Ελληνικά

Τα μέλη του Συλλόγου Εκπαιδευτικού Προσωπικού του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλ/νίας είχαν, σήμερα Τρίτη 28 Ιουνίου 2022,

συνάντηση εργασίας με την τριμελή επιτροπή του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτικής Ελλάδας,

αποτελούμενη από τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου (ΣΕΕ) Ειδικής Αγωγής & Ενταξιακής Εκπαίδευσης κ. Δημήτρη Ζησιμόπουλο,

τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70 κ. Γ. Κονιδάρη και τη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ78 κ. Α. Γεωργούση,

αρμόδια για την παρακολούθηση της υλοποίησης του
προγραμματισμού δράσης και την παιδαγωγική και επιστημονική εποπτεία των
ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Π.Δ.Ε. Δυτικής Ελλάδας

28-06-22

Ανακοίνωση βαθμολογιών Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ 2022

 

https://www.minedu.gov.gr/news/52639-28-06-22-anakoinosi-vathmologion-panelladikon-eksetaseon-gel-kai-epal-2022

Το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλ/νίας είχε σήμερα Δευτέρα 27/06, στο 2ο Γυμνάσιο της Ιεράς Πόλεως, προγραμματισμένη συνάντηση εργασίας

''Δράσεις, Προγραμματισμός Δράσεων για το επόμενο σχολικό έτος''

με όλους και όλες τους/ις εξαιρετικούς/ες συναδέλφους

ΠΕ23 & ΠΕ30 από τις Επιτροπές Διεπιστημονικής Υποστήριξης (Ε.Δ.Υ.)

των Σχολικών Μονάδων της Γενικής & Επαγγελματικής Εκπ/σης του Νομού μας!

Το έργο που παρήγαγαν φέτος είναι υπερπολύτιμο και από καρδιάς τους ευχαριστούμε πολύ όπως

οι γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικοί!!🙏

Συμμετοχή εκπαιδευτικών του 1ου Ειδικού Δ.Σ Αγρινίου και του 9ου Δ.Σ. Αγρινίου σε πρόγραμμα eΤwinning |

Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας (sch.gr)

Σχετικά με την προθεσμία για την ολοκλήρωση παρακολούθησης των μαθημάτων της α΄, β΄ και γ΄ φάσης επιμόρφωσης

στο πλαίσιο της ασύγχρονης επιμόρφωσης για την ειδική και ενταξιακή εκπαίδευση της Πράξης

«Καθολικός σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5001313,

μέσω της πλατφόρμας iepX του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ενημερώνεστε ότι η εν λόγω πλατφόρμα θα παραμείνει ανοικτή για τους/τις επιμορφούμενους/ες

μέχρι 20 Σεπτεμβρίου 2022.

Δημοσιεύθηκε η υπ. αριθμ.73383/Δ3/15-6-2022 Εγκύκλιος προϋποθέσεων και διαδικασιών:
α) για την έγκριση παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης,
β) για την έγκριση στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και
γ) για την έγκριση στήριξης από Σχολικό Νοσηλευτή, μαθητών/τριών για το διδακτικό έτος 2022-2023.

Ενημερωτικές Συναντήσεις του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλ/νίας με Παιδικούς Σταθμούς του Νομού μας

Σύμφωνα με το άρθρο 229, παρ. 2 του Ν. 4823/2021

για τους μαθητές/τριες, που πρόκειται να φοιτήσουν στο νηπιαγωγείο

και από σχετική ιατρική γνωμάτευση προκύπτει

η ανάγκη λήψης μέτρων πρώιμης εκπαιδευτικής και υποστηρικτικής παρέμβασης, οι γονείς/κηδεμόνες τους δύνανται να υποβάλουν αίτηση στο αρμόδιο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.

για τη διερεύνηση και αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και ψυχοκοινωνικών αναγκών των μαθητών.

Κατόπιν τούτων και μετά από ενημερωτική συνάντηση (24-01-2022) από την Υπηρεσία μας (Διεπιστημονική Ομάδα Προσχολικής Αγωγής)

μέσω της πλατφόρμας Webex,

ακολούθησαν επισκέψεις σε Παιδικούς Σταθμούς στο Ευηνοχώρι (06.06.2022), στο Αιτωλικό (07.06.2022), στο Νεοχώρι (08.06.2022), στην Κατοχή (09.06.2022) και στο Μεσολόγγι (10.06.2022)

Διεπιστημονική Ομάδα του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ Αιτωλ/νίας
(Ψυχολόγοι & Κοινωνική Λειτουργός)
πραγματοποίησε
Συνάντηση Εργασίας με Επιστημονική Ομάδα του Πολυδύναμου Κέντρου Αγρινίου, στο Αγρίνιο, την Πέμπτη 09/06/2022
για θέματα που αφορούν και τις 2 Δομές
Πηγή Φωτογραφιών:
ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλοακαρνανίας & Πολυδύναμο Κέντρο Αγρινίου