Updated on 7 Ιουνίου, 2023
Ενημέρωση από το Υπουργείο Εσωτερικών προς όλους τους χρήστες του Μητρώου Ανθρωπίνου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου

ΥΠ.ΕΣ. 31.05.2023 Χρήση Κωδικών Δημόσιας Διοίκησης
Ενημέρωση από το Υπουργείο Εσωτερικών προς όλους τους χρήστες του Μητρώου
Ανθρωπίνου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου ότι ο τρόπος πρόσβασής τους στην
εφαρμογή αλλάζει και εις το εξής θα πραγματοποιείται με τη
χρήση Κωδικών Δημόσιας Διοίκησης.
Όλοι/ες οι υπάλληλοι που δεν διαθέτουν Κωδικούς Δημόσιας
Διοίκησης πρέπει να προβούν στην
έκδοση των προσωπικών τους κωδικών δημόσιας διοίκησης μέσω
του ακόλουθου υπερσυνδέσμου, προκειμένου να διατηρήσουν την
Μεταβατικά και μέχρι την 30/9/2023 θα διατηρηθεί η πρόσβαση και με
κωδικούς Taxisnet και με Κωδικούς Δημόσιας Διοίκησης
και μετά το πέρας τηςσυγκεκριμένης ημερομηνίας η πρόσβαση θα πραγματοποιείται αποκλειστικά και μόνο με τη χρήση των Κωδικών Δημόσιας Διοίκησης.
Πηγή:
ΥΠ.ΕΣ.
Updated on 6 Ιουνίου, 2023
World Environment Day 2023 (the theme of the 5 June event will be on solutions to plastic pollution!)
United Nations Environment Programme
Updated on 4 Ιουνίου, 2023

2.6.2023 ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ Υ.ΠΑΙ.Θ. ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ 2023-2024
Καλούνται οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.), οι Δευτεροβάθμιες Επιτροπές Διεπιστημονικής Αξιολόγησης (Δ.Ε.Δ.Α)/ Ειδικές Διαγνωστικές Επιτροπές Αξιολόγησης (Ε.Δ.Ε.Α.), οι Διευθυντές/ντριες, Προϊστάμενοι/ες των δημόσιων σχολικών μονάδων και οι γονείς των μαθητών/τριών για την εφαρμογή των ακόλουθων οδηγιών όπως και των επισημάνσεων του Κεφαλαίου Γ΄
σχετικά με την υποβολή και την τεκμηρίωση των αιτημάτων:
α) έγκρισης παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης,
β) έγκρισης στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) και
γ) έγκρισης στήριξης από Σχολικό Νοσηλευτή, μαθητών/τριών
για το διδακτικό έτος 2023- 2024.
Updated on 1 Ιουνίου, 2023
«Ο χρόνος μου μπροστά στην οθόνη»: Σημαντική Ημερίδα για τη χρήση του διαδικτύου από παιδιά και εφήβους από το 1ο Σ.Δ.Ε.Υ. του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλ/νίας (Αγρίνιο, 27/05/2023)
Η χρήση του διαδικτύου από παιδιά και εφήβους βρέθηκε στο επίκεντρο Ημερίδας με θέμα:
«Ο χρόνος μου μπροστά στην οθόνη»
που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Αγρινίου το πρωί του Σαββάτου 27 Μαΐου 2023

Τη συγκεκριμένη εκδήλωση διοργάνωσαν ο Δήμος Αγρινίου, η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αιτωλοακαρνανίας, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Αγρινίου – Θέρμου «Κοσμάς ο Αιτωλός» και
οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων του
1ου Σχολικού Δικτύου Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (Σ.Δ.Ε.Υ.) Αιτωλ/νίας

Στη διάρκεια της Ημερίδας πραγματοποιήθηκαν οι εξής εισηγήσεις
«Ο ρόλος του διαδικτύου και οι συνέπειες του».
Σπυροπούλου Γ., Ψυχίατρος του Πολυδύναμου Κέντρου ΟΚΑΝΑ Αγρινίου.
«Οι συνέπειες της υπέρμετρης χρήσης του διαδικτύου στην ψυχική υγεία παιδιών και εφήβων».
Τερνιώτης Χ., Παιδοψυχίατρος του Κέντρου Ψυχικής Υγείας Αγρινίου.
«Πως οι νέες τεχνολογίες επηρεάζουν τον λόγο την ομιλία και την επικοινωνία».
Μπαλτάς Σ., Λογοθεραπευτής – Αναπληρωτής Προϊστάμενος του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ Αιτ/νιας.
«Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο».
Ζωγράφος Δ., Αστυνόμος Α – Μπαρμπάκης Θ., Αστυνόμος Α ,Αξιωματικοί της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Αγρινίου.
«Πρόγραμμα παρέμβασης – Ο Χρόνος Μπροστά στην Οθόνη».
Τσουφλίδου Π., Σχολική ψυχολόγος του ΣΔΕΥ 1ου Ειδικού Δ.Σ Αγρινίου.
«Παιδί και διαδίκτυο μέσα από προσωπικές μαρτυρίες».
Παλιούρα Μ., Γονέας – Πρόεδρος του Συλλόγου γονέων & κηδεμόνων 4ου Δ.Σ Αγρινίου

Πηγές Άρθρου:
https://antenna-star.gr/agrinio-imerida-paidia-efivoys-thema-o-chronos-moy
https://antenna-star.gr/agrinio-imerida-paidia-efivoys-thema-o-chronos-moy
Updated on 31 Μαΐου, 2023
Το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλ/νίας εύχεται σε όλους/ες τους/ις μαθητές/τριες: Καλή Επιτυχία στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2023!
Δείτε κάνοντας κλικ εδώ
το Έντυπο με 22 προτάσεις-κλειδιά για τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ’ Λυκείου
για τον σχεδιασμό της σταδιοδρομίας τους από το
Εργαστήριο Συμβουλευτικής Επιστήμης και Επαγγελματικής Σταδιοδρομίας
του Παιδαγωγικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Αθηνών,
που στοχεύει στην ενίσχυση της προσωπικής και επαγγελματικής ενδυνάμωσης των τελειόφοιτων μαθητών και μαθητριών με τη λήξη του σχολικού έτους και την αφετηρία των Πανελλαδικών που τονίζει ότι η μάθηση δεν τελειώνει με τις Πανελλαδικές Εξετάσεις και προτείνουν στους μαθητές να αξιοποιούν όλες τις
ευκαιρίες μάθησης που τους δίνονται και δίνουν μάλιστα
συγκεκριμένες συμβουλές σχετικά με αποτελεσματική μελέτη


Updated on 31 Μαΐου, 2023
Το Κέντρο Αριστείας του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου για την έρευνα και την καινοτομία στις Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες, στις Τέχνες και στην Εκπαίδευση (SOSCIEATH), προσφέρει σειρά επιμορφώσεων για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο στο πλαίσιο του συγχρηματοδοτούμενου ερευνητικού έργου
Erasmus+ KA3 European SafeOnline Initiative (ESOI).
Η τέταρτη στην σειρά διαδικτυακή διάλεξη με θέμα «Κυβερνοεκφοβισμός» θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 31 Μαΐου 2023, 18:00-20:00 με εισηγήτρια την
Δρ. Νάγια Στυλιανίδου, Επιστημονική Συνεργάτιδα, Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο ΚύπρουΓια διαδικτυακή εγγραφή στην τέταρτη διαδικτυακή διάλεξη πατήστε εδώ Για περισσότερες πληροφορίες:Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100086754125261Instagram: https://www.instagram.com/soscieath/LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/soscieath/
Posted on 30 Μαΐου, 2023
Η Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης δημοσίευσε, στις 18/05/2023,
την 1η έκδοση του Οδηγού Ψηφιακής Προσβασιμότητας για ιστοτόπους και εφαρμογές
για φορητές συσκευές των οργανισμών της Ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης.
κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο
Accessibility Guide 2023 1st Edition

Updated on 25 Μαΐου, 2023
Υ.ΠΑΙ.Θ., 24-05-2023: Νέοι 3.449 μόνιμοι διορισμοί στην εκπαίδευση

Συγχαρητήρια, Καλή Σταδιοδρομία με Κάθε Καλό και στη Δήμητρα
από το Σύλλογο Εκπ/κού Προσωπικού της Υπηρεσίας μας 2020-2021 !
Πηγή με Πίνακες Διοριστέων Εκπ/κών:
https://www.minedu.gov.gr/news/55510-24-05-2023-neoi-3-449-monimoi-diorismoi-stin-ekpaidefsi


























































































