082/2024 “Ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και άλλες επείγουσες διατάξεις”.

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Α 9/19-1-2024 ο νόμος 5082/2024

“Ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και άλλες επείγουσες διατάξεις”. 

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΟΜΕΝΟ Φ.Ε.Κ. ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Φ.Ε.Κ. Αρ. 9 19.01.2024 ΝΟΜΟΣ 5082

Ανοικτό Μητρώο Εκπαιδευτικών: Πρόσκληση για εγγραφή – Μαζί για την Εκπαίδευση

Μαζί για την Εκπαίδευση Ανακοίνωση Ι.Ε.Π. και Πρόσκληση Εγγραφής

Καλούνται εκπαιδευτικοί που υπηρετούν ή έχουν υπηρετήσει σε σχολικές μονάδες της δημόσιας ή ιδιωτικής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να υποβάλουν αίτηση εγγραφής στο Ανοικτό Μητρώο Εκπαιδευτικών, για συμμετοχή αμισθί σε Ομάδες Εργασίας του ΙΕΠ,

που θα συγκροτούνται για την πραγματοποίηση επί μέρους δράσεων του φορέα.

Η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων ξεκινά στις 18/01/2024 και ώρα 13:00

και η πρώτη φάση υποβολής αιτήσεων λήγει στις 20/03/2024 και ώρα 13:00.

Φ.Ε.Κ. Κανονισμός λειτουργίας Δ.ΙΕΚ Ειδικής Αγωγής της Γενικής Γραμματείας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β 158/13-1-2023 ο Ειδικός Κανονισμός Λειτουργίας Δημοσίων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) Ειδικής Αγωγής

που υπάγονται

στη Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης

(ΓΓΕΕΚ και ΔΒΜ) του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ

ΦΕΚ 158 13.01.2023 Ειδικός Κανονισμός Λειτουργίας Δημοσίων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης Ειδικής Αγωγής

Ανακαλύψτε τους πολιτικούς, τους αγωνιστές, τους λογοτέχνες και καλλιτέχνες,

τους στρατιωτικούς και φιλέλληνες που σφράγισαν την ελληνική ιστορία.

Αναζητήστε με ιδιότητα ή όνομα και βρείτε τεκμήρια που συνδέονται με τις ιστορικές προσωπικότητες του ελληνισμού.

 https://www.searchculture.gr/aggregator/persons/search

SearchCulture.gr

Οδηγίες Ε.Ο.Δ.Υ. για τη Μείωση Μετάδοσης Λοιμώξεων του Αναπνευστικού στο Σχολικό Περιβάλλον

04.01.2024

Για να μειωθεί ο κίνδυνος μετάδοσης των λοιμώξεων του αναπνευστικού (λοιμώξεις από τον ιό SARS-CoV-2, γρίπη κ.α.) στο σχολικό περιβάλλον συστήνεται η τήρηση βασικών μέτρων από καθηγητές, μαθητές και λοιπό προσωπικό:

  • Τακτικό πλύσιμο των χεριών: Όταν τα χέρια είναι εμφανώς λερωμένα (σαπούνι και νερό) Πριν και μετά:  Την προετοιμασία ή χορήγηση γεύματος  Το γεύμα  Τη χρήση της τουαλέτας Το πλύσιμο των χεριών με υγρό σαπούνι και νερό, για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα, θα ακολουθείται από προσεκτικό στέγνωμα με χάρτινες χειροπετσέτες μιας χρήσης και απόρριψή τους στους κάδους απορριμμάτων. Εναλλακτικά, συστήνεται η εφαρμογή αλκοολούχου αντισηπτικού διαλύματος.
  • Καλός αερισμός των εσωτερικών χώρων διδασκαλίας. Συστήνεται να ανοίγονται τα παράθυρα τακτικά για τη βελτίωση του αερισμού.
  • Αποφυγή ανεπαρκώς αεριζόμενωνχώρων με συνωστισμό ατόμων (π.χ. διάδρομοι, σκάλες, χρήση ασανσέρ)
  • Αποφυγή συγκεντρώσεων πολλών ατόμων – τήρηση φυσικών αποστάσεων
  • Αποφυγή αγγίγματος προσώπου, μύτης, ματιών και στόματος και πλύσιμο των χεριών καλά πριν και μετά από αυτό
  • Βήχας ή φτέρνισμα στον αγκώνα ή σε χαρτομάντιλο. Αν χρησιμοποιηθεί χαρτομάντιλο, θα πρέπει να πεταχτεί προσεκτικά μετά από μία μόνο χρήση και να ακολουθήσει πλύσιμο των χεριών.
  • Εάν κάποιος/α μαθητής/τρια παρουσιάζει συμπτώματα λοίμωξης του αναπνευστικού (πονόλαιμο, βήχα, καταρροή) ή έχει θετικό αποτέλεσμα εργαστηριακού ελέγχου για αναπνευστικό παθογόνο όπως SARS-CoV-2, ιό γρίπης ή RSV, συστήνεται να παραμένει στο σπίτι και να περιορίσει τις επαφές του με άλλα άτομα.
  • Η παραμονή στο σπίτι συστήνεται μέχρι την υποχώρηση ή βελτίωση των συμπτωμάτων και την ολοκλήρωση τουλάχιστον 24 ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών σκευασμάτων).

 

Πηγή:

Οδηγίες για τη Μείωση Μετάδοσης Λοιμώξεων του Αναπνευστικού στο Σχολικό Περιβάλλον - Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας (eody.gov.gr)

Ορισμός μελών Ομάδων Δράσης για Πρόληψη και Αντιμετώπιση της Ενδοσχολικής Βίας και Εκφοβισμού ΠΔΕ Δυτ. Ελλάδας 11591 ΕΞ 2023 14-12-2023.pdf

Ζούμε αρμονικά μαζί Σπάμε τη σιωπή

NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 5029 Φ.Ε.Κ.55 10 03 2023.pdf

Αποφάσεις τροπ. συγκρότησης Ε.Δ.Υ. των Σ.Δ.Ε.Υ. του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλ/νίας (29-12-2023)

2η τροποποίηση_εδυ αιτωλ_πε

2η τροποποίηση_εδυ αιτωλ_δε

Ευτυχισμένο νέο έτος 2024 για όλους τους ανθρώπους!

Όπως κάθε χρόνο, η ΕΡΤ1 μεταδίδει και φέτος ανήμερα την Πρωτοχρονιά, Δευτέρα 1η Ιανουαρίου 2024, στις 12:15, την καθιερωμένη Πρωτοχρονιάτικη Συναυλία της Φιλαρμονικής Ορχήστρας της Βιέννης, σε απευθείας δορυφορική σύνδεση με την Αίθουσα Musikverein.

Για τους ακροατές του Ραδιοφώνου, η συναυλία θα μεταδοθεί απευθείας και από το 

Τρίτο Πρόγραμμα, στους 90,9 ή 95,6 και ταυτόχρονα στο

 www.ertecho.gr

Νέα Περίοδος Επιμόρφωσης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε.

Συνεχίζονται οι επιμορφωτικές δράσεις για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών στην διδακτική πράξη, 

με νέα επιμορφωτική περίοδο που θα αφορά στην Επιμόρφωση Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε..

Στις αρχές Δεκεμβρίου δημοσιεύτηκε η σχετική Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος προς τα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης (Κ.Σ.Ε.), για την υλοποίηση των επιμορφωτικών προγραμμάτων, ενώ οι εκπαιδευτικοί θα κληθούν να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής εντός του Ιανουαρίου 2024.

Η Επιμόρφωση Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. συνιστά εισαγωγική επιμόρφωση σε θέματα εκπαιδευτικής αξιοποίησης Τ.Π.Ε. και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όλων των κλάδων και ειδικοτήτων, ενώ μέχρι σήμερα, έχουν συμμετάσχει σε αυτή, περισσότεροι από 30.000 εκπαιδευτικοί σε όλη τη χώρα. Ακολουθείται από την Επιμόρφωση Β2 επιπέδου Τ.Π.Ε., η οποία συνιστά προχωρημένη επιμόρφωση για την αξιοποίηση και εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη

και ολοκληρώνει τις σχετικές γνώσεις και ικανότητες των εκπαιδευτικών.

Το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. έχει διάρκεια 36 ώρες και υλοποιείται σε 12 εβδομάδες, ανά «συστάδα» ομοίων ή «συναφών» κλάδων εκπαιδευτικών (σε 13 διακριτές «συστάδες» κλάδων εκπαιδευτικών, στις οποίες εντάσσονται όλοι οι κλάδοι και ειδικότητες εκπαιδευτικών). Υλοποιείται με βάση το «μεικτό μοντέλο» επιμόρφωσης ώστε να δίνεται η δυνατότητα συμμετοχής σε όλους τους εκπαιδευτικούς, ανεξαρτήτως του τόπου διαμονής και απασχόλησής τους, δηλαδή με συνδυασμό, κατά περίπτωση, ενός αριθμού δια ζώσης συνεδριών που λαμβάνουν χώρα σε Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης (Κ.Σ.Ε.), σύγχρονων εξ αποστάσεως συνεδριών με χρήση ειδικής πλατφόρμας σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και

διαχείρισης εικονικής τάξης, καθώς και ασύγχρονων εξ αποστάσεως δράσεων.

Στο ανανεωμένο περιεχόμενο της επιμόρφωσης περιλαμβάνονται: εισαγωγή στην εκπαιδευτική αξιοποίηση Τ.Π.Ε., εργαλεία - περιβάλλοντα που ενθαρρύνουν τη συνεργατικότητα και τη συμμετοχικότητα στην εκπαιδευτική διαδικασία, εκπαιδευτικές πλατφόρμες και αποθετήρια, εκπαιδευτικά κοινωνικά δίκτυα, περιβάλλοντα παρουσίασης και σύγχρονα λογισμικά γενικής χρήσης, θέματα εκπαιδευτικής αξιοποίησης διαδραστικών πινάκων, ασφάλειας διαδικτύου και ψηφιακής πολιτειότητας, καθώς και εκπαιδευτικές δραστηριότητες με αξιοποίηση των παραπάνω. Επίσης, περιλαμβάνονται θέματα που άπτονται των τεχνολογικών και παιδαγωγικών εξελίξεων, όπως οι αναδυόμενες τεχνολογίες (Τεχνητή Νοημοσύνη – AI, Εικονική/Επαυξημένη Πραγματικότητα – VR/AR, Internet of Things – IoT, Robotics κ.α.) και οι σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις (STEAM κ.α.).

Για άμεση ενημέρωση, διευκρινίσεις, καθώς και άλλες λεπτομέρειες σχετικά με τις διαδικασίες της Πρόσκλησης και τη διεξαγωγή των προγραμμάτων, οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να επισκέπτονται την Πύλη Ενημέρωσης της Επιμόρφωσης, στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://e-pimorfosi.cti.gr

ώστε να παρακολουθούν τις ανακοινώσεις και τις συχνές ερωτήσεις που δημοσιεύονται εκεί ή/και να υποβάλλουν τυχόν ερωτήματα, ηλεκτρονικά, στην υπηρεσία υποστήριξης Help Desk της Πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη (Επιμόρφωση Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε.)/ Β’ κύκλος», ΕΠ ΑΝΑΔ-ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2014-2020.

Digital education content in the EU, State of play and policy options : final report

The study aimed to understand the current state of play for digital education content across Europe, and to assist the European Commission with identifying possible areas for EU intervention. The scope included Early Childhood Education and Care (ECEC), Primary and Secondary Education, including Vocational Education and Training (VET), and Higher Education (HE). The specific objectives were to: a) Produce an in-depth analysis of the supply and demand of digital educational content. b) Develop up-to-date definitions and related terminology that can be shared and used by stakeholders. c) Identify and define technological, legal and any other relevant contextual bottlenecks. d) Identify key challenges for the development of a robust digital education content framework at EU level. 

View more

Published: 2023

Publications Office of the EU