Aιτήματα επανεξέτασης θα υποβάλλονται από τους/τις ενδιαφερόμενους/ες
στην Περιφερειακή Διεύθυνση ΠΕ & ΔΕ Δυτικής Ελλάδας, στο email: prosopikoupdede@sch.gr
από Τετάρτη 05/06/2024 έως Δευτέρα 10/06/2024 και ώρα 14:00 (αποκλειστική προθεσμία)
Posted on June 26, 2024
Updated on June 24, 2024
24-06-2024
Διευκρινήσεις σχετικά με τη λήξη υπηρέτησης
σε Σ.Δ.Ε.Υ. Αιτωλ/νίας αναπληρωτών σχολικού έτους 2023-2024
Οι υπηρετούντες αναπληρωτές με Κέντρο Στήριξης
σχολική μονάδα Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
παραμένουν και συμπληρώνουν Απουσιολόγια στα σχολεία τους μέχρι τις 21 Ιουνίου. Από 22 Ιουνίου μέχρι τη λήξη της σύμβασης (τελευταία ημέρα συμπλήρωσης απουσιολογίου 28/6/2024) θα βρίσκονται στο οικείο ΚΕΔΑΣΥ και συμπληρώνουν εκεί τα Απουσιολόγια με ωράριο λειτουργίας 5 ώρες.
Οι υπηρετούντες αναπληρωτές με Κέντρο Στήριξης
σχολική μονάδα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ,
παραμένουν κι συμπληρώνουν Απουσιολόγια στα σχολεία τους μέχρι τη λήξη της σύμβασης (τελευταία ημέρα συμπλήρωσης απουσιολογίου 28/6/2024) . Για τη συνάντηση εργασίας στο οικείο ΚΕΔΑΣΥ στις 19-06-2024, αυτή θα αναφέρεται στο απουσιολόγιό τους στις ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ «ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟ ΚΕΔΑΣΥ Αιτωλ/νίας).
Οι σχολικές μονάδες/Κέντρα Στήριξης ΣΔΕΥ της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ και ΕΝΕΕΓΥΛ) συμπληρώνουν επίσης απουσιολόγια από 24 Ιουνίου μέχρι 28 Ιουνίου για τις μέρες του ωρολογίου προγράμματος των αναπληρωτών που απασχολούνται σε σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμια εκπαίδευσης
Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία
Χαμπεσής Κων/νος
Τμήμα Διοικητικού/ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλοακαρνανίας
Posted on June 21, 2024
18-06-2024
Για λόγους διευκόλυνσης των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας
Εκπαίδευσης που είτε είναι αποσπασμένοι, είτε μετατέθηκαν κατά το τρέχον σχολικό έτος σε
άλλο ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, είτε βρίσκονται σε άδεια κύησης, λοχείας ή ανατροφής παιδιού,
παρακαλούμε η ανάληψη υπηρεσίας στην οργανική τους θέση με τη λήξη του διδακτικού έτους
2023-2024 να γίνεται δεκτή με έκδοση υπεύθυνης δήλωσης μέσω της πλατφόρμας gov.gr και την
αποστολή της στην οικεία Δ/νση Εκπ/σης με e-mail.
Επίσης, οι εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που ήταν αποσπασμένοι για
το διδακτικό έτος 2023-2024 σε άλλο ΠΥΣΔΕ από εκείνο της οργανικής τους θέσης, δεν
απαλλάσσονται από την υποχρέωση της θερινής υπηρεσίας σε σχολική μονάδα και από τυχόν
άλλη υποχρέωσή τους στο ΠΥΣΔΕ οργανικής.
240619_ΕΞΕ-68181-2024-Ανάληψη-υπηρεσίας-εκπαιδευτικών-Πρωτοβάθμιας-και-Δευτεροβάθμιας-Εκπαίδευσης
Posted on June 5, 2024
Aιτήματα επανεξέτασης θα υποβάλλονται από τους/τις ενδιαφερόμενους/ες
στην Περιφερειακή Διεύθυνση ΠΕ & ΔΕ Δυτικής Ελλάδας, στο email: prosopikoupdede@sch.gr
από Τετάρτη 05/06/2024 έως Δευτέρα 10/06/2024 και ώρα 14:00 (αποκλειστική προθεσμία)
Updated on June 3, 2024
Η ελληνική έκδοση του Ευρωπαϊκού Πλαισίου για την Ψηφιακή Ικανότητα των Εκπαιδευτικών (European Framework for the Digital Competence of Educators – DigCompEdu) είναι πλέον διαθέσιμη για την εκπαιδευτική κοινότητα σε Ελλάδα και Κύπρο. Η έκδοση στην ελληνική γλώσσα, η οποία διατίθεται στη διεύθυνση https://metrics.ekt.gr/publications/698, αποτελεί προϊόν συνεργασίας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου της Κύπρου (ΠΙΚ) και του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ).
Το DigCompEdu, το οποίο εκδόθηκε το 2017 από το Κοινό Κέντρο Ερευνών (JRC) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ανταποκρίνεται στην ανάγκη των ευρωπαϊκών κρατών να υποστηρίξουν την καλλιέργεια της ψηφιακής ικανότητας των εκπαιδευτικών που είναι απαραίτητη, προκειμένου αυτοί να είναι σε θέση να αξιοποιήσουν ως επαγγελματίες το δυναμικό των ψηφιακών τεχνολογιών για τη βελτίωση των εκπαιδευτικών πρακτικών και την ενίσχυση της καινοτομίας στον χώρο της εκπαίδευσης.
Όπως αναφέρουν στον πρόλογο της ελληνικής έκδοσης, η Αναπληρώτρια Διευθύντρια του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου, Δρ. Έλενα Χατζηκακού, και ο Διευθυντής του ΕΚΤ, Δρ Κυριάκος Τολιάς, "Το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο για την Ψηφιακή Ικανότητα των Εκπαιδευτικών DigCompEdu, που παρουσιάζεται αναλυτικά σε αυτή την έκδοση, στοχεύει να ενθαρρύνει και να υποστηρίξει τους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας στην αποτελεσματική αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδασκαλία και τη μάθηση. Παράλληλα, επιδιώκει να υποστηρίξει τους υπευθύνους άσκησης πολιτικών, παρέχοντας μια κοινή γλώσσα και κατανόηση αλλά και ένα στέρεο υπόβαθρο για τον σχεδιασμό αποτελεσματικών πρωτοβουλιών και δράσεων για τη βελτίωση της ψηφιακής ικανότητας των εκπαιδευτικών".
Η έκδοση παρουσιάζει ένα ευρωπαϊκό πλαίσιο αναφοράς για την ψηφιακή ικανότητα των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης: από την προσχολική έως την τριτοβάθμια εκπαίδευση και την εκπαίδευση ενηλίκων, συμπεριλαμβανομένης της γενικής και επαγγελματικής κατάρτισης, της ειδικής εκπαίδευσης, καθώς και στο πλαίσιο της μη τυπικής μάθησης.
Το DigCompEdu είναι ένα επιστημονικά τεκμηριωμένο πλαίσιο το οποίο μπορεί να βοηθήσει στη χάραξη σχετικών πολιτικών, ενώ μπορεί να προσαρμοστεί ώστε να αξιοποιηθεί σε εθνικά ή περιφερειακά εργαλεία και επιμορφωτικά προγράμματα.
Στόχος του DigCompEdu είναι να παρέχει ένα γενικό πλαίσιο αναφοράς για τους φορείς ανάπτυξης μοντέλων ψηφιακών ικανοτήτων, δηλαδή τα κράτη-μέλη, τις περιφερειακές κυβερνήσεις, τις αρμόδιες εθνικές και περιφερειακές υπηρεσίες, τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς οργανισμούς και τους δημόσιους ή ιδιωτικούς παρόχους επαγγελματικής κατάρτισης.
Το Πλαίσιο DigCompEdu για την Ψηφιακή Ικανότητα των Εκπαιδευτικών αποτελείται από 22 ικανότητες, κατηγοριοποιημένες σε 6 διαφορετικούς τομείς, όπως αποτυπώνεται στο σχετικό γράφημα. Οι έξι τομείς του DigCompEdu επικεντρώνονται σε διάφορες πτυχές των επαγγελματικών δραστηριοτήτων των εκπαιδευτικών:
Στην εποχή μας, η ψηφιακή ικανότητα συνδέεται με το σύνολο των ανθρώπινων δραστηριοτήτων. Είναι η ικανότητα του ενεργού πολίτη να μπορεί να αξιοποιεί ψηφιακές τεχνολογίες με αυτοπεποίθηση και κριτικό πνεύμα για τη μάθηση, την εργασία και την ενεργό συμμετοχή στην κοινωνία.
Ωστόσο, ένα σημαντικό ποσοστό του πληθυσμού της Ευρώπης δεν έχει τις απαραίτητες ψηφιακές ικανότητες για την ισότιμη και ουσιαστική συμμετοχή του στην ψηφιακή εποχή. Για τον λόγο αυτό, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή υλοποιεί μια σειρά από δράσεις, όπως το Σχέδιο Δράσης για την Ψηφιακή Εκπαίδευση (Digital Education Action Plan 2021-2027) και το Ευρωπαϊκό Θεματολόγιο Δεξιοτήτων (European Skills Agenda), ενώ σε όλα τα προγράμματα που χρηματοδοτεί δίνει προτεραιότητα στην καλλιέργεια της ψηφιακής ικανότητας.
Στο πλαίσιο αυτό, έχει αναπτύξει τρία πλαίσια αναφοράς που αλληλοσυμπληρώνονται, προσεγγίζοντας ολιστικά την ψηφιακή ικανότητα των πολιτών, των εκπαιδευτικών και των εκπαιδευτικών οργανισμών:
Η έκδοση στην ελληνική γλώσσα του Ευρωπαϊκού Πλαισίου DigCompEdu ακολουθεί την έκδοση του αντίστοιχου Ευρωπαϊκού Πλαισίου για την Ψηφιακή Ικανότητα των Εκπαιδευτικών Οργανισμών (DigCompOrg) στα ελληνικά, η οποία ήταν και πάλι το αποτέλεσμα της συνεργασίας του ΕΚΤ και του ΠΙΚ. Οι δύο αυτές εκδόσεις έρχονται να συμπληρώσουν την ελληνική έκδοση του Ευρωπαϊκού Πλαισίου για την Ψηφιακή Ικανότητα των Πολιτών – διά βίου μαθητών (DigComp 2.2) από το ελληνικό Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, με τη συμβολή στελεχών του ΕΚΤ.
Μέσω των ελληνικών εκδόσεων, τόσο του DigCompEdu όσο και του DigCompOrg, το ΕΚΤ και το ΠΙΚ συμβάλλουν ενεργά στην ευρύτερη προσπάθεια που καταβάλλεται στην Ελλάδα και την Κύπρο για την ανάπτυξη και την ενίσχυση της ψηφιακής ικανότητας των πολιτών τους, των εκπαιδευτικών και των εκπαιδευτικών οργανισμών, μέσα από πρωτοβουλίες στο πλαίσιο του Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και των εθνικών σχεδίων δράσης για τις ψηφιακές ικανότητες.
Γενικότερα, οι ελληνικές εκδόσεις των τριών συμπληρωματικών πλαισίων αναφοράς για την ψηφιακή ικανότητα των διά βίου μαθητών, των εκπαιδευτικών και των εκπαιδευτικών οργανισμών, μπορούν να αποτελέσουν το έναυσμα για την καλύτερη αξιοποίησή τους στην Ελλάδα και την Κύπρο, στον σχεδιασμό πολιτικών πρωτοβουλιών και δράσεων σε όλα τα επίπεδα της εκπαίδευσης και κατάρτισης, καθώς και σε ευρύτερους τομείς και πεδία εφαρμογής στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού της κοινωνίας και της οικονομίας.
Μπορείτε να ξεφυλλίσετε την ελληνική έκδοση του Ευρωπαϊκού Πλαισίου για την Ψηφιακή Ικανότητα των Εκπαιδευτικών, στη διεύθυνση https://metrics.ekt.gr/publications/698, και να ενημερωθείτε για τον τρόπο που οι τεχνολογίες μπορούν να αξιοποιηθούν αποτελεσματικά από τους εκπαιδευτικούς για να υποστηρίξουν τη μάθηση στην ψηφιακή εποχή. Η έκδοση εντάσσεται στη σειρά εκδόσεων του ΕΚΤ για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό στον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα (https://metrics.ekt.gr/digital-transformation/publications).
Updated on June 21, 2024
Updated on June 30, 2024
180.000 πιστοποιητικά πράξεων αναγνώρισης του ΔΟΑΤΑΠ διατίθενται ψηφιακά, στο ptyxia.gov.gr
Σε παραγωγική λειτουργία τέθηκε σήμερα και παραδόθηκε στο κοινό η διαλειτουργικότητα του ΔΟΑΤΑΠ με την πλατφόρμα ptyxia.gov.gr. Συνολικά, αναρτήθηκαν 180.000 ολοκληρωμένες πράξεις αναγνώρισης του ΔΙΚΑΤΣΑ/ΔΟΑΤΑΠ που διατρέχουν την περίοδο των τελευταίων 35 ετών.
Πλέον ο κάτοχος πράξης αναγνώρισης μπορεί να εκδίδει πιστοποιητικό με όλα τα στοιχεία της πράξης αναγνώρισης, με μοναδικό κωδικό επαλήθευσης και προηγμένη ηλεκτρονική σφραγίδα του gov.gr που εξασφαλίζει τη γνησιότητα του εγγράφου. Με τον τρόπο αυτό οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να το αποστείλουν ηλεκτρονικά, αλλά και να το εκτυπώσουν, ώστε να το καταθέσουν έγχαρτα. Η διαλειτουργικότητα αυτή θα οδηγήσει σε μείωση χιλιάδων εργατοωρών τόσο στον ΔΟΑΤΑΠ όσο και στις υπηρεσίες του Δημοσίου, αλλά και για τους ίδιους τους ενδιαφερόμενους. Ενδεικτικά, μόνον το 2023, εκδόθηκαν από τον ΔΟΑΤΑΠ 5.027 βεβαιώσεις γνησιότητας, που αφορούσαν σε 9.450 πράξεις αναγνώρισης, κατόπιν αιτήματος φορέων, κυρίως του Δημοσίου και του Α.Σ.Ε.Π..
Η ψηφιοποίηση του αρχείου και η ανάπτυξη ψηφιακού περιβάλλοντος, κατάλληλου για τη μετάπτωσή του στη διαλειτουργικότητα, υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του έργου ΕΣΠΑ του ΔΟΑΤΑΠ. Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη της υπηρεσίας έγινε από τον ΔΟΑΤΑΠ, την Κοινωνία της Πληροφορίας (ΚτΠ ΜΑΕ) και το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET), με την υποστήριξη των Υπουργείων Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Τα στοιχεία των πολιτών και των πιστοποιητικών αντλούνται μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Υπενθυμίζεται ότι μέσω του ptyxia.gov.gr είναι επίσης διαθέσιμοι τίτλοι σπουδών 20 Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων της χώρας. Αναλυτική λίστα με τους διαθέσιμους τίτλους σπουδών ανά Πανεπιστήμιο μπορείτε να βρείτε στο https://ptyxia.gov.gr/universities.