Οδηγίες προς τους Δ/ντές των Σχολείων & τους μαθητές εν όψει έναρξης (10 Ιουνίου) υποβολής αιτήσεων Β΄κύκλου για την επιχορήγηση δικαιούχων μαθητών για την αγορά tablet, laptop, desktop (200 ευρώ) εξέδωσε το Υ.ΠΑΙ.Θ.

Εγκύκλιο με  οδηγίες προς τους Διευθυντές των Σχολείων και τους μαθητές, εν όψει έναρξης (10 Ιουνίου)   υποβολής  αιτήσεων του  Β΄κύκλου  για την επιχορήγηση των δικαιούχων μαθητών 200 ευρώ για τη αγορά tablet, laptop, desktop, εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας.

Οδηγίες προς Διευθυντές των Σχολείων

Το υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων καλεί  Διευθυντές και Προϊσταμένους των σχολικών μονάδων να ενημερώσουν τους γονείς σχετικά με τα κριτήρια επιλεξιμότητας, τον τρόπο υποβολής αιτήσεων και τη διάρκεια του προγράμματος «Ψηφιακή Μέριμνα», ώστε οι δικαιούχοι του προγράμματος να καταθέσουν την αίτησή τους, να την ολοκληρώσουν και να κάνουν χρήση των επιταγών που δικαιούνται έως την ημερομηνία λήξης του προγράμματος.

Πιο συγκεκριμένα, οι Διευθυντές/τριες - Προϊστάμενοι/ες , σύμφωνα με την εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας, χρειάζεται να:

       Να αποστείλουν τις οδηγίες  που ακολουθούν προς  τους γονείς και μαθητές,  και το   εικαστικό σε όλους τους γονείς με e-mail μέσω του MySchool

                                                              (Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το εικαστικό)

Να εκτυπώσουν το εικαστικό και να το αναρτήσουν σε Πίνακα Ανακοινώσεων εντός σχολείου.

Σύντομη περιγραφή του προγράμματος: Tο πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα» εξασφαλίζει επιταγή (voucher) αξίας 200 ευρώ για κάθε μαθητή, σπουδαστή και φοιτητή, που εμπίπτει σε συγκεκριμένα εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια, για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού (tablet, laptop, desktop). Το πρόγραμμα εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και στοχεύει στον περαιτέρω ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης, την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων της εκπαιδευτικής κοινότητας και την επίτευξη ενός συμπεριληπτικού ψηφιακού εκπαιδευτικού μοντέλου.

Τρόπος υποβολής αιτήσεων: Οι αιτήσεις κατατίθενται ηλεκτρονικά στην εφαρμογή 

https://beneficiary.digital-access.gov.gr/.

Πηγή: gov.gr

Εγκύκλιος Παράλληλης Στήριξης 2021-2022: Διαδικασία/Εγκρίσεις για Εκπαιδευτικούς, Ε.Β.Π., Σχολικούς Νοσηλευτές (ΠΕ25)-Οδηγίες από το Υ.ΠΑΙ.Θ.

Δημοσιεύθηκε η υπ. αριθμ. 65491/Δ3/07-06-2021 Εγκύκλιος προϋποθέσεων και διαδικασιών:

   α) για την έγκριση παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης     

  β) για την έγκριση στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό

                           γ) για την έγκριση στήριξης από Σχολικό Νοσηλευτή, μαθητών/τριών για το διδακτικό έτος 2021-2022.

Σύμφωνα με την Εγκύκλιο Καλούνται οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τα Κέντρα Εκπαιδευτικής  και Συμβουλευτικής  Υποστήριξης (ΚΕΣΥ), οι Δευτεροβάθμιες Επιτροπές Διεπιστημονικής Αξιολόγησης  (ΔΕΔΑ), οι Διευθυντές/ντριες, Προϊστάμενοι/ες των δημόσιων σχολικών μονάδων και οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών για την  εφαρμογή των  ακόλουθων οδηγιών  όπως  και των  επισημάνσεων του Κεφαλαίου Γ΄ σχετικά με την υποβολή και την τεκμηρίωση των αιτημάτων:

  α) έγκρισης παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης,

                                                               β) έγκρισης στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ)

                              γ) έγκρισης στήριξης από Σχολικό Νοσηλευτή, μαθητών/τριών για το διδακτικό έτος 2021-2022.

Προθεσμίες

Oι Διευθυντές/ντριες, Προϊστάμενοι/ες των σχολικών μονάδων, αφού διαπιστώσουν την εγκυρότητα και την ορθότητα των αιτημάτων των γονέων/κηδεμόνων και επιβεβαιώσουν ότι όλα τα πεδία της αίτησης είναι συμπληρωμένα ορθά, διαβιβάζουν έως και την Τετάρτη 30 Ιουνίου 2021.

Η Εγκύκλιος αναλυτικά:

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ Υ.ΠΑΙ.Θ. ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ 2021 2022

( Πηγή: minedu.gov.gr )

 

10_Rules_ν.1_2_04_2021.pdf (e-me.edu.gr)

e-me

5 Ιουνίου 2021, Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

Το θέμα για το 2021 είναι: «Ξανασκέφτομαι. Αναδημιουργώ. Αποκαθιστώ» και αναφέρεται στην αποκατάσταση των οικοσυστημάτων. Η σημερινή Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος αποτελεί την αφετηρία της καμπάνιας του ΟΗΕ

«Δεκαετία για την αποκατάσταση των οικοσυστημάτων (2021-2030)».

Ο Ο.Η.Ε. μας υπενθυμίζει ότι:

  • Κάθε τρία δευτερόλεπτα, ο πλανήτης χάνει δασική έκταση που αντιστοιχεί σε ένα γήπεδο ποδοσφαίρου.
  • Πάνω από 47 εκατομμύρια στρέμματα δάσους - περιοχή μεγαλύτερη από τη Δανία - χάνονται κάθε χρόνο.
  • Σχεδόν το 80% των παγκόσμιων λυμάτων απορρίπτεται στους ωκεανούς και τα ποτάμια χωρίς επεξεργασία.
  • Οι υγρότοποι, που αποστραγγίζονται προς όφελος της γεωργίας, παρουσιάζουν μείωση κατά 50% από τον περασμένο αιώνα και περίπου 87% τα τελευταία 300 χρόνια.
  • Οι τυρφώνες είναι ζωτικής σημασίας οικοσυστήματα. Αν και καλύπτουν μόνο το 3% της γης αποθηκεύουν σχεδόν το 30% του άνθρακα.
  • Το 50% των κοραλλιογενών υφάλων έχει ήδη χαθεί και έως το 2050 ενδέχεται να χαθεί το 90%, ακόμη και αν η υπερθέρμανση του πλανήτη περιοριστεί σε αύξηση 1,5 ° C.

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ !

(Πηγή: https://www.sansimera.gr/worldays/38)

Ενίσχυση Υποστηρικτικών Δομών Εκπαίδευσης

Η Πράξη (MIS: 5031890 για το σχολικό έτος 2018-2019, MIS: 5048220 για το σχολικό έτος 2019-2020 και MIS: 5069632 για το σχολικό έτος 2020-2021) αφορά στην ενίσχυση των Υποστηρικτικών δομών εκπαίδευσης μέσω:
1) Των ΣΔΕΥ (Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης) και της λειτουργίας των Επιτροπών Διεπιστημονικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ) για την υποστήριξη των μαθητών και της Σχολικής κοινότητας, την εκπαιδευτική αξιολόγηση και την παραπομπή των μαθητών στα Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) όταν απαιτείται, τη διαμόρφωση Εξατομικευμένων Προγραμμάτων Εκπαίδευσης, την υποστήριξη εκπαιδευτικών των σχολικών μονάδων κλπ, και
2) Των ΚΕΣΥ (Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης) αποστολή των οποίων είναι η υποστήριξη των σχολικών μονάδων και των Ε.Κ. της περιοχής αρμοδιότητάς τους για τη διασφάλιση της ισότιμης πρόσβασης όλων ανεξαιρέτως των μαθητών στην εκπαίδευση και την προάσπιση της αρμονικής ψυχοκοινωνικής τους ανάπτυξης και προόδου), σύμφωνα με τον Ν. 4547/2018 (ΦΕΚ102).
Στο πλαίσιο της Πράξης προσλαμβάνονται οι αναγκαίοι αναπληρωτές Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) που θα στελεχώσουν τις Επιτροπές Διεπιστημονικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ). Επίσης, τα Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) στελεχώνονται με αναπληρωτές Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και αναπληρωτές Εκπαιδευτικούς.
Συμπληρωματικά, υλοποιούνται δράσεις δημοσιότητας.

epiteliki.minedu.gov.gr

 European University Cyprus: Webinar ‘Σχέσεις οικογένειας-σχολείου στο πλαίσιο της Ενιαίας Εκπαίδευσης’

 European University Cyprus
Σχέσεις οικογένειας-σχολείου στο πλαίσιο της Ενιαίας Εκπαίδευσης
Τρίτη, 15 Ιουνίου στις 18:00

Τ4Ε Επιμόρφωση Εκπ/κών, Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. από 7 Α.Ε.Ι. & το Ι.Τ.Υ.Ε. ‘Διόφαντος’: Πρακτικές Οδηγίες Δημιουργίας & Ρουμπρίκα Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Σεναρίου

Τ4Ε Επιμόρφωση Πρακτικές Οδηγίες Δημιουργίας Εκπαιδευτικού Σεναρίου

Περίγραμμα για τα Διδακτικά Σενάρια

Κάντε κλικ εδώ:

T4E_ΤemplateScenariou_v1.0